Jetzt het er mr gescht doch gstande/gseit warum dass es ihm so scheisse goht. Und ich hohl mr jetzt eimol mehr dr Rot vom Forum

Es goht um folgendi Sachlag:
- Vor 4 Wuche het er mit einere chattet, nach dem er vom Usgang (betrunke) isch heime ko, sie hend den schliesslich au no d Natelnr. ustüschlet und no bits gsmslet. Er weiss nur dass sie vo Schaffhausen kunnt (also het si ageh und 17 isch).
- Letzti Wuche isch den dr Hammer ko: Er het e Telefon beko vomene Typ, wo zerscht mit unterdrückter Nr. het probiert ihm azlüte und den mit dere Natelnr. wo er vo "ihre" het gha. De Typ het em den uf Comenbox gschnurrt, dass er e Verdeckte Ermittler isch und er jetzt Azeig heg erstattet will er sich im Chat als 15 Jöhrigi het usgeh und das jo verbote isch.
Ich han jetzt übere Mittag schnell die Nochricht uf dr Comebox glost und mir kömme e paar Sache zimmlig komisch vor, aber ich will ihn nit beruhige und den kunnt er doch in Haft

1. Er schnurrt uf d Box vowege dass me sini Emailadresse hegi ghackt und jetzt usegfunde het wer er isch, nur het mi kolleg d Email adresse dazumal "ihre" geh gha.
2. Er seit falls er sich nit telefonisch meldet würde si ihn ko hole.
3. Er söll antworte ufs Mail wo meh ihm het gschriebe, nur het er nieme email beko usser ebe an dem Obe wo si hend chattet.
Ok isch villicht bits wirr gschriebe das ganze, aber kurz zämmegfasst folgendi Froge:
- Wenn e Azeig gege ihn igange wer, müsst er doch die schriftlich igschriebe beko oder ?
- Vermuet dass en do öber will verarsche und den womöglich erpresse, het villicht scho mol öber e ähnlichi Erfahrig gmacht. ?