@Mario R
@Mario R
liebe mario bitte gib ändlich uf, du kämpfsch scho so langi zyt und du bringsches eifach zu nüd. es passiert ei skandal nachem andere und ich glaub s vernüpftigschte wärs wenn du di würdisch zrugzie und irgendwelchi drögeler go jage. in freiburg hets dazumal agfange und isch wieter gange via heimspiel gege luzärn bis jetzt zu däm vorfall in altstette! e bull wo dr unterschied zwüsche hools und fans nid kennt het bi uns nüt zverlore, das sött eigentlich doch grundvorussetzig si in dim bruef!?! scho paar mol hesch du normali fuessballfans in knascht brocht (zB freiburg). immer sind irgendwelchi usrede gseit worde und d hools händ sich könne boxe.. ICH KUM MIR VERARSCHT VOR und verlier langsam aber sicher d freund am fcb.
ps. die lüt wo mi jetzt dumm wänd amache sölle mir e pn schicke und bi dene wo mi verstönd möcht ich mi bedanke....
hopp fcb
ps. die lüt wo mi jetzt dumm wänd amache sölle mir e pn schicke und bi dene wo mi verstönd möcht ich mi bedanke....
hopp fcb
- Bellach SO
- Erfahrener Benutzer
Mario ist eine Variante von Marius
Marius
Herkunftssprache: Lateinisch
Angaben zur Herkunft: ursprünglich ein altrömischer Familienname
dessen Herkunft ist nicht sicher geklärt
möglicher Zusammenhang mit dem Namen des Kriegsgottes 'Mars' oder 'mas'/'maris' 'männlich'
Wörter: mas=männlich
Varianten: Marius Deutsch, Französisch, Skandinavisch, Holländisch, Englisch, Rumänisch
Mario Deutsch, Italienisch, Spanisch, Portugiesisch
Marius
Herkunftssprache: Lateinisch
Angaben zur Herkunft: ursprünglich ein altrömischer Familienname
dessen Herkunft ist nicht sicher geklärt
möglicher Zusammenhang mit dem Namen des Kriegsgottes 'Mars' oder 'mas'/'maris' 'männlich'
Wörter: mas=männlich
Varianten: Marius Deutsch, Französisch, Skandinavisch, Holländisch, Englisch, Rumänisch
Mario Deutsch, Italienisch, Spanisch, Portugiesisch
Und täglich grüsst das Murmeltier 

han en doletschti wie ächt mit gnopf im oor, fischerschylee und zämme mit eme gspäänli in dr baanhoof unterfierig bim mc-clean aadroffe.B902 hat geschrieben:...s vernüpftigschte wärs wenn du di würdisch zrugzie und irgendwelchi drögeler go jage ...
isch er emänd grad emene notorische fall vo kriminellem drnääbebrünzle nochegange?
- Versumpfte
- Benutzer
Dieser Beitrag wurde aus Angstzuständen gelöscht...kopfwee hat geschrieben:han en doletschti wie ächt mit gnopf im oor, fischerschylee und zämme mit eme gspäänli in dr baanhoof unterfierig bim mc-clean aadroffe.
isch er emänd grad emene notorische fall vo kriminellem drnääbebrünzle nochegange?

- Versumpfte
- Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
- Optimischt
- Erfahrener Benutzer
- Optimischt
- Erfahrener Benutzer
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
guet, hesch s'smily sälber grad gsetzt......Optimischt hat geschrieben: (die kamera hält er sälbst)
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
- Optimischt
- Erfahrener Benutzer
- Versumpfte
- Benutzer
- Optimischt
- Erfahrener Benutzer
- Versumpfte
- Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer