pro / kontra Zubi ???
-
- Erfahrener Benutzer
pro / kontra Zubi ???
So nach je eim motivationsfred für e zubi wo kei kritik derf dri cho, und eim wo dr crayton als goalie für e neggschte match vorseht, stelli do beidne parteie e gmeinsame fred übere pascal zuberbühler zur verfüegig, uf dass dfätze fliege und kritisiert und anaylsiert und und und wird.
do no so einige froge...
- wird dr zubi kruzfristig mit hinblick auf die uefa cup quali widr zu sinere super form zrugg kehre?
- hän die beide nati flopps usswirkige uf dgoali frog bim fcb?
- wird dr zubi no mehr im tief versinke oder jetzt erscht rächt allne zeige dassers klass het?
- wie wird dr zubi die ganzi medie kritik verarbeite chönne?
- was isch zschuld an siim formtief?
- wird dr kuhn resp dr gross e andere zwüsche dpfoschte stelle?
- stichwort kapitän?
- stichwort positive sachlichi kritik akzeptiere nit à la blick (scheiss zitig)?
- und und und
do no so einige froge...
- wird dr zubi kruzfristig mit hinblick auf die uefa cup quali widr zu sinere super form zrugg kehre?
- wird dr zubi no mehr im tief versinke oder jetzt erscht rächt allne zeige dassers klass het?
- stichwort kapitän?
- stichwort positive sachlichi kritik akzeptiere nit à la blick (scheiss zitig)?
- und und und
GO CANUCKS GO
- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
MANN I FASS ES NIT DAS SIN DOCH MEH WIE 10 ZEICHE!!!Hank Hoover hat geschrieben:So nach je eim motivationsfred für e zubi wo kei kritik derf dri cho, und eim wo dr crayton als goalie für e neggschte match vorseht, stelli do beidne parteie e gmeinsame fred übere pascal zuberbühler zur verfüegig, uf dass dfätze fliege und kritisiert und anaylsiert und und und wird.
do no so einige froge...
JO
NEI
ZEIGTS NE
DÄNK
HÄSSLIGS ÄSSE IN ZYPERE
NEI
- stichwort kapitän?
ZUBI WÄR SUNSCHT
BLICK ISCH WEDER POSITIV NO SACHLICH, ALSO EH NÜT ZUM AKZEPTIERE
- und und und
UND JETZT?
60 Joor ARI-vederci 
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

- IP-Lotto
- Erfahrener Benutzer
Er wird wieder stark sein - stärker noch als vorher - weil er ganz sicher aus dieser Geschichte lernen wird. Es ist auch nicht ganz das erste Mal, dass er angeschossen wird. Ich finde es absolut unnötig, jetzt auf ihm herumzuhauen - er ist ein Verbündeter, der auf dem Boden liegt.
Glücklicherweise wird Fussball von Menschen gespielt, die Fehler machen, auch mal die Nerven verlieren und sich ein paar Wochen später wieder herzlich freuen, jubeln können und stark sind. Von Teams in denen eine Dynamik stattfindet, die bröckeln und zusammenwachsen. Schöner als jede TV-Soap.
100% pro Zubi!
Glücklicherweise wird Fussball von Menschen gespielt, die Fehler machen, auch mal die Nerven verlieren und sich ein paar Wochen später wieder herzlich freuen, jubeln können und stark sind. Von Teams in denen eine Dynamik stattfindet, die bröckeln und zusammenwachsen. Schöner als jede TV-Soap.
100% pro Zubi!
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf
P.V.R.P.E. Langstrumpf
abr nid usserhalb vom ZitatPeppermintPatty hat geschrieben:MANN I FASS ES NIT DAS SIN DOCH MEH WIE 10 ZEICHE!!!

Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
(Mein Thread ist dank Arschlochquote >10% gelöscht)
Vorläufig letzte Äusserung von mir in diesem peinlichen Kindergarten.
(Mein Thread ist dank Arschlochquote >10% gelöscht)
Vorläufig letzte Äusserung von mir in diesem peinlichen Kindergarten.
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Nachwievor PRO ZUBI
Zue Dine Frooge:
Vonere Formkrise würdi nid rede nach eim Flop (Zypere) und eim woner unglücklich usgseht (Israel). Vor eme Joor, das isch e Formkrise gsi. Bim FCB ischer zue rächt nachwievor d Nr. 1, in dr Nati wird sichs zeige. Dr Coltorti ka sich au numme durch gueti Leischtige in dr Liga ins Nati-Gool spiele und nid über ei bis zwei Zubi-Flops. Usserdäm macht dr Coltorti bis jetzt in dr Meischterschaft kei gueti Falle. Dr Zubi isch prädeschtiniert für e Cäptn, allerdings wär e Fäldspieler scho besser, aber mer hän kei geeignete solang dr Muri nid spielt (am ehnschte no dr Smiljanic, aber do hätte wohl einigi no viel meh Mieh als mit em Zubi.). Bezüglich Mediekritik, die wird är scho könne wägstecke. Dr Zubi het e-n-Ego so gross wie Huus, do hani kei Anscht.
In Sache Kritikfähigkeit könnt är scho no biz öbbis drzue lehre. S isch aber allemal besser, mit de Zehn z fletsche, als z resigniere. Schlussändlich ischs au nid so wichtig, wiener sich gegenüber de Medie zur Kritik an sinere Person stellt, d Hauptsach isch, är reagiert uf em Platz. Und das het är bis jetz no allewyl gmacht.
Zue Dine Frooge:
Vonere Formkrise würdi nid rede nach eim Flop (Zypere) und eim woner unglücklich usgseht (Israel). Vor eme Joor, das isch e Formkrise gsi. Bim FCB ischer zue rächt nachwievor d Nr. 1, in dr Nati wird sichs zeige. Dr Coltorti ka sich au numme durch gueti Leischtige in dr Liga ins Nati-Gool spiele und nid über ei bis zwei Zubi-Flops. Usserdäm macht dr Coltorti bis jetzt in dr Meischterschaft kei gueti Falle. Dr Zubi isch prädeschtiniert für e Cäptn, allerdings wär e Fäldspieler scho besser, aber mer hän kei geeignete solang dr Muri nid spielt (am ehnschte no dr Smiljanic, aber do hätte wohl einigi no viel meh Mieh als mit em Zubi.). Bezüglich Mediekritik, die wird är scho könne wägstecke. Dr Zubi het e-n-Ego so gross wie Huus, do hani kei Anscht.
In Sache Kritikfähigkeit könnt är scho no biz öbbis drzue lehre. S isch aber allemal besser, mit de Zehn z fletsche, als z resigniere. Schlussändlich ischs au nid so wichtig, wiener sich gegenüber de Medie zur Kritik an sinere Person stellt, d Hauptsach isch, är reagiert uf em Platz. Und das het är bis jetz no allewyl gmacht.
-
- Erfahrener Benutzer
dr angelo het dr andri fred glöscht, wo dr scar mir no was unterstellt het... hano welle antwort gä und mach halt das jetzt do...
sehr schön du unterstellsch mir dämfall ich würdi mi numme vom blick informiere, denn glaubs mr do bisch ufem holzpfad. ich akzeptier jedi konstruktivi und begründeti meinig ob jetzt ebe positiv oder negativ. do ghört die vom blick sicher nit hi, und uf die stützi mi au nit. es git eifach villi do inne wo numme meine will dmehrheit vo de users und uss worhschinlig coolheit für e zubi sind und in wänd motiverie und unterstütze. schön und rächt ich find jo das nit mehr als rächt, wenn me sini mannschaft unterstützt, doch ghöre zunere mannschaft erschtens nit numme einzelspieler, elf stammspieler sondern au no alli andere im kader, wo e saison lang numme ufem bänkli hogge, wenns andere nit so guet lauft oder im ne formtief sind. das alles isch doch nit meh als rächt, wenn me das kritisiert und dlieschtige vo einzelne spieler duet hinterfroge und das sowohl negativ als au positiv. nun jo mir wüsse au alli dass dr zubi sitt lengerem sich immer widr und dass bim fcb flopps erlaubt und passiere, das aber nit so schlimm isch und nit so ins gwicht fallt, will dr fcb immer gwünnt und das meischtens hoch, sodass dä flopp kurzerhand vergässe wird. doch was isch denn mit däm in breme... guet dnati het nüt mit em fcb ztue oder numme indiräkt und trotzdäm bezwiifle ich dass dr zubi so schnäll dass passierte in dr nati cha vergässe und für e fcb widr top cha spiele. klar sött me ihn no im kaschte lo, doch sett dr gross und das will jo eigentlig adüte, sett noche dänke was die allfällige reaktione sind, falls dr zubi witters bim fcb floppt, cha doch nit sy, dass dr schlussma nümme sicher isch, das verunsicheret die ganzi mannschaft. klar dr blick het widr scharfes gschützt ufgfahre und absolut scheisse argumentierti bricht ussgeloh, doch es wird in andere länder no vill härter über eim härzoge (zum bischpill grad dr ph. däge...) alles das sett doch scho zdänke gä...
und jedem sini meinig au wenn me wie zum bishcpill do halt in dr unterzahl isch...
GO CANUCKS GO
- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
[quote="Rankhof"]abr nid usserhalb vom Zitat ]
joooo weissi dängg au isch aber trotzdäm e saich
hösch, wrum isch eigentlig em gvatter si fred glöscht? was hänr wieder böses agstellt?
joooo weissi dängg au isch aber trotzdäm e saich

hösch, wrum isch eigentlig em gvatter si fred glöscht? was hänr wieder böses agstellt?
60 Joor ARI-vederci 
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

und drvo abgseh mache gwüsse Antworte vo ihre uff d Froge schlicht kei Sinn (z.B. uff e frog wo mit "wie..." afoht mit "dänk!" z'antworte; odr die Kritik/Blick-Frog isch glaub au bizz komisch).panda hat geschrieben:Frauen und Technik....![]()
Jenu, es isch halt e harti Zyt fürs Patty....
logisch isches e Saich...PeppermintPatty hat geschrieben:joooo weissi dängg au isch aber trotzdäm e saich
gr wird wohrschiins gnueg gha ha...
- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
[quote="Rankhof"]und drvo abgseh mache gwüsse Antworte vo ihre uff d Froge schlicht kei Sinn (z.B. uff e frog wo mit "wie..." afoht mit "dänk!" z'antworte]
Fraue sin doch nit logisch, dorum au die antworte
och, und ich ha scho herteri zitte kha...
Fraue sin doch nit logisch, dorum au die antworte

och, und ich ha scho herteri zitte kha...

60 Joor ARI-vederci 
(O.o )

- alter sack
- Erfahrener Benutzer
WELCHE SUPERFORM?
DA FLIESST ERST DER RHEIN AUFWÄRTS!
WENN ER SIE HABEN SOLLTE; DANN HOFFE ICH DOCH!
BEI SEINEM EGO KEIN PROBLEM: UND SONST NIMMT IHN GIGI GANZ FEST IN DEN ARM!
ICH BIN MIR NICHT SICHER, OB ICH ZUBI'S FORMHOCHS KENNE; DARUM KANN ICH NICHTS SAGEN!
DA FLIESSEN ERST AARE, LIMMAT UND RHEIN AUFWÄRTS!
- stichwort kapitän?
MIR SCHEISSEGAL.
KANN ER NICHT!
- und und und
der alte sack
WELCHE SUPERFORM?
DA FLIESST ERST DER RHEIN AUFWÄRTS!
WENN ER SIE HABEN SOLLTE; DANN HOFFE ICH DOCH!
BEI SEINEM EGO KEIN PROBLEM: UND SONST NIMMT IHN GIGI GANZ FEST IN DEN ARM!
ICH BIN MIR NICHT SICHER, OB ICH ZUBI'S FORMHOCHS KENNE; DARUM KANN ICH NICHTS SAGEN!
DA FLIESSEN ERST AARE, LIMMAT UND RHEIN AUFWÄRTS!
- stichwort kapitän?
MIR SCHEISSEGAL.
KANN ER NICHT!
- und und und
der alte sack
Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Wäm hani ich was unterstellt
??Gopferdammi nomol, bi jede anderne Spieler hacke dr uf ne umme, wäge jedem Scheiss, aber dr heilig Zubi"Juhuui"!Es isch e chleini sachlichi Kritik gsi, gepaart mit Unterstützig für e Zubi, dorum hani s au in dä Fred gschribe
!
Einewäg:Pro Zubi, aber jetzt bitte wieder mit Leischtig vrdammt!

