https://www.fcb.ch/aktuell/news/alle-ne ... tribuenen/
No Smoking
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Re: No Smoking
Haha - ich ha no nie graucht und wird au nie, aber wie bitte wänd sie das duresetze? Es isch dusse und dört störts mi eifach nid - chöne jo dr Family Sektor Rauchfrei mache, aber s ganze Stadion?
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave
Isch nur e Froog vo de Ziit gseh bis das au bi uns iizug haltet. Bi de EURO letschtjoor und WEURO au so gseh. Ich finds e Schissdreck, aber isch jetzt halt eso…
S kunnt scho guet 
- D4YW4LK3R
- Erfahrener Benutzer
Jetzt kann man nicht mal mehr in Ruhe seinen Kubanischen Bolzen zu einer interregionalen Fussballschlacht geniessen 
Bin auf die Reaktion der Kurve gespannt
Bin auf die Reaktion der Kurve gespannt
"I was born ready motherfucker!"
-
Flachzange81
- Benutzer
Bravo FCB… dr Muet isch dr Hammer.
maradoo hat geschrieben: 17.09.2025, 10:39 Was für e Bullshit
https://www.fcb.ch/aktuell/news/alle-ne ... tribuenen/
Ist heute schon der 1. April?
In Thun wurde dies recht konsequent durchgesetzt
Klar, andere Grössendimensionen..
Ich finds gut, verstehe aber, dass es Diskussionen auslösen wird.
Klar, andere Grössendimensionen..Ich finds gut, verstehe aber, dass es Diskussionen auslösen wird.
-
Gobbo70
Weiterhin erlaubt bleibt das Rauchen in den Umgängen des Stadions und natürlich auch ausserhalb der Eingänge auf dem Stadion-Areal.BloodMagic hat geschrieben: 17.09.2025, 10:41 Haha - ich ha no nie graucht und wird au nie, aber wie bitte wänd sie das duresetze? Es isch dusse und dört störts mi eifach nid - chöne jo dr Family Sektor Rauchfrei mache, aber s ganze Stadion?
Zuletzt geändert von Gobbo70 am 17.09.2025, 10:45, insgesamt 2-mal geändert.
Family Corner rauchfrei fändi guet. S ganze Stadion… naja. Gits jetzt halt no mehr Geläuf in de Sektore wo mi jetzt scho nervt… anduurend Lüt wo in d Reihe und us de Reihe latsche. Nervt eifach wenn me dr Match in Rueh wot luege…BloodMagic hat geschrieben:Haha - ich ha no nie graucht und wird au nie, aber wie bitte wänd sie das duresetze? Es isch dusse und dört störts mi eifach nid - chöne jo dr Family Sektor Rauchfrei mache, aber s ganze Stadion?
S kunnt scho guet 
-
OnlineBasilou
- Erfahrener Benutzer
Für mich persönlich würde es den Matchbesuch massiv aufwerten, aber ich sehe ehrlich gesagt - insbesondere in der Kurve (Stehplätze) - beim besten Willen keine realistische Chance auf Um-/Durchsetzbarkeit.
Und wie soll das durchgesetzt werden? Kommen dann Protectas in die MK, wenn jemand raucht? 
-
Elduderinho86
- Erfahrener Benutzer
BloodMagic hat geschrieben: 17.09.2025, 10:41 Haha - ich ha no nie graucht und wird au nie, aber wie bitte wänd sie das duresetze? Es isch dusse und dört störts mi eifach nid - chöne jo dr Family Sektor Rauchfrei mache, aber s ganze Stadion?
Vorallem d Bitt doch denn Bitte in de Umgäng zrauche, find das eigentlich fascht schlimmer für d Nichtraucher wie uff de Räng.
Und am meischte närve eifach uff Facebook d Kommentär "Gilt das auch für Pyros" Vollidiote.
Basel - mir sind das was die Fründin macht - Ai Szene
-
Costanzo Girl
- Erfahrener Benutzer
Wär raucht hett eh hart ein an dr waffle, also ok
-
NaSrI
- Erfahrener Benutzer
Absolut richtig und längst überfällig. Nicht jeder hat Lust, passiv Krebs zu bekommen.
- D4YW4LK3R
- Erfahrener Benutzer
Sölle s'G zum Fumoir mache, dört chönne dSchwade diräkt ins Freie abzieh
"I was born ready motherfucker!"
Nur wenn sy dr ins Muul steggsch!Elduderinho86 hat geschrieben: 17.09.2025, 10:44BloodMagic hat geschrieben: 17.09.2025, 10:41 Haha - ich ha no nie graucht und wird au nie, aber wie bitte wänd sie das duresetze? Es isch dusse und dört störts mi eifach nid - chöne jo dr Family Sektor Rauchfrei mache, aber s ganze Stadion?
Vorallem d Bitt doch denn Bitte in de Umgäng zrauche, find das eigentlich fascht schlimmer für d Nichtraucher wie uff de Räng.
Und am meischte närve eifach uff Facebook d Kommentär "Gilt das auch für Pyros" Vollidiote.
maradoo hat geschrieben: 17.09.2025, 10:47Nur wenn sy dr ins Muul steggsch!Elduderinho86 hat geschrieben: 17.09.2025, 10:44BloodMagic hat geschrieben: 17.09.2025, 10:41 Haha - ich ha no nie graucht und wird au nie, aber wie bitte wänd sie das duresetze? Es isch dusse und dört störts mi eifach nid - chöne jo dr Family Sektor Rauchfrei mache, aber s ganze Stadion?
Ab nächster Saison denn no alkfreis Bier.
-
Elduderinho86
- Erfahrener Benutzer
maradoo hat geschrieben: 17.09.2025, 10:47Nur wenn sy dr ins Muul steggsch!Elduderinho86 hat geschrieben: 17.09.2025, 10:44BloodMagic hat geschrieben: 17.09.2025, 10:41 Haha - ich ha no nie graucht und wird au nie, aber wie bitte wänd sie das duresetze? Es isch dusse und dört störts mi eifach nid - chöne jo dr Family Sektor Rauchfrei mache, aber s ganze Stadion?
- Bierathlet
- Erfahrener Benutzer
Elduderinho86 hat geschrieben: 17.09.2025, 10:44BloodMagic hat geschrieben: 17.09.2025, 10:41 Haha - ich ha no nie graucht und wird au nie, aber wie bitte wänd sie das duresetze? Es isch dusse und dört störts mi eifach nid - chöne jo dr Family Sektor Rauchfrei mache, aber s ganze Stadion?
Wie kunnsch druf, dass das in de Umgäng für Nichtraucher fascht schlimmer wär wie uf de Räng?
Familiy Corner isch rauchfreiNakata hat geschrieben: 17.09.2025, 10:43Family Corner rauchfrei fändi guet. S ganze Stadion… naja. Gits jetzt halt no mehr Geläuf in de Sektore wo mi jetzt scho nervt… anduurend Lüt wo in d Reihe und us de Reihe latsche. Nervt eifach wenn me dr Match in Rueh wot luege…BloodMagic hat geschrieben: Haha - ich ha no nie graucht und wird au nie, aber wie bitte wänd sie das duresetze? Es isch dusse und dört störts mi eifach nid - chöne jo dr Family Sektor Rauchfrei mache, aber s ganze Stadion?
-
Elduderinho86
- Erfahrener Benutzer
Bierathlet hat geschrieben: 17.09.2025, 10:52Elduderinho86 hat geschrieben: 17.09.2025, 10:44BloodMagic hat geschrieben: 17.09.2025, 10:41 Haha - ich ha no nie graucht und wird au nie, aber wie bitte wänd sie das duresetze? Es isch dusse und dört störts mi eifach nid - chöne jo dr Family Sektor Rauchfrei mache, aber s ganze Stadion?
Wie kunnsch druf, dass das in de Umgäng für Nichtraucher fascht schlimmer wär wie uf de Räng?
Also reini vermuetig, dass denn d Umgäng "gfüllter" wärde da d Raucher in de Halbzit gärn rauche möchte, zuesätzlich mitem Catering Asturm wo denn no herrscht git das denn e volls Gedrugge in de Gäng wo me sich jo quasi dr Rauch gägesiitig ins Gsicht bloost und i stell mir das für Nichtraucher halt relativ ungeil vor.
