Wo macht's am meischte Spass?
Wo macht's am meischte Spass?
mir im wald, im bett, uf dr wiese und am strand!
[CENTER]PRO Zoua
CONTRA Steinhöfer[/CENTER]
CONTRA Steinhöfer[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Female-Supporter
- Erfahrener Benutzer
- Mediterraneo
- Neuer Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Die Vorstellig het durchus e gwisse Raiz, was mi allerdings immer no e weng verwirrt, isch d Tatsach, as me die meischte Girls, wo im Sixty umeghängt sin, nid emol mit 3 Liter Tequilla het kenne "scheen dringge"...ScoUtd hat geschrieben:Zum dött vor dr Schüssle z stoh (Deckel zue) und ä Willigi (au stoh, ei Fuess uff dr Schüssle) z knalle hetts amel immer glänggt
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
-
- Erfahrener Benutzer
ui ..... do wärde die zwei, wo sich als Sixty-Gängere g' outet hänn aber Freud ha!!Lou C. Fire hat geschrieben:Die Vorstellig het durchus e gwisse Raiz, was mi allerdings immer no e weng verwirrt, isch d Tatsach, as me die meischte Girls, wo im Sixty umeghängt sin, nid emol mit 3 Liter Tequilla het kenne "scheen dringge"...

Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***
aber nid dr Josef
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
do hän sie doch e Troschtpfläschterli...Zemdil hat geschrieben:ui ..... do wärde die zwei, wo sich als Sixty-Gängere g' outet hänn aber Freud ha!!![]()
![]()
ScoUtd hat geschrieben:Ich scho![]()
![]()
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- redangel
- Erfahrener Benutzer
Das liggt an dere Tatsach, dass die meischte Girls ebbe usem gliiche Grund auch scho 3 Liter Tequilla intus hänLou C. Fire hat geschrieben:Die Vorstellig het durchus e gwisse Raiz, was mi allerdings immer no e weng verwirrt, isch d Tatsach, as me die meischte Girls, wo im Sixty umeghängt sin, nid emol mit 3 Liter Tequilla het kenne "scheen dringge"...

- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
aha die erschti fühlt sich scho aagschprocheredangel hat geschrieben:Das liggt an dere Tatsach, dass die meischte Girls ebbe usem gliiche Grund auch scho 3 Liter Tequilla intus hän
![]()

aber i kumm us Dinere Ussag nid ganz druss, meinsch Du hesch Di bedrungge, well dr Abligg vo all däne Walpurgisnacht-Queens nid hesch kenne ertrage? Het jo niemerds gsait, miessisch in Spielgel luegge....

- gruusigeSiech
- Erfahrener Benutzer
Hehe. Hanis emol anere Drämmlihaltstell gmacht.
[LEFT][/LEFT]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
[CENTER]
[/CENTER]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
[CENTER]
[/CENTER]