Einewäg:Pro Zubi, aber jetzt bitte wieder mit Leischtig vrdammt!
SCONVOLTS BASILEA 98
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Hän sie wohrschinlich zuegmacht, solang s no numme positivi Bekundgäbige für e Zubi dinne ka het...!Jetzt chöne sie s em schicke, drmit är weiss, dassr nit ellei uf dere Wält isch..TAFKAE hat geschrieben:zubi - ych stand hinter dir - fred, wo?

Vrdammt Zubi, bisches e Maa oder nit??I hätt jo nit emol öbis gege die Flops, i muess mittlerwile sogar schmunzle drüber, wil trozdäm e Persönlichkeit und e coole Siech bisch!Aber genau us däm Grund, wrum in Gottes Wille losch di vomene so ne Scheissblatt us dr Rueh bringe??Das regt mi uf!Das umehüle gescht und d Bestätigung an die Dräcksmedie, wievil Ifluss sie chöne ha!
SCONVOLTS BASILEA 98
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
ist minardi auch in einem formtief?
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
-
- Erfahrener Benutzer
chame das trinkebaslerstab hat geschrieben:ist minardi auch in einem formtief?

so no zu däm posting
aha dass dönt scho besser, chani jo akzeptiere, und ha geschter au gröllt willis irgendwie widr gspührt ha, dasser grad wird patzere...SCAR hat geschrieben:Hän sie wohrschinlich zuegmacht, solang s no numme positivi Bekundgäbige für e Zubi dinne ka het...!Jetzt chöne sie s em schicke, drmit är weiss, dassr nit ellei uf dere Wält isch..!
Vrdammt Zubi, bisches e Maa oder nit??I hätt jo nit emol öbis gege die Flops, i muess mittlerwile sogar schmunzle drüber, wil trozdäm e Persönlichkeit und e coole Siech bisch!Aber genau us däm Grund, wrum in Gottes Wille losch di vomene so ne Scheissblatt us dr Rueh bringe??Das regt mi uf!Das umehüle gescht und d Bestätigung an die Dräcksmedie, wievil Ifluss sie chöne ha!
natürlich ischer mittlerwiile e indifikationsfigur bim fcb worde, isch jo bald eine vo dr einzige wo nu mit in dr cl tschuttet het. aber glich sin sini flopps halt eifach glücklicherwys nonie ins aug gange... usser natürlich dass in breme, isch dr afang vom ändi gsi, het aber nit numme är gfloppt.
dass wäg de medie findi au sehr trurig, sich so go drüber ufzrege. wo isch do die ganzi proffessionalität bliibe, so kritike eifach cool züberfliege und ufd sitte stegge. mi muess doch nit no druff igo, genau dass isches wo die medie wänd... sbeschte wäri als fuessballer gar kei zitig meh zläse... chunsch am beschte uss..
GO CANUCKS GO
Und was isch mit Werder !??Gollum hat geschrieben:Nachwievor PRO ZUBI
Zue Dine Frooge:
Was mi immer e weeneli komisch dunggt, do ka dr Zubi wuuchelang guet bis sehr gueti Leistige bringe und s wird nid erwähnt und denn passiert emol e Gool wonär nid so glücklich ussgseht und sie kömme uss allne Löcher usse umen s zerfleische... Isch jetzt nid uff die letschte Spiel bezoge, sondern allgemein.
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Aha, du hesch di betroffe gfühlt...Hank Hoover hat geschrieben:chame das trinke![]()
![]()
so no zu däm posting
aha dass dönt scho besser, chani jo akzeptiere, und ha geschter au gröllt willis irgendwie widr gspührt ha, dasser grad wird patzere...
natürlich ischer mittlerwiile e indifikationsfigur bim fcb worde, isch jo bald eine vo dr einzige wo nu mit in dr cl tschuttet het. aber glich sin sini flopps halt eifach glücklicherwys nonie ins aug gange... usser natürlich dass in breme, isch dr afang vom ändi gsi, het aber nit numme är gfloppt.
dass wäg de medie findi au sehr trurig, sich so go drüber ufzrege. wo isch do die ganzi proffessionalität bliibe, so kritike eifach cool züberfliege und ufd sitte stegge. mi muess doch nit no druff igo, genau dass isches wo die medie wänd... sbeschte wäri als fuessballer gar kei zitig meh zläse... chunsch am beschte uss..

