Pfiffe bi jedi Ballberüerig vo Guimaraes sunscht volli Stimmig, was haltet ihr devo?
Pfiffe bi jedi Ballberüerig vo Guimaraes sunscht volli Stimmig, was haltet ihr devo?
Inspiriert durch d'Diskussion wo öbbe in dr Mitti vo dr 1. Sytte vom Thread singendes Stadion aagfange het.
Stellet euch vor ihr sind uffem Fäld und jedes mol wenn ihr am Ball kömmet verstummt s'Pfiffkonzärt und e riise Jubel goht los, bi Eckbäll, Freistöss, Iiwürf, Aktione, usw. und sobald wieder e Portugis am Ball isch wird gnadeloos usspfiffe, das "pusht" doch jede uff.
Pfiffkonzärt bi jede Guimaraes Ballberüerig und stimmig und nach vorne Schreye bi jedi FCB Aktion. Was haltet Ihr devo?
Wichtig isch für mi nur 1... dr FCB muess wytterkoh und für das muess uns jede (legale) Mittel rächt si, die paar Applaus bim Iimarsch und bim Pausepfiff sinn nid wirklich e Hilf.
Stellet euch vor ihr sind uffem Fäld und jedes mol wenn ihr am Ball kömmet verstummt s'Pfiffkonzärt und e riise Jubel goht los, bi Eckbäll, Freistöss, Iiwürf, Aktione, usw. und sobald wieder e Portugis am Ball isch wird gnadeloos usspfiffe, das "pusht" doch jede uff.
Pfiffkonzärt bi jede Guimaraes Ballberüerig und stimmig und nach vorne Schreye bi jedi FCB Aktion. Was haltet Ihr devo?
Wichtig isch für mi nur 1... dr FCB muess wytterkoh und für das muess uns jede (legale) Mittel rächt si, die paar Applaus bim Iimarsch und bim Pausepfiff sinn nid wirklich e Hilf.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
- stirbelwurm
- Erfahrener Benutzer
- stirbelwurm
- Erfahrener Benutzer
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
doppelmoral allez oder was ?rotoloso hat geschrieben:Ich bi immerno dr Meinig dasses wichtig wär dr Gegner ii'z schüchtere und z'störe.
In villne Stadie (vorallem dört wo die ganz Grosse vo dr Wält spiele) wird an wichtigi Spiel dr Gegner 90Min. lang usspfiffe wennr am Ball isch, das schüchteret nid nur ii sonder duet au hemme und s'pfiffe stört au wirklich in de Ohre vo de Spieler, wär wirklich emol öbbis... vorallem brucht das käi Üebig und alli (oder fascht) könnes grad uff Aahib.
...und @ alli Wältverbesserer wo jetzt meine sie müenn grad in Träne ussbräche willme irgendwo uff dr Wält e schlächts Bild vo Basel könnt ha,
1. Usser in Guimaraes und im Grossruum Basel goht dä Match am räscht vo dr Wält eso öbbis vo EXTREEEEM am Arsch verbi.
2. I weiss nid ob Ihr euch eure Bild vo Madrid, Istambul, Barcelona, London, Paris, Mailand, Rom, usw. nur uffgrund vom Verhalte vo de Fans bildet und wenn au, SCHEISSEGAL, dr FCB muess wytterkoh und für das muess uns jede (legale) Mittel rächt si, die paar Applaus bim Iimarsch und bim Pausepfiff sinn nid wirklich e Hilf.
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
und für das würde ich alles machen.rotoloso hat geschrieben: Wichtig isch für mi nur 1... dr FCB muess wytterkoh und für das muess uns jede (legale) Mittel rächt si, die paar Applaus bim Iimarsch und bim Pausepfiff sinn nid wirklich e Hilf.
also warum nicht 90min lang die finger parad halten

nehmt doch alle ohropax mit am mittwoch.
mir passt die idee (sofern man sich nicht nur aufs pfeifen konzentriert.und trotzdem noch singt)
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
Bullshit!!! unglaublich und typisch fcbforum, mached alli s muul uf und singet am mittwuch!
gsang, pfiff, geklatsche. alles element wo e kurve könne stark mache, genauso sötte die element vo härze kho...
de thread isch definitiv s i-pünktli vo dene ganze diskussione...
gsang, pfiff, geklatsche. alles element wo e kurve könne stark mache, genauso sötte die element vo härze kho...
de thread isch definitiv s i-pünktli vo dene ganze diskussione...

Wieso? 40'000 wo Pfiffe muesch in Basel scho organisiere, das kasch do spontan vergässe...einspielen hat geschrieben:Bullshit!!! unglaublich und typisch fcbforum, mached alli s muul uf und singet am mittwuch!
de thread isch definitiv s i-pünktli vo dene ganze diskussione...![]()
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
ob me das muess organisiere oder nit isch mir völlig egal...rotoloso hat geschrieben:Wieso? 40'000 wo Pfiffe muesch in Basel scho organisiere, das kasch do spontan vergässe...
s goht doch nit um das...
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- FCBaselgool
- Benutzer
wieso pfiffe? was hän uns die guimareese aatoh? wenn sie unfair spiele und hacke, okay, aber sunscht...unterschti. früehener sind d lüt im stadion aaghalte worde au bi schöne gägnerische aktione z'applaudiere. e fairi geschte.
mattersburg het mer chönne uuspfiffe, aber das isch jo au gmacht worde, oder züri im letschte spiil vor zwei johr...das isch haltbar ;-)
mattersburg het mer chönne uuspfiffe, aber das isch jo au gmacht worde, oder züri im letschte spiil vor zwei johr...das isch haltbar ;-)
HJK - Suomen Mestari 27 kertaa
Kotikenttä: Finnair Stadium (kapasiteetti 10 770)
Kotikenttä: Finnair Stadium (kapasiteetti 10 770)
- Knecht Ruprecht28
- Erfahrener Benutzer
Gits eini?SCAR hat geschrieben:Würd i nit behaupte:
-> Giz e Choreo?
Das ischs i-Pünktli gsi.....

