Göteborg vs: FCB
Göteborg vs: FCB
Ich kas kum glaube das dä Fred noni eröffnet worde isch (oder villicht scho und ich has numme verpennt)
Was glaube dir wie das Spiel in Sverige usgoh wird für unsere FCB. Ich hoff uf e Sieg, tippe aber uf e 1:1.
Cheers
Was glaube dir wie das Spiel in Sverige usgoh wird für unsere FCB. Ich hoff uf e Sieg, tippe aber uf e 1:1.
Cheers
- SHELLibaum
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Göteborg 2 : 0 Basel
ohne Stürmer bzw. mit einem ultra defensiven 4-1-4-1 (mit zwei 6er) lassen sich nun mal keine Tore schiessen. Und für die Gegentore mache ich mir um den Zonk und Marque keine Sorgen...
ohne Stürmer bzw. mit einem ultra defensiven 4-1-4-1 (mit zwei 6er) lassen sich nun mal keine Tore schiessen. Und für die Gegentore mache ich mir um den Zonk und Marque keine Sorgen...
[CENTER].
.
FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]
.
FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]
- SHELLibaum
- Erfahrener Benutzer
All zu optimistisch ist das vielleicht nicht, ich kann auch nicht behaupten, dass es realistisch ist, denn ich habe die Schweden noch nicht spielen sehen. War einfach ein spontaner Tipp (und das sind ja meistens, leider, die Präzisesten...).whizzkid hat geschrieben:Ui ui ui nid so optimistisch ? Das Resultat wäri e Katastrophe
Sportler sterben gesünder
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
Ich bin zwar sonst nicht so der Typ für Tipps, aber ich sehe ein 1:1, womit ich auch zufrieden wäre.
Überlege mir im Moment, meinen Bwin-Account wieder zu aktivieren. Gestern hatte ich ein gutes Näschen mit meinen Tipps.
Überlege mir im Moment, meinen Bwin-Account wieder zu aktivieren. Gestern hatte ich ein gutes Näschen mit meinen Tipps.

"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)
- Latteknaller
- Erfahrener Benutzer
mit einem unentschieden wäre ich wahrscheinlich zufrieden.
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel
- wikinger
- Erfahrener Benutzer
pff... dr edberg als schwedä experte... dä ifk isch gar nix. unentschidä oder sieg basel, ich leg mich mol uff e 1:2 fest.
zwar het dr ifk (inkl. 1. qualirundi cl) in dä letschtä 6 spiel gwunne, allerdings bis uff dif au nur gegä gurkemannschafte und dr dif isch momentan au nid würklich stark.
momentan sind in schwedä unabhänig vom tabelleplatz sicherlich kalmar, helsingborg, mff, hammarby und dr aik spielerisch besser als dr ifk. ha das johr es paar spiel im tv vo gbg gseh und überzügt händ si nur sehr sälte. ihres plus isch momentan d'heimstärki und so halt au s'sälbstvertraue durch die positive resultat. aber ebbä, wenn mä in zwei spiel gegä die nid witer chunnt het mä definitiv au im uefacup nüt z'sueche.
dr niclas alexandersson isch näbem tobias hysen no immer dr herusragend spieler, aber hallo... dä isch 37ig.. ich dänk das seit scho alles! im sturm fehlt dr markus berg sit sim wächsel uff holland an allne eckä. generell isch die mannschaft rächt jung und macht so au in dr meisterschaft oft dummi fehler und wird darum das johr au nix mit em ussgang vo dr meisterschaft z'tue ha, wag ich mol z'behaupte...
zwar het dr ifk (inkl. 1. qualirundi cl) in dä letschtä 6 spiel gwunne, allerdings bis uff dif au nur gegä gurkemannschafte und dr dif isch momentan au nid würklich stark.
momentan sind in schwedä unabhänig vom tabelleplatz sicherlich kalmar, helsingborg, mff, hammarby und dr aik spielerisch besser als dr ifk. ha das johr es paar spiel im tv vo gbg gseh und überzügt händ si nur sehr sälte. ihres plus isch momentan d'heimstärki und so halt au s'sälbstvertraue durch die positive resultat. aber ebbä, wenn mä in zwei spiel gegä die nid witer chunnt het mä definitiv au im uefacup nüt z'sueche.
dr niclas alexandersson isch näbem tobias hysen no immer dr herusragend spieler, aber hallo... dä isch 37ig.. ich dänk das seit scho alles! im sturm fehlt dr markus berg sit sim wächsel uff holland an allne eckä. generell isch die mannschaft rächt jung und macht so au in dr meisterschaft oft dummi fehler und wird darum das johr au nix mit em ussgang vo dr meisterschaft z'tue ha, wag ich mol z'behaupte...
jag älskar gnaget!!!
- Exilbasler04
- Erfahrener Benutzer
-
- Benutzer
- bebbinho85
- Erfahrener Benutzer
Göteborg - Basel 0:1
Basel - Göteborg 2:0
Basel - Göteborg 2:0
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
mein tipp 2:2 (für mich währe das ein sehr gutes resultat)
stocker
eren
stocker
eren
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
i weiss nid
klar isch göteborg dr schwerst gegner, wo me het chönne becho, aber wenn het s letschte mol en schwedische verein international öppis grisse?
vo dem her gseh, sött dr schwizer meister em schwedische scho überlege si
costanzo
zanni - abraham - marque - safari
huggel
carlitos - ergic - chipperfield - stocker
eren
das dörf (vor allem über beidi spil) eifach kei thema si
1:2
klar isch göteborg dr schwerst gegner, wo me het chönne becho, aber wenn het s letschte mol en schwedische verein international öppis grisse?
vo dem her gseh, sött dr schwizer meister em schwedische scho überlege si
costanzo
zanni - abraham - marque - safari
huggel
carlitos - ergic - chipperfield - stocker
eren
das dörf (vor allem über beidi spil) eifach kei thema si
1:2
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
fussballkenner..Bender hat geschrieben:Nachdem ich die Schwedische Nati gesehen habe, dürfte dies ein 90-minütiges Defensivgeplänkel werden.
Ich tippe auf ein 0:0.
nachdem ich die frauen-eishockey-nati der schweden gesehen habe, kann ich nun das spiel von ifk beurteilen..
wenn die schwedische liga ein problem NICHT hat, dann defensivgeplänkel...
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
wichtig: ein tor in schweden... ob 0-1, 1-1 oder 2-1 ist egal...
zu hausen muss der fcb einfach zu null gewinnen (wie die zwei spiele bis jetzt)... wenns in schweden ein 0-1 sieg für den fcb oder ein 1-1 wird, gibt es mehr zuschauer... wenns eine 2-1 niederlage gibt, dann weniger...
ein 1-1 wäre ganz ok
falls die chancenauswertung stimmt, wäre ein sieg möglich
zu hausen muss der fcb einfach zu null gewinnen (wie die zwei spiele bis jetzt)... wenns in schweden ein 0-1 sieg für den fcb oder ein 1-1 wird, gibt es mehr zuschauer... wenns eine 2-1 niederlage gibt, dann weniger...
ein 1-1 wäre ganz ok
falls die chancenauswertung stimmt, wäre ein sieg möglich