trainer im amateurfussball
trainer im amateurfussball
isch öpper vo euch au trainer im amateurfuessball ? ha ebbe gescht das ämtli überno und has no nie gmacht (trainer si meini ;-)). bi über de mittag mol im jäggi gsi in div. büecher go umestöbere. het öpper e guets buech oder sünschtigi hilfsmittel wo interessanti üebigie dinne sind ? oder au süscht irgendwelchi trainingsmethode ?
Leck mich am Arsch
- Bellach SO
- Erfahrener Benutzer
-
Dark Coyote
- Erfahrener Benutzer
Tip: Spielvorbereitung vor dem Spiel in der Kabine!
Ich würd immer e Grosses Plackat mit dr Ufstellig vo dr eigene Mannschaft parat mache damit dini Idee au guet chasch übere bringe. Git so au d Möglichkeit bi wichtige Spiel unter eme Motto laufe z loh. Den elei über s höre chunsch z wenig an d mannschaft ane......
kreativ sie isch alles!
Ich würd immer e Grosses Plackat mit dr Ufstellig vo dr eigene Mannschaft parat mache damit dini Idee au guet chasch übere bringe. Git so au d Möglichkeit bi wichtige Spiel unter eme Motto laufe z loh. Den elei über s höre chunsch z wenig an d mannschaft ane......
kreativ sie isch alles!
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher
so sache sind scho klar... es goht mir eifach um d'gschtalltig vo de trainingseinheite....Dark Coyote hat geschrieben:Tip: Spielvorbereitung vor dem Spiel in der Kabine!
kreativ sie isch alles!
Leck mich am Arsch
-
Dark Coyote
- Erfahrener Benutzer
Ahhh ok jo wirdsch bestimmt au selber gnueg lang fuessball gspielt ha oder nid? hmmm tschöss ich bin emol so in trainerkürs gsi und han gueti unterlage gha! aber die wird ich nüm finde. Gross Christian isch zwar nid min Fründ macht aber super trainings ev. chönt dir de wieter hälfe het sogar d a lizenz!Lance hat geschrieben:so sache sind scho klar... es goht mir eifach um d'gschtalltig vo de trainingseinheite....
Wievielmol hesch training pro Wuche? Schwerpünkt setze isch sicher nid schlecht... den chunts au druf a wo d schwächene vo dinere mannschaft sind.
mir händ neu e konditionstrainerin für d vorbereitige! vellicht kennsch jo öpper wo chöntisch für so öpis afroge!
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
was kann es schlimmeres geben, als einen trainer, der sein wissen und seine kreativität von der schulbank (oder in diesem falle, aus dem schulbuch) hat!
ok, schiris, die am grundkurs erstmals mit dem runden leder konfrontiert wurden, sind das noch grössere übel!
ok, schiris, die am grundkurs erstmals mit dem runden leder konfrontiert wurden, sind das noch grössere übel!
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
- Bellach SO
- Erfahrener Benutzer
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
da hätte er vergangenes wochenende mal besser anschauungsunterricht genommen, als sich auf irgendwelchen inseln rumzutreiben.......Bellach SO hat geschrieben:Man hört munkeln, dass Zubi bald ein Lehrbuch über Torwart-Training herausbringen wird...
Wäre wohl für einige Torhüter in der NWS etwas gutes... Wenn man teilweise die Anfängerfehler sieht...
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
-
Dark Coyote
- Erfahrener Benutzer
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
[quote="Lance"]möhli..... isch halt e chli wyt. aber dir chämmtet jo ]

-
The Bacras
- Erfahrener Benutzer
Hab nen hübschen Motivationsspruch für dich: "Die Mannschaft ist so gut, wie der schlechteste Spieler auf der Bank."
Das Handbücher sind was für Leute ohne Fantasie. Schaue die Mannschaft an und suche Fehler. So kannst du dein eigenes Training aufstellen. Oder hast du Gross je einmal mit einem Handbuch in der Hand auf dem Platz stehen sehn? Ich nicht.
Wie wäre es, wenn du den einen Tag in der Woche Kondition machst und den anderen Technik? *grins* (ist nicht zu empfehlen, mit dieser Technik haben wir in einer Saison nur einen Punkt geholt)
Das Handbücher sind was für Leute ohne Fantasie. Schaue die Mannschaft an und suche Fehler. So kannst du dein eigenes Training aufstellen. Oder hast du Gross je einmal mit einem Handbuch in der Hand auf dem Platz stehen sehn? Ich nicht.
Wie wäre es, wenn du den einen Tag in der Woche Kondition machst und den anderen Technik? *grins* (ist nicht zu empfehlen, mit dieser Technik haben wir in einer Saison nur einen Punkt geholt)
- Jamiroquai
- Erfahrener Benutzer
Motivierungssprüche für die Kabine
Ich bin auf der Suche nach guten Motivationssprüchen, die ich in der Kabine vor dem Spiel präsentieren, sprich an die Wand tapen kann.
gibt es irgendwo eine Homepage mit Ansammlung solcher Sprüche, oder habt Ihr irgendwelche Ideen ?
Danke im voraus
gibt es irgendwo eine Homepage mit Ansammlung solcher Sprüche, oder habt Ihr irgendwelche Ideen ?
Danke im voraus
Auf gehts Espen, kämpfen und siegen !!!!!
R.I.P. ESPENMOOS
R.I.P. ESPENMOOS
- Bellach SO
- Erfahrener Benutzer
"Chömet Jungs, die figge mr in Arsch!" Dä zieht immer!Jamiroquai hat geschrieben:Ich bin auf der Suche nach guten Motivationssprüchen, die ich in der Kabine vor dem Spiel präsentieren, sprich an die Wand tapen kann.
Danke im voraus
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !
- el_mochitto
- Erfahrener Benutzer
i han gad s'c-diplom gmacht vor zwei wuche!Lance hat geschrieben:so sache sind scho klar... es goht mir eifach um d'gschtalltig vo de trainingseinheite....
s'wichtigste bim zämestelle vom training: setz dir es ziel, wa willsch i dem training erreiche (technisches element, teamgeist etc.) und denn luegsch, mit wa für üebige du das ziel chasch erreiche!
chli kreativ si und nöd zwiit überlege, meistens sind d'üebige womer nur ball und gool brucht di beste!
- Bellach SO
- Erfahrener Benutzer