SUPPORTING OUR LOCAL TEAM !!
RAVENS BASEL 1995
Muttenzerkurve: Nid Rächt - nid Linggs - aber trotzdem extrem !!
Basler Fraue - Basler Bier - FCB mir steehn zu Dir
Muttenzerkurve - mi dehai...
Alles nur für Di, FCB ...
Für Joe im Ufftrag vo ...:
Prässesprächer kasch nid wärde, Prässesprächer das muesch sy...
RAVENS BASEL 1995
Muttenzerkurve: Nid Rächt - nid Linggs - aber trotzdem extrem !!
Basler Fraue - Basler Bier - FCB mir steehn zu Dir
Muttenzerkurve - mi dehai...
Alles nur für Di, FCB ...
Für Joe im Ufftrag vo ...:
Prässesprächer kasch nid wärde, Prässesprächer das muesch sy...
Isch jo au nur e Vorschlag gse, trotzdäm findi die extrem Überheblichkeit do inne Bedänklich. Hey, ich lieb dr FCB und d'MK fascht no meh aber mir sinn uff dr Fuessball- und Fankarte NIEMERTS!
Jede meint är müesst dr Fuessball oder s'Fan si neu erfinde. Was in 99% vo de Stadie vo de Wält gläbt wird und funktioniert, für das weiss jede do inne e guet Grund wieso dass das scheisse isch und wieso dass usgrächnet mir Basler das viiiiiiill besser wüsse.
Ich probier mi uff's Vorschläge bringe z'beschränke, ich frog was s'Forum devo haltet und amigs kunnt Stuss uuse und amigs villicht öbbis rächts, anderi wüsse immer scho alles vo Aafang a, wüsse au wieme e "Fan isch" und au sofort immer was rächt und was falsch isch.
E "Reto Zanni Fuessballgott" Ruef, wo s'blödschte und lächerlichschte isch wo im Joggeli je gschraue worde isch, sogar dümmer als die futzdumme "UH UH UH" rüef bi de Schwarze spieler, wird natürlich eifach emol mitgschraue... das bi allem Respäkt für dr Reto wo sich wirklich etabliert het.
Jä guet Ihr Halbgötter, denn zeigt emol wasr aanebringet. Dr 12 Maa kame Symbolisch si (eso bezeichnet sich mittlerwiile sowieso jede Fanblock) oder me ka au wirklich öbbis bewirke indäm dasme Iifluss uff e Spielverlauf nimmt...
I frog mi amigs scho wievill Goalis sich vom "Bullshit wähhh, du Ratte, Arschloch, Wixer, Hueresohn" beeidrucke lönn (bi dene paar wenige wo's überhaupt verstönn), die Energie duetme wirklich im SMS'le besser nutze.
Im Internet schnuure und denn im Stadion nütt mache isch sicher falsch, do gibi jedem Rächt wo das behauptet aber i bi überzüggt dass 99% vo dene wo do inne d'Götter spiele, nid meh als dr Pauseapplaus (oder pfiff wennmr nid scho 5-0 in Füerig sin) übrig hänn.
Jede meint är müesst dr Fuessball oder s'Fan si neu erfinde. Was in 99% vo de Stadie vo de Wält gläbt wird und funktioniert, für das weiss jede do inne e guet Grund wieso dass das scheisse isch und wieso dass usgrächnet mir Basler das viiiiiiill besser wüsse.
Ich probier mi uff's Vorschläge bringe z'beschränke, ich frog was s'Forum devo haltet und amigs kunnt Stuss uuse und amigs villicht öbbis rächts, anderi wüsse immer scho alles vo Aafang a, wüsse au wieme e "Fan isch" und au sofort immer was rächt und was falsch isch.
E "Reto Zanni Fuessballgott" Ruef, wo s'blödschte und lächerlichschte isch wo im Joggeli je gschraue worde isch, sogar dümmer als die futzdumme "UH UH UH" rüef bi de Schwarze spieler, wird natürlich eifach emol mitgschraue... das bi allem Respäkt für dr Reto wo sich wirklich etabliert het.
Jä guet Ihr Halbgötter, denn zeigt emol wasr aanebringet. Dr 12 Maa kame Symbolisch si (eso bezeichnet sich mittlerwiile sowieso jede Fanblock) oder me ka au wirklich öbbis bewirke indäm dasme Iifluss uff e Spielverlauf nimmt...
I frog mi amigs scho wievill Goalis sich vom "Bullshit wähhh, du Ratte, Arschloch, Wixer, Hueresohn" beeidrucke lönn (bi dene paar wenige wo's überhaupt verstönn), die Energie duetme wirklich im SMS'le besser nutze.
Im Internet schnuure und denn im Stadion nütt mache isch sicher falsch, do gibi jedem Rächt wo das behauptet aber i bi überzüggt dass 99% vo dene wo do inne d'Götter spiele, nid meh als dr Pauseapplaus (oder pfiff wennmr nid scho 5-0 in Füerig sin) übrig hänn.
-
- Neuer Benutzer
Da schone ich meine Stimme lieber in der Schule und gib bei jedem Spiel allesMani86 hat geschrieben:also, ich finde es keine schlechte idee...jedenfalls werde ich alles tun, damit der fcb weiterkommt. gegen xamax habe ich meine stimme geschont, nur für dieses spiel![]()

[CENTER]
MUTTENZERKURVE BASEL[/CENTER]
MUTTENZERKURVE BASEL[/CENTER]