Danke an alli wo mi understütz händ!!!!und Proscht!!!!

aarschgauer bisches!!!!!!!!!Jaboo hat geschrieben:Ich bi hüt am Morge uffgstande, denn bini ins Badzimmer gloffe, ha duscht (Mit Dove und Coop Prix Garantie Shampoo), insgesamt ca. 4.5 Minute. Denn bini mi go ahlegge (kurzi Hose, wissi Socke, schwarzi Unterhose, blaus Shirt, wo e kleins Loch het) und denn mol ussem Huus (Zerscht mitem rächte Fuess). Denn bini zum Bus gloffe und ha unterwägs e Murmeltier gseh, kurz vorem Bus isch no e gääle Fiat Punto duregfahre...![]()
Vor allem schaffen es nicht so viele, dermassenAllez Basel! hat geschrieben:hehe gratulation..
Mit solchen Vorraussetzungen das Zeug noch zu bestehen, nicht schlecht
W+G als Vornoten nicht zu bestehen und dann die zwei W+G LAP's zu bestehen, das schaffen nicht wirklich viele :P
Und so eine löhn si jetzt uf d Arbeitswält los....f_i_u_e_FCB!! hat geschrieben:3 Johr scheisse gsi in dr Schuel (KV E-Profil) nie besser als 4.5 im Zügniss, mehreri 3.5...Franz im 2. Lehrjohr scho nit bestande...Wirtschaft&Gsellschaft Vornote au nit bestande....den im Juni mit scho 2 nit bestandene Fächer and LAP!Bi allne Fächer müessä min. en 4er mache...und siehe da es hät klapt!Mr mues nur ah sich glaube...au wenns suscht niemrt macht...!
Danke an alli wo mi understütz händ!!!!und Proscht!!!!![]()
Mit Deiner Rechtschreibung hast Du diese Note aber nicht geholt...Goldust hat geschrieben:Ach, was für ein schönes Gefühl, dass!
Ich habe ne Informatikerlehre gemacht und kann mit fug und recht behaupten ich habe 4 Jahre lang ausserhalb des Unterrichts (und auch innerhalb) kein verdammtes Buch geöffnet. An meinem Wirtschafts+Recht Buch beispielsweise, habe ich an der LAP Prüfung noch die Original versiegelung abmachen müssen (ohne scheiss!). LAP Schnitt: 5.4 (scheiss Sozifach, sonst hätts wohl den 6er geschneit). IPA Note: 5.8
Ahhhh....muahahahaha! Das waren Zeiten!
Kenn ich bestens, ebenfalls Info. (allerdings noch in der Lehre)Goldust hat geschrieben:Ach, was für ein schönes Gefühl, dass!
Ich habe ne Informatikerlehre gemacht und kann mit fug und recht behaupten ich habe 4 Jahre lang ausserhalb des Unterrichts (und auch innerhalb) kein verdammtes Buch geöffnet. An meinem Wirtschafts+Recht Buch beispielsweise, habe ich an der LAP Prüfung noch die Original versiegelung abmachen müssen (ohne scheiss!). LAP Schnitt: 5.4 (scheiss Sozifach, sonst hätts wohl den 6er geschneit). IPA Note: 5.8
Ahhhh....muahahahaha! Das waren Zeiten!
genau so habe ich meinen bätscheler-abschluss an der uni geschafft, magna cum laude oder so, weiss nicht mal genau wie gut das ist..wayne..unwichtig hat geschrieben:3 Jahre praktisch nix gemacht und dann kurz Vollgas gegeben, hat gereicht.
Wen interessiert das heute noch...
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!