FCB als neuer GCZ?

Diskussionen rund um den FCB.
Tricolor
Benutzer

FCB als neuer GCZ?

Beitrag von Tricolor »

Jetzt isch dä unsäglichi Unfehlbarkeitswahn au scho bim FCB acho...

Jä dr Raul isch en schlimme. En Gsetzlose sozäge.

Jä und? Mir sin doch Basler! En dräckige Huffe, vo Dureknallte mit emene blau-rote Härz. S'Stadion isch doch dä Ort wo au mir über d'Sträng haue. Zviel suffe, zviel rauche, grusig rede, Saubannerzüg und zwüsche dure chläpperts halt au mol neume (was ich all däne Johr problemlos han chönne umgoh, will i halt e Schisshas bin)! Frühner isch en Sitek no verehrt worde, hüt muess dr Raul nach eim Ussetzer grad sini Koffere packe.

Basel, was isch mit Dir los?

Alkoholfreii Risikomätsch (usser natürlich im Sektor A), politischi Korrektheit, Seriemäischter, Umsatzgigant...

Mir sin hüte ungefähr so sympathisch wie die grusige Sieche vom Hardturm anno dazumals. Dr Erfolg isch e hinterlischtigi Droge.
Natürlich han i mi au über jede Mäischtetr und Cuptitel gfreut. Aber irgendwie sin mir zwit abdrifftet.

Fazit: Abwarte und Tee drinke. Irgendwenn chunnts wieder anderscht. Dr Erfolg wird wieder goh und ich wieder cho!

Bolzblatzholzer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bolzblatzholzer »

Dr Sitek in eim Satz mitem Boba zvergliche isch ganz klar e Beleidigung für e André.
Isch villicht wirklig kei Kind vo Trurigkeit gsi, das weisi nid. Aber är het glieferet im rotblaue Dress, und das nid zknapp.
Das kame vom Boba leider nid behaupte, oder sehsch du das andersch?

canon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von canon »

Tricolor hat geschrieben:Jetzt isch dä unsäglichi Unfehlbarkeitswahn au scho bim FCB acho...

Jä und? Mir sin doch Basler! En dräckige Huffe, vo Dureknallte mit emene blau-rote Härz. S'Stadion isch doch dä Ort wo au mir über d'Sträng haue. Zviel suffe, zviel rauche, grusig rede, Saubannerzüg und zwüsche dure chläpperts halt au mol neume (was ich all däne Johr problemlos han chönne umgoh, will i halt e Schisshas bin)! Frühner isch en Sitek no verehrt worde, hüt muess dr Raul nach eim Ussetzer grad sini Koffere packe.

Alkoholfreii Risikomätsch (usser natürlich im Sektor A), politischi Korrektheit, Seriemäischter, Umsatzgigant...

Mir sin hüte ungefähr so sympathisch wie die grusige Sieche vom Hardturm anno dazumals. Dr Erfolg isch e hinterlischtigi Droge.
Natürlich han i mi au über jede Mäischtetr und Cuptitel gfreut. Aber irgendwie sin mir zwit abdrifftet.

Fazit: Abwarte und Tee drinke. Irgendwenn chunnts wieder anderscht. Dr Erfolg wird wieder goh und ich wieder cho!
sälte so e scheiss gläse! hesch grad z viel graucht oder gsoffe???

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

Fotzen Freitag

scott_scott
Benutzer

Beitrag von scott_scott »

hallo? der titel ist jo schon die grösste beleidigung für jeden der etwas mit dem fcb zutun hat. frechheit so etwas zu schreiben. alles schwarzmaler...

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

Tricolor hat geschrieben:Jetzt isch dä unsäglichi Unfehlbarkeitswahn au scho bim FCB acho...

i verschtand di e bitz. Aber mit Verlaub:
E rotblaus Härz ha, mitfiebere und s'bescht hoffe für dr Verein FCB isch no kai Vergehe ;)
Dr Masseerfolg het halt e Kehrsite : Mit de Erfolg wachse d'Ansprüch, dasch überall eso.

Hättisch müesse in Israel drby si. Dr glai Huffe FCB-Fans elai gege die Maccabi-Übermacht vo Fanatische ! Also mer sin aigendlig alli befriedigt us däm Bloomfield use.
Es tuet ebe guet, emol die glai Basler Wält z'vrloh, mir sin e Art gschützti Wärkstatt do, au im Fuessball .
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)

Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.

