Super Song über die Baz übernahme von Blocher

Der Rest...
Antworten
Exil-Basler
Benutzer

Super Song über die Baz übernahme von Blocher

Beitrag von Exil-Basler »

Läckerlihuus Takeover - Baz Takeover - Blocher vs. Basel

http://www.youtube.com/watch?v=7KdpcIQQ ... e=youtu.be

Ich glaub das könnt es paar lüt do inne interessiere ;)
Ich finds dr hammer!

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

ich finds voll scheisse

und e fade drfür voll unnötig

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

Also das kann sogar Baba Uslender noch besser. Etwa auf der Höhe von Vorstadt-Albaner-Ghetto-Gangztarap.

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Schlächt isch nur dr Vorname...
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave

Rhykurve
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhykurve »

sensationell :rolleyes:
Es sollte verboten werden zu Verbieten!

Exil-Basler
Benutzer

SubComandante hat geschrieben:Also das kann sogar Baba Uslender noch besser. Etwa auf der Höhe von Vorstadt-Albaner-Ghetto-Gangztarap.
Haha Baba Uslender isch au dr bescht!! ;)
Aber ich finds e geils lied, halt Ironie pur.. es isch halt scho e sauerei wenn kack zircher halb basel übernähme!! und wenns denn no dfamilie blocher isch gohts jo wohl gar nit.
Vorallem so berlusconi taktik ahwände.. ehemaligi linki medie in e rächti propaganda maschinerie zverwandle..

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Exil-Basler hat geschrieben:Haha Baba Uslender isch au dr bescht!! ;)
Aber ich finds e geils lied, halt Ironie pur.. es isch halt scho e sauerei wenn kack zircher halb basel übernähme!! und wenns denn no dfamilie blocher isch gohts jo wohl gar nit.
Vorallem so berlusconi taktik ahwände.. ehemaligi linki medie in e rächti propaganda maschinerie zverwandle..
Chasch se au go lo konkurs goh - em Läckerli Huus gohts besser denn jeh ...
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

Das "Lied" (das "Gerede" scheint mir der passendere Ausdruck) etwa gleich wie das YouTube-Video dazu:

absolut stümperhaft! :(

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

Ja, wenn ich aufm Klo einen dünnschiss loswerde hat dies noch einen besseren Flow. Das nervtötendste ist der Synth-Terror - wenn es schon so schlecht ist, könnte man es wenigstens etwas in den Hintergrund mixen.

Agent Orange
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Agent Orange »

Exil-Basler hat geschrieben: es isch halt scho e sauerei wenn kack zircher halb basel übernähme!! und wenns denn no dfamilie blocher isch gohts jo wohl gar nit.
Ich bin nicht Familie Blocher Fan, aber wäre es dir lieber gewesen ein ach so toller ausländischer Investor hätte das "Läckerli-Huus" gekauft, und die Produktion gleich nach Sibirien oder Indien verlegt? :mad:
Wie oben schon beschrieben gehts dem "Läckerli-Huus" seit der Uebernahme bestens!
Wenn du so ein stolzer Lokal-Patriot bist, warum hast du es denn nicht gekauft?
Bauer, ledig, sucht FCB-Spieler zum auspfeifen!

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Agent Orange hat geschrieben: Wenn du so ein stolzer Lokal-Patriot bist, warum hast du es denn nicht gekauft?
Die Frage ist etwa gleich dämlich wie der "Song" ;)

Agent Orange
Erfahrener Benutzer

panda hat geschrieben:Die Frage ist etwa gleich dämlich wie der "Song" ;)
Und warum? Wenn er hier schon rumproletet soll er wenigstens Altenativen bieten!!!

Exil-Basler
Benutzer

Agent Orange hat geschrieben:Ich bin nicht Familie Blocher Fan, aber wäre es dir lieber gewesen ein ach so toller ausländischer Investor hätte das "Läckerli-Huus" gekauft, und die Produktion gleich nach Sibirien oder Indien verlegt? :mad:
Wie oben schon beschrieben gehts dem "Läckerli-Huus" seit der Uebernahme bestens!
Wenn du so ein stolzer Lokal-Patriot bist, warum hast du es denn nicht gekauft?
Nit jede isch multimilliardär kolleg! Und lieber seh ich sLäckerlihuus am bode als dasses däm arschloch ghört oder sinere tochter!!
Ich iss eh kaini meh. Und dezue kunnt dass die berüehmtischti basler spezialität eifach nit ame zircher ghöre sött! Wie dr fcb au nit!

Agent Orange
Erfahrener Benutzer

Exil-Basler hat geschrieben:Nit jede isch multimilliardär kolleg! Und lieber seh ich sLäckerlihuus am bode als dasses däm arschloch ghört oder sinere tochter!!
Ich iss eh kaini meh. Und dezue kunnt dass die berüehmtischti basler spezialität eifach nit ame zircher ghöre sött! Wie dr fcb au nit!
Hat mit Milliarden nichts zu tun!
An die Mitarbeiter denkst du sicher auch nicht! Toll! :eek:

hanfueli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hanfueli »

Bild
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.

samson
Benutzer

Beitrag von samson »

Zitat von Exil-Basler
es isch halt scho e sauerei wenn kack zircher halb basel übernähme!! und wenns denn no dfamilie blocher isch gohts jo wohl gar nit.

Vielicht het er mehr Baslerblut in sine Adere als du ;) sini Wurzle sind immer no in dr Neuewelt ;)

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

Exil-Basler hat geschrieben:Nit jede isch multimilliardär kolleg! Und lieber seh ich sLäckerlihuus am bode als dasses däm arschloch ghört oder sinere tochter!!
Würd Coopläckerli chaufe... Coop het sitz in Basel, sie werde an der Elsässerstross produziert und erst 2016 nach Schafisheim outsourced! :cool:

Zum Song: ha mängisch s Gfühl das lüt Hiphop us Basel geil finde wills Hiphp us Basel isch... generell - ohne Rücksicht uf Musik, Text usw.
I persönlich finds eher e Schwache Text und gseh der Sinn vom Song nid so ganz. Het kei Botschaft... isch eher echli e Figg uf jede und alles.. Hauptsach Fäkalsproch.

Übrigens bim Sutterbegg würdi au nümm ichaufe der isch jetzt ufem Baselbieter Teil vom Dreispitz deheime und nümm im Rosetal.

Exil-Basler
Benutzer

Heavy hat geschrieben:Würd Coopläckerli chaufe... Coop het sitz in Basel, sie werde an der Elsässerstross produziert und erst 2016 nach Schafisheim outsourced! :cool:

Zum Song: ha mängisch s Gfühl das lüt Hiphop us Basel geil finde wills Hiphp us Basel isch... generell - ohne Rücksicht uf Musik, Text usw.
I persönlich finds eher e Schwache Text und gseh der Sinn vom Song nid so ganz. Het kei Botschaft... isch eher echli e Figg uf jede und alles.. Hauptsach Fäkalsproch.

Übrigens bim Sutterbegg würdi au nümm ichaufe der isch jetzt ufem Baselbieter Teil vom Dreispitz deheime und nümm im Rosetal.
Dr tipp mit de coopläckerli isch top! Thnx
Dr song find ich eifach witzig wills vo mir us söll zeige wie gwûssi ahhänger dr blocher gärn hätte... Als präsidänt(füehrer) dnummer 1 dr fähigscht :)

Exil-Basler
Benutzer

Leider ischs hundsmies abgmischt!

Antworten