Und i bi denn sälber Raucher
edith: und ehrlich gsaid mi störts nit. Oft verzichti währendem Match uffs Rauche au us Rücksicht zu mine Sitznochbere und wennis mol gar nüm ushalt standi halt uff und ganz zur Stäge und rauch dört rasch wo niemerts unmittelbar um mi isch.
Zuletzt geändert von Elduderinho86 am 17.09.2025, 11:06, insgesamt 1-mal geändert.
Und Würste aus Fleischersatz...
Ich bin ja kein Joggeli-Gänger, aber das wäre für mich (alter, weisser Mann) ein Grund, nicht mehr ins Stadion zu gehen.
Zuhause ist immerhin auch das Bier kalt und nicht schon beim Zapfen eine schale Brühe.
Bald wird eine App eingeführt, in der man anonym Raucher melden kann.
Ebenfalls kann gemeldet werden, wenn jemand ein Schimpfwort benutzt.
Mir wänn das nit!
Ebenfalls kann gemeldet werden, wenn jemand ein Schimpfwort benutzt.
Mir wänn das nit!
Danke. Hani ned gwüsst. Und das mitem Gedrugge in de Pause gsehni au so, jetzt werde halt no paar Lüt mehr in dr Pause im Umgang go. Werde d Lüt au spötr uf de Plätz si. No mehr Geläufe während em Match.Foul hat geschrieben:Familiy Corner isch rauchfreiNakata hat geschrieben: 17.09.2025, 10:43Family Corner rauchfrei fändi guet. S ganze Stadion… naja. Gits jetzt halt no mehr Geläuf in de Sektore wo mi jetzt scho nervt… anduurend Lüt wo in d Reihe und us de Reihe latsche. Nervt eifach wenn me dr Match in Rueh wot luege…BloodMagic hat geschrieben: Haha - ich ha no nie graucht und wird au nie, aber wie bitte wänd sie das duresetze? Es isch dusse und dört störts mi eifach nid - chöne jo dr Family Sektor Rauchfrei mache, aber s ganze Stadion?
S kunnt scho guet 
Zum Glück hets jo soviel Platz dört, will s Catering immer so super funktioniert und me dört nie muess astoh...Nakata hat geschrieben: 17.09.2025, 10:58Danke. Hani ned gwüsst. Und das mitem Gedrugge in de Pause gsehni au so, jetzt werde halt no paar Lüt mehr in dr Pause im Umgang go. Werde d Lüt au spötr uf de Plätz si. No mehr Geläufe während em Match.Foul hat geschrieben:Familiy Corner isch rauchfreiNakata hat geschrieben: 17.09.2025, 10:43
Family Corner rauchfrei fändi guet. S ganze Stadion… naja. Gits jetzt halt no mehr Geläuf in de Sektore wo mi jetzt scho nervt… anduurend Lüt wo in d Reihe und us de Reihe latsche. Nervt eifach wenn me dr Match in Rueh wot luege…
-
Bebbiklöpfer
- Benutzer
Nicht verwunderlich. Eine weitere Ausgeburt des Regulierungswahns der heutigen Zeit.
Das Gequalme vo Einzelne (!) isch absolut närvig. Au wenn sich das Verbot nit sofort und überall wird duresetze, bini froh über dä Entscheid. Denn cha me wenigstens dr Sitznochber fründlig druf hiwiese, dass er neume anders ane söll go paffe.
Zuletzt geändert von quasimodo am 17.09.2025, 11:03, insgesamt 1-mal geändert.
Endlich
Und sehr liberal umgesetzt durch den FCB.
Und sehr liberal umgesetzt durch den FCB.
Nei, das isch nur dr Schutz vo dr Mehrheit vor ere chline rücksichtslose Minderheit.Bebbiklöpfer hat geschrieben: 17.09.2025, 11:00 Nicht verwunderlich. Eine weitere Ausgeburt des Regulierungswahns der heutigen Zeit.