MR.unkreativ
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MR.unkreativ »

Behindert? Krank im Kopf? mein Username , würde viel besser zu dir passen...
Komm mal klar alter, und lass die fingerchen vom Teufels weissen schnee....

Clive
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Clive »

123 Thread gelöscht....
Gits e Choreo?

Clive
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Clive »

Sollen wir dir jetzt zustimmen oder was?
Gits e Choreo?

The_Dark_Knight
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The_Dark_Knight »

bitte löschen!!
Z'Basel an mym Rhy

Z'Basel an mym Rhy

morris
Erfahrener Benutzer

Beitrag von morris »

Also ich hab ja verständnis wenn man in einer manisch-depressiven phase so nen komischen threat eröffnet, was mich aber anwidert ist der vergleich von dir mit den insekten :eek:
>> Life is not fair. But the root password helps <<

Cocolores
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cocolores »

Bild

johnDoe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von johnDoe »

WTF?? Dümmste Post und Thread ever..... schliesse bitte...
nick knatterton hat geschrieben:England dürfte mittlerweile eine kollektive FC Basel-Phobie entwickeln.

zamir
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zamir »

cantona hat geschrieben:Fotzen Freitag
Bis jetzt der einzige gute Kommentar seit Tagen und Wochen!

MR.unkreativ
Erfahrener Benutzer

zamir hat geschrieben:Bis jetzt der einzige gute Kommentar seit Tagen und Wochen!

Made UR day :D

MR.unkreativ
Erfahrener Benutzer

zamir hat geschrieben:Bis jetzt der einzige gute Kommentar seit Tagen und Wochen!
Stimme ich dir zu :D

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

Glich wie GC?
Mir sin ned us Züri.
Me brucht mer ned zschriebe!
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

Cuore Matto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cuore Matto »

Thread schliessen bitte!
Für immer Rotblau - egal in welcher Liga

König 1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von König 1893 »

Ich konnte dieses Gesudel beim Lesen nicht entziffern. Bitte löschen
Mi Härz isch rot blau

Franco Costanzo 2006 - 2011

Steini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Steini »

Bitte diesen Mist löschen. Fängt jetzt das Sommerloch auch im FCB Forum an!

PadrePio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PadrePio »

Steht jetzt auch schon auf Twitter der Mist. Bitte closen.

Tricolor
Benutzer

Beitrag von Tricolor »

morris hat geschrieben:Also ich hab ja verständnis wenn man in einer manisch-depressiven phase so nen komischen threat eröffnet, was mich aber anwidert ist der vergleich von dir mit den insekten :eek:
Jo, do wird meh wirklich depressiv. Fakt isch, mr hän GC nie bwunderet, sondern immer verrachtet. Nur sin mr hüt leider wirklich ziemlich ähnlich unterwägs wie dr GC wo dr Gut no Presi gsi isch. Uf die manischi Phase freu mi denn wieder. Aber die chunnt halt erscht, wenn dr FCB wieder e weng obe abe chunnt.

Mr het dr Bobadilla gholt und het dr Bobadilla kriegt. Z´erwarte dass er sich plötzlich wie en änglische Gentleman benimmt nur will er jetz in rot-blau tschutet, zügt vonere Arroganz wie sie frühener GC an Tag glegt het.

Und das ständige Schile uf s´Asehe vom FCB. Total versnobt. Es isch nonig lang här, do het´s niemerds interessiert was d´Lüt usserhalb vo dr Nordweschtschwiz über de FCB dänke. Aber sit mr sich uf dr europäische Bühni so wohl fühlt, isch das plötzlich extrem wichtig. Aalglatt müen mr jetz si. Marketing tauglich.

Und d´Spieler müend sich so tadellos benäh wie Politiker. So tadellos wie niemerds vo uns sälber isch. Arroganz ebe...

VorwärtsFCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von VorwärtsFCB »

Ich gebe dem Thread-Eröffner insofern Recht als das das Auftreten unseres Vereins in der Tat arrogant erscheinen mag. Dazu kommt die Sättigung durch den Erfolg. Ich sage auch, dass der FCB traditionell nicht in die Kategorie von Vereinen wie Bayern oder GC gehört. Sehe ihn lieber in der von Dortmund/Marseille etc....

