3.Mai 1994
3.Mai 1994
Heute vor genau 17 Jahren um etwa diese Uhrzeit,es war auch ein Dienstag,schoss uns Dario Zuffi mit einem Freistoss zurück in die NLA.Danke Dario,das werd ich dir nie vergessen!
Nach 6 bitteren Jahren in der NLB,mit Fahrten nach Glarus,Bümpliz,Urania Genf,etc. Was für ein emotionaler Abend im Stade de la Fontenette.Ca.1000 Basler stürmten den Platz und die Garderobe.
Was für eine Heimkehr nach Basel,der Empfang auf demBarfi und die Party im Club Laluna!
Wer hatt noch Erinnerungen und/oder evt. Bilder von diesem denkwürdigen Tag?
Nach 6 bitteren Jahren in der NLB,mit Fahrten nach Glarus,Bümpliz,Urania Genf,etc. Was für ein emotionaler Abend im Stade de la Fontenette.Ca.1000 Basler stürmten den Platz und die Garderobe.
Was für eine Heimkehr nach Basel,der Empfang auf demBarfi und die Party im Club Laluna!
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- bebbinho85
- Erfahrener Benutzer
1 Spiel drvor isch mi erste Matchbsuech gsy mit 8 Joor, gäge Züri im Joggeli, das weissi no guet aber an dr uffstieg sälber kanni mi leider nüm wirklich erinnere. Bim Spiel gäge Züri im Joggeli vor 44'000 Zueschauer weissi no genau, dassi mit mim Vater mit em Scooter bis zum Muusfäld gfahre bi und wo mir bim Tunnel unde durre händ welle Laufe hämmer gseh, dass e paar händ welle via Bahngleis ins Joggeli inestiege, well si worschindlich käi Ticket meh gha händ. Nur ihr Päch isch gsi, dass dört obe d Schugger gstande sind mit de Schäferhünd und wo sich dr einti Losgrisse het sind si schnäll wieder abe gsegglet! 
Aber an die ersti Saison in dr NLA kanni mi drfür erinnere, sit denn bini Stammgast!

Aber an die ersti Saison in dr NLA kanni mi drfür erinnere, sit denn bini Stammgast!

FCB
http://www.youtube.com/watch?v=iO3S0lgNcPobebbinho85 hat geschrieben:1 Spiel drvor isch mi erste Matchbsuech gsy mit 8 Joor, gäge Züri im Joggeli, das weissi no guet aber an dr uffstieg sälber kanni mi leider nüm wirklich erinnere. Bim Spiel gäge Züri im Joggeli vor 44'000 Zueschauer weissi no genau, dassi mit mim Vater mit em Scooter bis zum Muusfäld gfahre bi und wo mir bim Tunnel unde durre händ welle Laufe hämmer gseh, dass e paar händ welle via Bahngleis ins Joggeli inestiege, well si worschindlich käi Ticket meh gha händ. Nur ihr Päch isch gsi, dass dört obe d Schugger gstande sind mit de Schäferhünd und wo sich dr einti Losgrisse het sind si schnäll wieder abe gsegglet!
Aber an die ersti Saison in dr NLA kanni mi drfür erinnere, sit denn bini Stammgast!![]()
Dr schönscht Momänt i mim (FCB-) Läbe gsi!!
Eini vo de wenige Uswärtsfahrte im Car gsi, nämmli mit em Radio Raurach.
Nur bini "schockiert", dass ich 17 Joor lang dr feschte Überzügig gsi bi, dass damals dr Lupo dä Freistoss hindereghängt hett!
Jänu, ha au damals scho Bier gsoffe...somit bini entschuldigt!
Eini vo de wenige Uswärtsfahrte im Car gsi, nämmli mit em Radio Raurach.
Nur bini "schockiert", dass ich 17 Joor lang dr feschte Überzügig gsi bi, dass damals dr Lupo dä Freistoss hindereghängt hett!

Jänu, ha au damals scho Bier gsoffe...somit bini entschuldigt!

- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
So schlächt sind die Fahrte in dr Nati B au nid gsi! Locarno, Urania mit dem bahnhofsänlichen Stadion, Malley, Delémont, Chenois... oder denn d'highlights gege Luzärn oder GC.bsc-joker hat geschrieben:Heute vor genau 17 Jahren um etwa diese Uhrzeit,es war auch ein Dienstag,schoss uns Dario Zuffi mit einem Freistoss zurück in die NLA.Danke Dario,das werd ich dir nie vergessen!
- Graf vo Leuebärg
- Erfahrener Benutzer
Jä, denn bisch Du dä, wo ich mein?Dr.No hat geschrieben:Ui jo ich mit 5 Lüt in mim Ford Sierra.. innere rekord zyt uff Basel...
Uffstiegs Bier!!
Geile momänt gsi..
scheen ischs gsi.....
Nie me nie me Nati Bee Nie me nie me Nati B!!

D'Fänlegände hett sich jo zu dere Zytt meischtens mit sim schwarze Ford Sierra an d'Mätsch begäh!

Die Aufstiegsfeier war die Beste aller Zeiten.
Spontan, echt, ungekünstelt, einfach genial.
Vom Spiel weiss ich u.a. noch, dass 99% der Zuschauer Basler waren und die Freude über den Aufstieg das Grösste war, nach jahrelanger Durstrecke in den Niederungen der NLB.
Habe mir schon öfters die Frage gestellt, was gewisse Forum User, welche hier regelmässig auf Weltuntergang machen nach einer Niederlage, zu dieser Zeit so geschrieben hätten.
@ bsc-joker
Danke für den Thread des Jahres
(man, sind wir alt...)
Spontan, echt, ungekünstelt, einfach genial.
Vom Spiel weiss ich u.a. noch, dass 99% der Zuschauer Basler waren und die Freude über den Aufstieg das Grösste war, nach jahrelanger Durstrecke in den Niederungen der NLB.
Habe mir schon öfters die Frage gestellt, was gewisse Forum User, welche hier regelmässig auf Weltuntergang machen nach einer Niederlage, zu dieser Zeit so geschrieben hätten.
@ bsc-joker
Danke für den Thread des Jahres

- FCBasel1967
- Erfahrener Benutzer
http://www.youtube.com/watch?v=9XZXBBK2Kiwbsc-joker hat geschrieben: Wer hatt noch Erinnerungen und/oder evt. Bilder von diesem denkwürdigen Tag?