Pfui! Repression im Offtopic
Stop Repression im Forum!
Opfer:
- el_abuello
- Nur So
- bs_eagle
- und viele mehr
Repression
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Repression
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Freds von gewissen Usern werden in letzter Zeit mit akribie geschlossen oder gelöscht, während andere weiterexistieren dürfen...Schranz hat geschrieben:was lauft genaueri infos bitte??
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
- Dr.Guderian
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
- Baron Zwingstein
- Neuer Benutzer
Da muss ich Euch sogar zustimmen...es ist eine Schande...Rinoceronte hat geschrieben:Nö, aber es goht mr langsam ufd Närve...
Dayre fye, daya fryn-dr, dayre syolw-ra ith sama
Nemo me impune lacessit

Nemo me impune lacessit
schniposa hat geschrieben:es erstaunt mich immer und ist auch mit tiefstem dank verbunden, dass sie mir ihrer intelligenz dieses forum beehren!

- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Mir gohts eifach drumm, as die Freds meischtens mit dr Begründig es sege Privatfreds gsperrt wärde. Für mi ischs eifach nid ersichtlig, wieso s sich söll um e Privatfred handle wenn sich mehr als 5 Lüt an dr Diskusion beteilige...Schranz hat geschrieben:stört mi eigentlich au nid aber isch wohl scho chli zu insidermässige stuss, cha beidi verstoh![]()