Härzblut oder Routine

Diskussionen rund um den FCB.
Antworten
shiftleft
Erfahrener Benutzer

Härzblut oder Routine

Beitrag von shiftleft »

Blände mr doch emol zem Maischtr Nr. 9 und dr CL zrugg.

Wenn dr FCB e Goool gschosse het, händ sich d'Spiiler grfoit wie chlaini Kinder, händ gjublet, me het sie scho fascht nimme chenne heebe. Sie sind alli mit Härzbluet und top Motivation drbii gsi.

Hit gseht e bizzeli andrsch us.

Sicher, Integrations- und Topspiiler wie dr Yakin jr., dr Lupo, dr Streller, Ykain sr., Atouba usw. sind wäg - und, abgseh vom Kleber) numme schlächt ersetzt worde. Und das wo in de aigene Raihe jetzt uff em Platz umesegglet vermag (noni) e Leaderfirgur z'iberneh.

Doch was mir in letschtr Zyt immer meh uffallt isch, dass dr Jubel nach em Gool immer weniger wird, fascht eso, als obs e Routine isch oder "Tradition" e Gool z'schiesse. D'Emotione chemme numme no gäge GC oder uff internationalem Terrain uff. D'Froit am Spiil wird nimme eso zaigt und zyytewyss han ich au gsfühl, dass dr FCB numme e scheen Wätter Club isch.

DOch lömmer das emol uf dr Siite.

Wo bliebe d'Emotione und dr Jubel nach em Spiil. D' Emotione, wo au s'Publikum mitrisst und wieder e volle Schuppe bringt?
Wenn Null besonders gross ist, dann ist es beinahe so gross wie ein bisschen Eins

trex
Benutzer

Beitrag von trex »

dasch glaub scho dr punggt!

E Maischterschaftsspil isch für gwüssi schpiler reini routine worde - business as usual ebbe. Dr biss, dr hunger und dr kampf um jede ball hän nach 2002 stark abgnoh. Me cha offebar mit em ehemalige erfolg aifach nid umgoh. E tränerwächsel würd (bi allem respäkt für CG) chönnt sicherlich wider e motivationsschub bringe (und es fehlt eifach zur Zit d nummere 7? :) )
Hier könnte Ihre Webung stehen!

Se7en
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Se7en »

shiftleft hat geschrieben:...

Wo bliebe d'Emotione und dr Jubel nach em Spiil. D' Emotione, wo au s'Publikum mitrisst und wieder e volle Schuppe bringt?
Dorum gang ich nur no vereinzelnt ins joggeli an e match (jaja, modefan und so, ich weiss), aber es isch eifach nüm die glich stimmig in dr kurve wie frühner, sit dr fcb komerz und meh schaulustigi als echti fans im stadion sind, ischs eifach nüm s gliche.

Mä seht höchstens no bi uswärtsspiel wie sich d spieler freue, und wie au bi eus im gästesektor d stimmig do isch (wobi ame hani s gfühl, mir hei döt nur e gueti stimmig, wills immer gnueg bier im zug git).

Aber ich find d Fanszene het sich mit em club veränderet. und wenn e 18 jährige muess säge, friehner ischs besser gsi, den muess sich jo irgendöppis veränderet ha.
nei, mi nickname het nüt mit dr #7 vom FCB z'tue.... :D

faederli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von faederli »

shiftleft hat geschrieben:Blände mr doch emol zem Maischtr Nr. 9 und dr CL zrugg.

Wenn dr FCB e Goool gschosse het, händ sich d'Spiiler grfoit wie chlaini Kinder, händ gjublet, me het sie scho fascht nimme chenne heebe. Sie sind alli mit Härzbluet und top Motivation drbii gsi.

Hit gseht e bizzeli andrsch us.

Sicher, Integrations- und Topspiiler wie dr Yakin jr., dr Lupo, dr Streller, Ykain sr., Atouba usw. sind wäg - und, abgseh vom Kleber) numme schlächt ersetzt worde. Und das wo in de aigene Raihe jetzt uff em Platz umesegglet vermag (noni) e Leaderfirgur z'iberneh.

Doch was mir in letschtr Zyt immer meh uffallt isch, dass dr Jubel nach em Gool immer weniger wird, fascht eso, als obs e Routine isch oder "Tradition" e Gool z'schiesse. D'Emotione chemme numme no gäge GC oder uff internationalem Terrain uff. D'Froit am Spiil wird nimme eso zaigt und zyytewyss han ich au gsfühl, dass dr FCB numme e scheen Wätter Club isch.

DOch lömmer das emol uf dr Siite.

bsunders dr Streller isch zue dem Zytpunkt e echti Teamstützi gsi!!!! :)

Chris_83
Neuer Benutzer

Beitrag von Chris_83 »

shiftleft hat geschrieben:Blände mr doch emol zem Maischtr Nr. 9 und dr CL zrugg.

usw.
Nit nur d Spieler, sondern au s Publikum, und das findi s truurige! :( i finds eifach krass wie sich dr Verein (und s ganze Umfäld, Fans, Stimmig, d Motivation zum an d Matches go, etc.) sit Mitti '02 veränderet hän... irgendwie fallt mr jetzt grad nüt me witters zu dem thema ii...
siehe auch Signatur.
FC Basel komm zurück... Miss you!

Nein zum modernen Fussball

boldis
Neuer Benutzer

Beitrag von boldis »

[CENTER]wie sagte doch Gigi:
das beste Kader aller Zeiten !!![/CENTER]
[CENTER]Meinungsfreiheit ade ole[/CENTER]

joggeliwurscht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von joggeliwurscht »

Mit den Torjubeln hast du absolut recht, gestern war bei den meisten Toren nur ein Händeklatschen und umarmen :( Ich vermisse Trikot ausziehen, zu der MK stürmen, Saltos ( :D ) etc...

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

joggeliwurscht hat geschrieben:Mit den Torjubeln hast du absolut recht, gestern war bei den meisten Toren nur ein Händeklatschen und umarmen :( Ich vermisse Trikot ausziehen, zu der MK stürmen, Saltos ( :D ) etc...
Für das müssten entweder Rossi oder Gimenez wieder mal treffen, dann siehst du so Sachen.

Oder bei Valiu-wyssig ;)
CR7 Fanboy

Antworten