SCONVOLTS BASILEA 98
War schon immer kontra.
Der Grund ist und war, dass Zubi einfach schlecht oder sagen wir mal suboptimal Flugbahnen einschätzen kann. Leider sieht man dies bei ihm praktisch jeden Match, spielt aber zu 90 % keine Rolle, da wir offensiv zumindest in der SL einsame Spitze sind und diese Fehler im Uebermass kompensieren. Bei Spielen aber, wo es eng wird, wirken sich solche Patzer fatal aus (Bremen, Israel). Zumindest in der Nationalmannschaft wäre es an der Zeit einem Jüngeren eine Chance zu geben bzw. die Frage, wer die Nummer 1 in der Schweiz ist, mal offen lassen. Beim FCB aber wird sich nichts aber auch gar nichts ändern (leider), da Gross seit Jahren hinter dem Thurgauer steht und ihn noch nie, zumindest öffentlich, auch nur in Frage stellte. Seit Gross Trainer bei Basel ist gaben sich so manche Nationaltorhüter! die Klinke bzw. mussten sich mit der Tatsache abfinden, dass sie vielleicht gegen Gegner wie Balsthal, Weinfelden, Muttenz ua. mal ins Tor stehen dürfen aber sicher nicht gegen solche wie Mailland, Bremen oder GC.
Der Grund ist und war, dass Zubi einfach schlecht oder sagen wir mal suboptimal Flugbahnen einschätzen kann. Leider sieht man dies bei ihm praktisch jeden Match, spielt aber zu 90 % keine Rolle, da wir offensiv zumindest in der SL einsame Spitze sind und diese Fehler im Uebermass kompensieren. Bei Spielen aber, wo es eng wird, wirken sich solche Patzer fatal aus (Bremen, Israel). Zumindest in der Nationalmannschaft wäre es an der Zeit einem Jüngeren eine Chance zu geben bzw. die Frage, wer die Nummer 1 in der Schweiz ist, mal offen lassen. Beim FCB aber wird sich nichts aber auch gar nichts ändern (leider), da Gross seit Jahren hinter dem Thurgauer steht und ihn noch nie, zumindest öffentlich, auch nur in Frage stellte. Seit Gross Trainer bei Basel ist gaben sich so manche Nationaltorhüter! die Klinke bzw. mussten sich mit der Tatsache abfinden, dass sie vielleicht gegen Gegner wie Balsthal, Weinfelden, Muttenz ua. mal ins Tor stehen dürfen aber sicher nicht gegen solche wie Mailland, Bremen oder GC.