trainer im amateurfussball

Alles über Fussball, ausser FCB.
Lance
Benutzer

trainer im amateurfussball

Beitrag von Lance »

isch öpper vo euch au trainer im amateurfuessball ? ha ebbe gescht das ämtli überno und has no nie gmacht (trainer si meini ;-)). bi über de mittag mol im jäggi gsi in div. büecher go umestöbere. het öpper e guets buech oder sünschtigi hilfsmittel wo interessanti üebigie dinne sind ? oder au süscht irgendwelchi trainingsmethode ?
Leck mich am Arsch

DerZensor
Erfahrener Benutzer
Beitrag von DerZensor »

[quote="Lance"]isch öpper vo euch au trainer im amateurfuessball ? ha ebbe gescht das ämtli überno und has no nie gmacht (trainer si meini ]

Merk dir einfach folgenden Satz: "Ich will nicht, dass ihr gewinnt - Ich will, dass ihr jetzt raus geht und Spass habt!"

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

liga?
liga?

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

Nach Büechli kicke loh?? Kreativ sein!! ;)

nene.. isch scho nid so eifach... mach trainerkurse, de bechunnsch die richtige hilfsmittel!
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !

Lance
Benutzer

Beitrag von Lance »

chinatown hat geschrieben:liga?
liga?
im momänt no 5. aber mit ambitione ;-)
Leck mich am Arsch

tommasino
Erfahrener Benutzer
Beitrag von tommasino »

git o paar gueti sitte ufem netz... trainerforum.de glaub...
mit üebige etc.

Lance
Benutzer

Beitrag von Lance »

[quote="Bellach SO"]Nach Büechli kicke loh?? Kreativ sein!! ]

de kurs isch ebbe erscht im oktober, aber chinderfuessball. C-Diplom chamme denne erscht im Jan oder Feb mache.....
Leck mich am Arsch

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

Lance hat geschrieben:de kurs isch ebbe erscht im oktober, aber chinderfuessball. C-Diplom chamme denne erscht im Jan oder Feb mache.....
bin trainer 4.liga.
trainerkurse machen, kreativ sein. büechli sin nid so schlächt zum idee sammle und änhlichi üebige mache.

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dark Coyote »

Tip: Spielvorbereitung vor dem Spiel in der Kabine!

Ich würd immer e Grosses Plackat mit dr Ufstellig vo dr eigene Mannschaft parat mache damit dini Idee au guet chasch übere bringe. Git so au d Möglichkeit bi wichtige Spiel unter eme Motto laufe z loh. Den elei über s höre chunsch z wenig an d mannschaft ane......

kreativ sie isch alles!
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

DerZensor hat geschrieben:Merk dir einfach folgenden Satz: "Ich will nicht, dass ihr gewinnt - Ich will, dass ihr jetzt raus geht und Spass habt!"
mir gfallt: "du mäldisch di maa eifach ab, wenn är ufd schissi goht gosch mit, verstande?!" besser.... ;)

Mela1893
Neuer Benutzer

Beitrag von Mela1893 »

[quote="Digge"]mir gfallt: "du mäldisch di maa eifach ab, wenn är ufd schissi goht gosch mit, verstande?!" besser.... ]

hehe jo genau, das hetts bi uns au immer gheisse. ;)

Lance
Benutzer

Beitrag von Lance »

Dark Coyote hat geschrieben:Tip: Spielvorbereitung vor dem Spiel in der Kabine!

Ich würd immer e Grosses Plackat mit dr Ufstellig vo dr eigene Mannschaft parat mache damit dini Idee au guet chasch übere bringe. Git so au d Möglichkeit bi wichtige Spiel unter eme Motto laufe z loh. Den elei über s höre chunsch z wenig an d mannschaft ane......

kreativ sie isch alles!
so sache sind scho klar... es goht mir eifach um d'gschtalltig vo de trainingseinheite....
Leck mich am Arsch

Lance
Benutzer

Beitrag von Lance »

Digge hat geschrieben:bin trainer 4.liga.
trainerkurse machen, kreativ sein. büechli sin nid so schlächt zum idee sammle und änhlichi üebige mache.
cool... wo ? chönne jo mol e fründschaftsspiil mache ;-)
Leck mich am Arsch

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Lance hat geschrieben:so sache sind scho klar... es goht mir eifach um d'gschtalltig vo de trainingseinheite....
Ahhh ok jo wirdsch bestimmt au selber gnueg lang fuessball gspielt ha oder nid? hmmm tschöss ich bin emol so in trainerkürs gsi und han gueti unterlage gha! aber die wird ich nüm finde. Gross Christian isch zwar nid min Fründ macht aber super trainings ev. chönt dir de wieter hälfe het sogar d a lizenz!

Wievielmol hesch training pro Wuche? Schwerpünkt setze isch sicher nid schlecht... den chunts au druf a wo d schwächene vo dinere mannschaft sind.

mir händ neu e konditionstrainerin für d vorbereitige! vellicht kennsch jo öpper wo chöntisch für so öpis afroge!