Tricolor
Benutzer

Beitrag von Tricolor »

Und wenn i im Forum lies, in was für Zueständ do einigi chömme, will mr en Raser im Team (gha) hen, denn dänki, HEY, es isch gar nonig solang här, do het quasi s´ganze Stadion im Chor dä Polizeibeamti beleidigt wo für s´Joggeli zueständig isch gsi.

Das isch no die Zyt gsi wo d´Bünzlis an de Swissindoors bim Tennisluege azträffe gsi sin. Hüt hocke sie im Joggeli und mache ein uff political correctness...

footbâle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von footbâle »

Tricolor hat geschrieben: Mr het dr Bobadilla gholt und het dr Bobadilla kriegt. Z´erwarte dass er sich plötzlich wie en änglische Gentleman benimmt nur will er jetz in rot-blau tschutet, zügt vonere Arroganz wie sie frühener GC an Tag glegt het.
Stimmt. Nur kommt bei 'Boba' Leistungsabstinenz mit diesem Verkehrsdelikt zusammen.
Wenn der Spieler sportlich überzeugt hätte, wäre er vielleicht länger in rotblau aufgelaufen.

Ansonsten kann ich durchaus was mit dem Text anfangen. Der FCB ist so keimfrei geworden wie die ganze verdammte Welt. Insofern halt doch kein Vergleich mit den Insekten, denn die waren schon elitär als wir noch keine Nulltoleranz Gesellschaft (in jede Richtung) hatten.
Cheerie, how up, do Clown.

eric.cartman
Erfahrener Benutzer

Beitrag von eric.cartman »

Bei der (meiner Meinung nach) lächerlichen Hysterie hier im Forum wegen Bobas Raserexzess muss ich dir Recht geben, da hatte ich das Gefühl es seien scheinbar alles nur absolute Saubermänner im Forum. Das man sich von ihm getrennt hat kann ich aus sportlicher Sicht aber verstehen, er war leider nicht die erwartete Verstärkung.

Was wir aber mit GC aus der Spross- und Gut-Zeit gemeinsam haben sollen sehe ich nicht.
siempre positifo

No_IP
Erfahrener Benutzer

Beitrag von No_IP »

Basel ist heute der GCZ von damals! Wie richtig der Eröffner hier liegt.

Wie haben wir damals dieses verdammte "Scheiss GC" gehasst?
Und immer mehr wird dieser FCB wie damals GC...

traurig aber wahr

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

Ich kha guet verstoh was dr Tricolor maint. Hüt wirsch wen de nit grad im D4 stohsch, dumm agluegt, wen meh sich e bitz übere Schiri ufregt. Nur ganz vereinzelt lacht no ain verschmitzt, wo sich wahrschinlig au an die alte Zyyte erinneret.

Skyline
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Skyline »

Tricolor hat geschrieben:Und wenn i im Forum lies, in was für Zueständ do einigi chömme, will mr en Raser im Team (gha) hen, denn dänki, HEY, es isch gar nonig solang här, do het quasi s´ganze Stadion im Chor dä Polizeibeamti beleidigt wo für s´Joggeli zueständig isch gsi.

Das isch no die Zyt gsi wo d´Bünzlis an de Swissindoors bim Tennisluege azträffe gsi sin. Hüt hocke sie im Joggeli und mache ein uff political correctness...
Scheiss auf seine Raserei! Wer hat denn noch nie von uns das Auto über dem vorgegebenen Tempolimit bewegt? Niemand! Aber wohl fast niemand wie er es getan hat. Das war doch nur gefundenes Fressen für die Zeitungen. Vielleicht wäre das ganze ganz anders gelaufen wäre es nicht an die Öffentlichkeit gelangt.

Aber dies wird nicht der einzige Punkt gewesen sein, der für eine Trennung Ausschlag gegeben hat.
GRAS [SUP]FRÄSSE[/SUP] / [SUB] by Skyline[/SUB]

stargate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stargate »

Gääääähn.....Summerpause isch glaub zrugg, swird widr Schrott gschriebe...

Antworten