David Degen
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Riss di am Rieme Dave ... kei Scheiss Täupeli Aktione wie bi YB und gib alles ufem Platz ... vo mir bechunsch e Chance ... wahnsinnig Euphorisch bini nid wege dr Verpflichtig, aber du chasch dr mi "Goodwill" au erarbeite. Also gib alles näbe und uf em Platz damit du au zeigsch, dass es würklich di Wunsch isch mitem Philipp bim FCB z spiile ...
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave
- Dome
- Erfahrener Benutzer
hm, hätten wohl noch bis zur offiziellen FCB Verkündung warten könnensergipe hat geschrieben:http://www.degendegen.com/de/news/index.aspx

Signatur zu vermieten.
Willkommen zurück.
Auch wenn ich nicht von diesem Transfer überzeugt bin, werde ich Dir den Kredit geben, der jeder neue Spieler verdient. Überzeuge mit Leistung und Einsatz (statt mit rumstehen und teubelen) und Du wirst den Respekt bekommen!
Auch wenn ich nicht von diesem Transfer überzeugt bin, werde ich Dir den Kredit geben, der jeder neue Spieler verdient. Überzeuge mit Leistung und Einsatz (statt mit rumstehen und teubelen) und Du wirst den Respekt bekommen!
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
- Realist
- Erfahrener Benutzer
Ich schliess mi dere Ussag voll und ganz a. Me wird Älter und au VernünftigerBloodMagic hat geschrieben:Riss di am Rieme Dave ... kei Scheiss Täupeli Aktione wie bi YB und gib alles ufem Platz ... vo mir bechunsch e Chance ... wahnsinnig Euphorisch bini nid wege dr Verpflichtig, aber du chasch dr mi "Goodwill" au erarbeite. Also gib alles näbe und uf em Platz damit du au zeigsch, dass es würklich di Wunsch isch mitem Philipp bim FCB z spiile ...
und lernfähiger, also umsetze bitte.
Bim FCB und hauptsächlich aber füre FCB und sini Ahänger......
[CENTER]Copyright by Realist-alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
- Basil Stinson
- Erfahrener Benutzer
Den bi dr Finalissima no grossi Tön gspuckt und den glich wieder uf de Kneu kho bättle 
Wenn er den Finger aus dem Arsch nimmt und auch den Rückwärtsgang einlegt kann er sicher ein sehr guter Backup sein.

Wenn er den Finger aus dem Arsch nimmt und auch den Rückwärtsgang einlegt kann er sicher ein sehr guter Backup sein.
"Früher litten wir an Verbrechen, heute an Gesetzen." (Tacitus)
Mein Freund und Helfer, mir wärde nie vergässe
augenauf.ch - extrazug in den Knast -
Mein Freund und Helfer, mir wärde nie vergässe
augenauf.ch - extrazug in den Knast -
-
- Erfahrener Benutzer
muesch verstoh är het dä traum ka und het igseh, dass er nume bim fcb ka titel gwünne.Basil Stinson hat geschrieben:Den bi dr Finalissima no grossi Tön gspuckt und den glich wieder uf de Kneu kho bättle

- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer