Zubi zu Fulham
-
- Neuer Benutzer
Zubi zu Fulham
Zuberbuhler joins Fulham
Eurosport | Wed, Aug 6, 12:19
Fulham sign Swiss international goalkeeper Pascal Zuberbuhler on a one-year deal from Neuchatel Xamax.
Eurosport | Wed, Aug 6, 12:19
Fulham sign Swiss international goalkeeper Pascal Zuberbuhler on a one-year deal from Neuchatel Xamax.
- VorwärtsFCB
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- dutsh_shulz
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
... und cha uf sini alte tage no ordentlich stutz kassiere, viellicht sogar zumene premier-league oder FA-Cup-Spiel cho - why not. I glaub, wenn meh e Zubi als Nummer 2 oder 3 im Team het, cha's eim als Verein scho guet goh.Irish hat geschrieben:Leider hat er den grossen Abgang verpasst. So verschwindet er nun halt still und leise über die Haupttribühne von Fullham...
- dutsh_shulz
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
2. Torhüter hinter Schwarzer. Der Finne Antti Niemi ist dauerverletzt und Fulham suchte einen Backup für Schwarzer und fand ihn in Zubi.Domingo hat geschrieben:3. Torwart (immerhin auch Marc Schwarzer im Kader), trotzdem viel Glück Zubi! Geniess die letzten Monate!
David Stockdale (Nummer 3, von Darlington übernommen) ist noch zu unerfahren.
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
Das mit Niemi hab ich nicht gewusst, also immerhin Bank!komposchti hat geschrieben:2. Torhüter hinter Schwarzer. Der Finne Antti Niemi ist dauerverletzt und Fulham suchte einen Backup für Schwarzer und fand ihn in Zubi.
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
- schnauz
- Erfahrener Benutzer
zitat vom 3.8.08
Zitat von burn
fals er zu fulham gehen würde (noch nicht offiziel, oder?) wird er 3ter ersatztorhüter..
geschrieben von schnauz (3.8.08)
2. der momentan 2. hand sich die hand gebrochen !
Verletzungspause für Fulhams Niemi
Antti Niemi von Fulham muss sich erneut am Handgelenk operieren lassen. Der finnische Keeper wird damit wohl den Saisonstart verpassen. Bei Fulham ist auch Pascal Zuberbühler im Gespräch. Mit Mark Schwarzer ist im Team von Roy Hodgson bereits ein zweiter Torhüter von internationalem Format engagiert.
quelle: http://www.nzz.ch/nachrichten/sport/..._1.797567.html
Zitat von burn
fals er zu fulham gehen würde (noch nicht offiziel, oder?) wird er 3ter ersatztorhüter..
geschrieben von schnauz (3.8.08)
2. der momentan 2. hand sich die hand gebrochen !
Verletzungspause für Fulhams Niemi
Antti Niemi von Fulham muss sich erneut am Handgelenk operieren lassen. Der finnische Keeper wird damit wohl den Saisonstart verpassen. Bei Fulham ist auch Pascal Zuberbühler im Gespräch. Mit Mark Schwarzer ist im Team von Roy Hodgson bereits ein zweiter Torhüter von internationalem Format engagiert.
quelle: http://www.nzz.ch/nachrichten/sport/..._1.797567.html
es git nit scheeners uf dr Welt ,
als dr FCB und schwizer Geld !
als dr FCB und schwizer Geld !
Stimm der dailwyys zue - anderersytts han y der Stockdale no kai Sekunde schutte gsee und bi ainewaeg sicher asser besser isch als der Zubi. Schyynts guet ghebbt in de Teschtschbiil. Vor allem noodaem me sich letscht Saison unter anderem "dangg" ainige deftige Goalischnitzer (Tony Warner!) in die fascht fataali Awaertsspyraale bewegt het faend ys jetzt zimlig Biirewaich uff oebber Flop-afaelligs z setze. Anderersytts het se der Kasey Keller doobeghebbt und dae isch jo au nuemm der Juengscht...komposchti hat geschrieben:2. Torhüter hinter Schwarzer. Der Finne Antti Niemi ist dauerverletzt und Fulham suchte einen Backup für Schwarzer und fand ihn in Zubi.

