FCB-trikot ohni werbig (gfunde)
FCB-trikot ohni werbig (gfunde)
es het vor kurzem öber e aktuells FCB-trikot ohni werbig gsuecht.
bim nochforsche in minere alte link-sammlig bi ich druff gstosse.
do bikunsch es und es koschtet nur 45 euro
[CENTER]
ALTE SÄCKE BASEL
[/CENTER]
ALTE SÄCKE BASEL
[/CENTER]
- woodpecker
- Benutzer
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
E Hammer Tipp! Messi vielmol, muessi grad bschtelle, obwohl ych gar nid dra intressiert gsi bi eis z'kaufe, aber das Teil isch voll tragbar!Dave hat geschrieben:es het vor kurzem öber e aktuells FCB-trikot ohni werbig gsuecht.

Copyrights @ el presidente!
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
Hammer Trans...öööööööööööööö Hammer-Tipp
Ich bi dä gsi, wo sone Trikot gsuecht het. Jetzt hanis gfunde, dangg dim Tipp. Statt emene Hammer-Transfer hesch uns e Hammer-Tipp gä.
Messi viilmool. Ich bschtell so ains.
Sammelbeschtellig? Ich wär derbi.
Messi viilmool. Ich bschtell so ains.
Sammelbeschtellig? Ich wär derbi.
Schtärn
D'Froog blibt, ob's Trikot e Schtärn druff het oder nit. Falls nai, denn wurdi zerscht e Typ im Schtadion, wo sone blutts Libli MIT Schtärn drait, frooge, vo won ärs het, und erscht denn und bi Ussbruch vo halluzionöser Verzwiflig ains ohne Schtärn ("den halt!") bschtelle: Lieber ohni Wärbig und halt au ohni Schtärn, als "mit allem".Dave hat geschrieben:ALSO, ich würd au so e trikot näh, grössi für mi nadierlig XXL
wer nimmt die sach in d'hand?
Worum kunnt mir bi "mit allem" dr Murat in Sinn?
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
sin numme "Grössen: S + L + XXL" erhältlig ...oldbalu hat geschrieben:pro Sammelbschtellig => 1 x XL für mi

apropos dress ... ab hytt sin im fanshop die neye lybli dusse ...

die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
MIT Schtärn
Uff der gliiche Homepeitsch gits no ains mit schlichter Novartis Wärbig, derfür MIT Schtärn. War au no e Kompromiss.....
http://www.teamsport-schlaefer.de/index ... uct=118812
- Spirit of St. Jakob
- Erfahrener Benutzer
Aber genau eso kriegsch es jo im Fanshop...BluePower hat geschrieben:Uff der gliiche Homepeitsch gits no ains mit schlichter Novartis Wärbig, derfür MIT Schtärn. War au no e Kompromiss.....
d'Löösig
Also, ich ha d'Löössig:
Ich ha bi däre Firma aglütte:
Es git nur entäder mit NOVARTIS und mit Schtärn oder ohni NOVARTIS und denn au ohni dr Schtärn. Will: Die Firma muess bi Nike die Libli scho ai Johr vorhär beschtelle. Im 2003 hän si wärbeloosi Libli bschtellt und im Frielig 2004 die denn au gliferet biko, also no ohni Schtärn. Die Libli laufe agäblig zimmli schlächt, so dass sie jetzt nit nur e Rabatt uff däne ohni Wärbig gän, sondern au kaini wärbeloosi Libli me bi Nike bschtelle, also kaini wärbeloosi MIT Schtärn wärde biko.
Dr Typ isch super nätt gsi (Delifon 0049-7633 94 88 14).
I bschtell jetzt ains ohni Schtärn und ohne Wärbig. Isch eggstrem zytloos.
Übrigens: Grössi "L" sig gnueg gross ("De Laible sin ganz guut gschniddee."), het är gsait.
Messi Dave, nomolle.
Ich ha bi däre Firma aglütte:
Es git nur entäder mit NOVARTIS und mit Schtärn oder ohni NOVARTIS und denn au ohni dr Schtärn. Will: Die Firma muess bi Nike die Libli scho ai Johr vorhär beschtelle. Im 2003 hän si wärbeloosi Libli bschtellt und im Frielig 2004 die denn au gliferet biko, also no ohni Schtärn. Die Libli laufe agäblig zimmli schlächt, so dass sie jetzt nit nur e Rabatt uff däne ohni Wärbig gän, sondern au kaini wärbeloosi Libli me bi Nike bschtelle, also kaini wärbeloosi MIT Schtärn wärde biko.
Dr Typ isch super nätt gsi (Delifon 0049-7633 94 88 14).
I bschtell jetzt ains ohni Schtärn und ohne Wärbig. Isch eggstrem zytloos.
Übrigens: Grössi "L" sig gnueg gross ("De Laible sin ganz guut gschniddee."), het är gsait.
Messi Dave, nomolle.
- Spirit of St. Jakob
- Erfahrener Benutzer
Das woni letschti Saison kauft ha, het kei VW-Logo druf, nur Novartis. Uf em schwarze Lybli gsehts no Edel us, ohni Brust-Wärbig findis fascht echli langwilig. Allerdings sag i das nume, solangs so ne schön diskreti Wärbig wie bi uns isch. Irgend sone "Gate24"-Kläber oder ä überdimensionierte "Siemens"-Ufrduck muess i denn scho nid druf ha.BluePower hat geschrieben:Nai, Saich: Im Fänshop hets no das VW Zaiche druff. Bikunnsch nit ewäg.

- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Die Firma hat übrigens auch geile Retro-Shirts im Angebot. Empfehlenswert, hat damals bei mir gut geklappt.
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Chasch es beflocke lo (will garnid wüsse was do gmacht wird)BadBlueBoy hat geschrieben:wo isch de staern ufem shirt ?
da isch sicher gfaked ?![]()

Text:
Wir beflocken Ihnen jedes Trikot nach Ihren Wünschen mit Spielernamen oder Eigennamen und Ziffern.
Aber so eins ohni die beckackti Wärbig isch scho edel.

.
Würfel, Weiber, Wein bringen Lust und Pein.
Friedrich von Logau (1605-1655)
Würfel, Weiber, Wein bringen Lust und Pein.
Friedrich von Logau (1605-1655)
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
absolut genial, gits scho en sammelbstellig? würd mi sunscht mit em ne L aschliesse.Bellamy hat geschrieben:gset viel schöner us ohni werbig find ich eifach numme edel![]()
[CENTER](c) by örjan berg 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)
[CENTER]
FUSSBALLMAFIA SFV!!:mad:[/CENTER]
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)
[CENTER]

So, do chöme doch no e paar zämme wo so eins wän. Ich ha jetzt emol e Zämmestellig gmacht wär binere Sammelbstellig drbi wär. D Froog isch eifach wäg em Bstelle: Ich ha sälber kei Kreditkarte und die hätte gärn dass mä drmit zahlt. Oder sie schicke im vorruss e Rächnig, dass chönt ich denn scho mache wenn ich vo allne vorhär s Gäld hätti. E arme Studänt wien ich cha nid für alli vorstrecke.
Do emol no alli zämme:
Alhoil L
BluePower Grössi?
Dave XXL
OldBalu Grössi?
Örjan Berg L
Specht L
Schranz? Grössi?
Do emol no alli zämme:
Alhoil L
BluePower Grössi?
Dave XXL