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

was kann es schlimmeres geben, als einen trainer, der sein wissen und seine kreativität von der schulbank (oder in diesem falle, aus dem schulbuch) hat!

ok, schiris, die am grundkurs erstmals mit dem runden leder konfrontiert wurden, sind das noch grössere übel!
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

Man hört munkeln, dass Zubi bald ein Lehrbuch über Torwart-Training herausbringen wird...

Wäre wohl für einige Torhüter in der NWS etwas gutes... Wenn man teilweise die Anfängerfehler sieht...
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

Bellach SO hat geschrieben:Man hört munkeln, dass Zubi bald ein Lehrbuch über Torwart-Training herausbringen wird...

Wäre wohl für einige Torhüter in der NWS etwas gutes... Wenn man teilweise die Anfängerfehler sieht...
da hätte er vergangenes wochenende mal besser anschauungsunterricht genommen, als sich auf irgendwelchen inseln rumzutreiben.......
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

[quote="Lance"]cool... wo ? chönne jo mol e fründschaftsspiil mache ]

binnige!
für fründschaftsspiel wäri jederzyt z'ha. mir hän aber kei fäld will mr kunschtrase bechöme. ihr ladet uns yh und mir zahle dr schiri.
wo bisch du?

Lance
Benutzer

Beitrag von Lance »

Digge hat geschrieben:binnige!
für fründschaftsspiel wäri jederzyt z'ha. mir hän aber kei fäld will mr kunschtrase bechöme. ihr ladet uns yh und mir zahle dr schiri.
wo bisch du?
möhli..... isch halt e chli wyt. aber dir chämmtet jo ;-)
Leck mich am Arsch

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

[quote="Lance"]möhli..... isch halt e chli wyt. aber dir chämmtet jo ]

viel z viel handballer :D händ dir......

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

[quote="Lance"]möhli..... isch halt e chli wyt. aber dir chämmtet jo ]Bild

Lance
Benutzer

Beitrag von Lance »

baslerstab hat geschrieben:Bild
:confused: :confused: :confused:
Leck mich am Arsch

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

Dark Coyote hat geschrieben:viel z viel handballer :D händ dir......
ha früehner handball gspielt... mit em atv BS gäge möhlin immer riese derbies gha. scho bi de c-juniore d'steinlihalle knallvoll gsi und sehr hartumkämpfti spiel gäh....

The Bacras
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Bacras »

Hab nen hübschen Motivationsspruch für dich: "Die Mannschaft ist so gut, wie der schlechteste Spieler auf der Bank."

Das Handbücher sind was für Leute ohne Fantasie. Schaue die Mannschaft an und suche Fehler. So kannst du dein eigenes Training aufstellen. Oder hast du Gross je einmal mit einem Handbuch in der Hand auf dem Platz stehen sehn? Ich nicht.

Wie wäre es, wenn du den einen Tag in der Woche Kondition machst und den anderen Technik? *grins* (ist nicht zu empfehlen, mit dieser Technik haben wir in einer Saison nur einen Punkt geholt) :D

Jamiroquai
Erfahrener Benutzer

Motivierungssprüche für die Kabine

Beitrag von Jamiroquai »

Ich bin auf der Suche nach guten Motivationssprüchen, die ich in der Kabine vor dem Spiel präsentieren, sprich an die Wand tapen kann.

gibt es irgendwo eine Homepage mit Ansammlung solcher Sprüche, oder habt Ihr irgendwelche Ideen ?

Danke im voraus
Auf gehts Espen, kämpfen und siegen !!!!!

R.I.P. ESPENMOOS

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

binis au (Spieler) Trainer vonere 5. Liga Gruppe, stige abr uff!!! (simmers ohni punktverlust erschte!!SCHWELLHEIM 2 rulez)

Trainings kannsch anhand vo diverse Infos uf dr dfb.de homepage mache, isch e sensationelli Site

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

Jamiroquai hat geschrieben:Ich bin auf der Suche nach guten Motivationssprüchen, die ich in der Kabine vor dem Spiel präsentieren, sprich an die Wand tapen kann.

gibt es irgendwo eine Homepage mit Ansammlung solcher Sprüche, oder habt Ihr irgendwelche Ideen ?

Danke im voraus
"Chömet Jungs, die figge mr in Arsch!" Dä zieht immer!

tommasino
Erfahrener Benutzer
Beitrag von tommasino »

also ich stelle eine flasche vodka in die garderobe wenn ich die jungs motivieren will :D
(letztes weekend 10-1 sieg obwohl es "nur" bier gab nach dem match)

el_mochitto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von el_mochitto »

Lance hat geschrieben:so sache sind scho klar... es goht mir eifach um d'gschtalltig vo de trainingseinheite....
i han gad s'c-diplom gmacht vor zwei wuche!
s'wichtigste bim zämestelle vom training: setz dir es ziel, wa willsch i dem training erreiche (technisches element, teamgeist etc.) und denn luegsch, mit wa für üebige du das ziel chasch erreiche!
chli kreativ si und nöd zwiit überlege, meistens sind d'üebige womer nur ball und gool brucht di beste!

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

el_mochitto hat geschrieben:i han gad s'c-diplom gmacht vor zwei wuche!
Mein Beileid an die Jungs!

Antworten