OléOlé, Vollschinggen Olé
-
- Erfahrener Benutzer
- C4-Joggeli
- Erfahrener Benutzer
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
@ alli Zubibasher:
Oooooh ihr sind jo sooooo toll, dr Zubi isch soooooo schlächt gsii und i hoff ihr fühled euch jetzt so richtig guet nochdäm är sitt Ändi letscht Saison kei Spiel meh gspielt hett und ihr langsam Entzugserschinige becho hän
(Jo, i find dr Costanzo au dr um Klasse besseri Goali, aber Zubibashing zügt nichtsdestotrotz vo nit vorhandenem Astand)
Oooooh ihr sind jo sooooo toll, dr Zubi isch soooooo schlächt gsii und i hoff ihr fühled euch jetzt so richtig guet nochdäm är sitt Ändi letscht Saison kei Spiel meh gspielt hett und ihr langsam Entzugserschinige becho hän

(Jo, i find dr Costanzo au dr um Klasse besseri Goali, aber Zubibashing zügt nichtsdestotrotz vo nit vorhandenem Astand)
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
Zubi Maschine!!!!!!!!!!!! auf gehts, zeigs dene scheiss inselaffe!!!Beckenpower hat geschrieben:@ alli Zubibasher:
PS: ob schwarzer oder zubi spielt ist doch eigentlich egal, beides nicht die übertorhüter...
- Erfahrener Benutzer
Ja mei, was söll me über dr zubi no schriebe?!?!
Bis jetzt han ich ihn eifach nur für e schlechte goalie ghalte.
Aber dä transfer zu fulham zeigt, dass ich unrecht ka ha. Er isch nämlich e sehr schlechte goalie mit eme sehr guete beroter. So ne pfiffe in dr premier league unterbringe isch e topleischtig. Dä beroter het sicher einigi schwänz müsse lutsche, bis er das gschafft het.
Aber dä transfer zu fulham zeigt, dass ich unrecht ka ha. Er isch nämlich e sehr schlechte goalie mit eme sehr guete beroter. So ne pfiffe in dr premier league unterbringe isch e topleischtig. Dä beroter het sicher einigi schwänz müsse lutsche, bis er das gschafft het.
-
- Erfahrener Benutzer
Zubi: 2 grossi Turnier - 4 Spiel - NULL (!!!) Gegegool, mehrfache CL- und Uefa-Cup-Teilnähmer, mehrfahre Cupsieger und Schwizermeischter..... zerscht mol das erreiche, was dr Zubi gschafft het. Sonst, Lippen versiegeln. Kommt eh nur Scheisse raus.Mendez hat geschrieben:Ja mei, was söll me über dr zubi no schriebe?!?!
Geschätzte 350 deiner 591 Postings waren Anti-Zubi-Statements. Warst du früher mit Beatriz zusammen? Oder woher rührt diese persönliche Antipathie?Mendez hat geschrieben:Ja mei, was söll me über dr zubi no schriebe?!?!
Jo, genau! Dini argumentation hinkt e chli.John_Clark hat geschrieben:Zubi: 2 grossi Turnier - 4 Spiel - NULL (!!!) Gegegool, mehrfache CL- und Uefa-Cup-Teilnähmer, mehrfahre Cupsieger und Schwizermeischter..... zerscht mol das erreiche, was dr Zubi gschafft het. Sonst, Lippen versiegeln. Kommt eh nur Scheisse raus.
Jede döff dr super-zubi lobe. Aber kritisiere döffe ihn nur lüt, wo 3 grossi turnier gspielt hän?!?!
Ha letscht wuche nach em grilliere zwei goal gmacht bi uns im garte.
Das sött länge.
Dä satz hesch wohrschienlich us eme film?!? Du hesch dir dä gmerkt, wyl er so cool isch. Und hesch nur uf dä moment gwartet, bis en emol im forum chasch bringe. Anders chann ich mir nid erkläre, dass du alles uf schwiizerdütsch schriebsch, dä spruch aber uf hochdütsch bringsch.John_Clark hat geschrieben:Sonst, Lippen versiegeln. Kommt eh nur Scheisse raus.