Ich bin auf der Suche nach einer netzwerkfähigen (ca. 40 PC's) Fotodatenbank (ob Freeware oder mit Lizenz spielt keine Rolle). Es gibt zwar kostenlose Produkte wie Picasa von Google, jedoch ist diese nicht netzwerkfähig und nicht geeignet. Wichtig ist, dass von jedem PC aus Bilder importiert werden können.
Hat jemand von euch Erfahrungen mit einer solchen Datenbank oder kennt ein solches Programm?
Foto-/Bilderdatenbank
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
Foto-/Bilderdatenbank
[CENTER](c) by örjan berg 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)
[CENTER]
FUSSBALLMAFIA SFV!!:mad:[/CENTER]
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)
[CENTER]

-
- Neuer Benutzer
-
- Neuer Benutzer
xpEckfahne hat geschrieben:Hani au wölle schribe, XP ufsetze und uf e localhost d Gallery schiesse.

do bisch schnäller mitme debian netinstall, lighty oder sunsch apache druff und denn s gallery, goht halt e momänt bis es iigrichtet isch, lauft aber denn einiges besser als wenn no e nutzlosi windows gui lauft uffm server

- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
wohin mit den Fotos nach MobileMe
Hallo zämme
Weiss nit wärs scho alles mitbecho het aber d MobileMe Gallery wird jo endi joor verschwinde. Dorum bruch ich jetzt e neui Möglichkeit. Zur Uswahl stoht Flickr und au Picasa Web. Wenns no e witeri alternative git nur her. Was bedindig sy mues isch dass es e eifachi integration ins iPhoto sött si und gueti handhabig, v.a betreffend fotos wo fürd öffentlichkeit rsp privat-gebruch isch.
Ich weiss das Flickr scho in iPhoto integriert isch aber wie isch das mit em schütze vo de föteli fürd öffentlichkeit?
wär het do erfahrig? oder wo sin euri föteli? wenn nit uf em pc?
Für datemengi no wichtig isch villicht d mänge: das wäre 5000-7000 föteli
Weiss nit wärs scho alles mitbecho het aber d MobileMe Gallery wird jo endi joor verschwinde. Dorum bruch ich jetzt e neui Möglichkeit. Zur Uswahl stoht Flickr und au Picasa Web. Wenns no e witeri alternative git nur her. Was bedindig sy mues isch dass es e eifachi integration ins iPhoto sött si und gueti handhabig, v.a betreffend fotos wo fürd öffentlichkeit rsp privat-gebruch isch.
Ich weiss das Flickr scho in iPhoto integriert isch aber wie isch das mit em schütze vo de föteli fürd öffentlichkeit?
wär het do erfahrig? oder wo sin euri föteli? wenn nit uf em pc?
Für datemengi no wichtig isch villicht d mänge: das wäre 5000-7000 föteli
Kämpfe Basel
http://neunzehn72.de/smugmug-als-altern ... e-galerie/Gone to Mac hat geschrieben:Hallo zämme
Weiss nit wärs scho alles mitbecho het aber d MobileMe Gallery wird jo endi joor verschwinde. Dorum bruch ich jetzt e neui Möglichkeit.