Was würdet dr mache wenn...
Was würdet dr mache wenn...
dr Gab hättet Zitt beliebig so zruck z'stelle und wieder in der Vergangeheit vu neuem afoh als öbs nie passiert wär??
Numme sälber erinnert me sich wie's letscht mol gändet hett.
Was würdet dr anderscht welle mache oder riskiere?
Numme sälber erinnert me sich wie's letscht mol gändet hett.
Was würdet dr anderscht welle mache oder riskiere?
如果你能读这你是蠢货
-
- Erfahrener Benutzer
hehe...das müesstisch eifach permanänt ha....prince of persia mässig......ich wär dr harti playboy......hesch jo beliebig viel versüech.....kasch alli sprüch ussprobiere wo d kennsch....wenn dr e kläpper iifangsch....2 minute zrugg stelle.....näggscht versuech!! 

i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
- Bandita
- Erfahrener Benutzer
Und de Herr C. sen. würd ich um ä glich gfalle bitte!!!snake hat geschrieben:Neuenhof 1.3.1980
Herr P. sen. Bitte tun Sie uns allen einen Gefallen und spritzen sie für einmal nicht in Ihrer Frau ab! Ehrlich, Sie bewahren die Menschheit vor einem grossen Übel!

..................uff dini goal gits ä explosion
MUTTENZERKURVE ai tradition.............
MUTTENZERKURVE ai tradition.............
- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
Gar nichts würde ich machen.Naz hat geschrieben:dr Gab hättet Zitt beliebig so zruck z'stelle und wieder in der Vergangeheit vu neuem afoh als öbs nie passiert wär??
60 Joor ARI-vederci 
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

-
- Erfahrener Benutzer
Mir hän uns mol überlegt wies wär wenn du mit em jetztige geistige Zuestand könntisch in e Körper vomene 5 jööhrige schlüpfe und s'ganze Läbe nomol neu läbe... wärsch sicher so dr Harddi Gangsta uf em Schuelhof, wo Ziggis raucht, guet isch in dr Schuel und zobe no usegoht...
(muesch dr mol e Polizist vorstelle wo di am 12 zobe kontrolliert und merggt das du bsoffe oder sunnscht eppis bisch...
)
Und zum Thread: y würd nüt anders mache, isch bis jetzt fast alles perfäggt verloffe und e paar Hürde bruucht me eifach, damit me dra ka wachse

Und zum Thread: y würd nüt anders mache, isch bis jetzt fast alles perfäggt verloffe und e paar Hürde bruucht me eifach, damit me dra ka wachse

- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
[quote="Naz"]Das glaub dr nid ]
Nei, eigentlich nit wirklich. S git e baar sache, woni sicher hütt anderscht würd mache, oder e paar kleini, aber ehnder peinlichi momänt, aber ich wötts nit ändere - s' isch guet wies gsih isch. Was am Schluss derbi usekoh isch, sprich dr jetzigi Zuestand isch nit perfäggt, aber guet. Und dr Wäg wien ich döt hi koh bi folglich au.
Nei, eigentlich nit wirklich. S git e baar sache, woni sicher hütt anderscht würd mache, oder e paar kleini, aber ehnder peinlichi momänt, aber ich wötts nit ändere - s' isch guet wies gsih isch. Was am Schluss derbi usekoh isch, sprich dr jetzigi Zuestand isch nit perfäggt, aber guet. Und dr Wäg wien ich döt hi koh bi folglich au.

60 Joor ARI-vederci 
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
so sälbschtlosi tate wie d'geburt vo massemörder verhindere, lüt vor katastrophe warne, so lang an mine traumfraue umegrabe bises klappt.(a la "täglich grüsst das murmeltier"
) zyt aahalte zum lehre. und zum schlofe, denn vrpasstme kai minute. und natyrlig drfür sorge dass ich riich, beriehmt und sexy bi.

ädnlich isch mol öperd erlichdaffy hat geschrieben:so sälbschtlosi tate wie d'geburt vo massemörder verhindere, lüt vor katastrophe warne, so lang an mine traumfraue umegrabe bises klappt.(a la "täglich grüsst das murmeltier" zyt aahalte zum lehre. und zum schlofe, denn vrpasstme kai minute. und natyrlig drfür sorge dass ich riich, beriehmt und sexy bi.

如果你能读这你是蠢货
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
- Versumpfte
- Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
nein man nennt mich Professor Forunkel....dasto hat geschrieben:göhring, bist du's?
ach ich liebs eifach...
Ahhh eifach herrlig, muess i mr glaub hüt zobe grad widder emol innezieh, wobi us passendem Aalass wäre viellicht au d Wiehnachtsgschicht widder emol fällig......
"...Josef, Josef, was ist es?"
"Maria, es ist ein Arschloch!"
hammergeil, vor allem die drei heillige Könige, wo zwar numme zwei sin, aber eine isch schyzo und zählt somit für zwei....
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
-
- Erfahrener Benutzer
jop au die isch de hammer, gad letscht wuche weder gleseLou C. Fire hat geschrieben:nein man nennt mich Professor Forunkel....
Ahhh eifach herrlig, muess i mr glaub hüt zobe grad widder emol innezieh, wobi us passendem Aalass wäre viellicht au d Wiehnachtsgschicht widder emol fällig......
"...Josef, Josef, was ist es?"
"Maria, es ist ein Arschloch!"
hammergeil, vor allem die drei heillige Könige, wo zwar numme zwei sin, aber eine isch schyzo und zählt somit für zwei....

I würd als Goof immer schön brav d'Zehn putze.... Das Gäld, won i bis hüt scho für dr Zahnarzt uusgäh ha, numme win i si als chli nie putzt ha....
.... es Vermöööööögeeeeee!!! Und denn wäre do no es paar anderi Sache.... aber soooo viiiiil Platz, zum das alles uufzlischte, hets uf däm Server nit 

* La Force Valaisanne - Totgesagte leben länger *
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer