Merci für allfällige Infos von den Badmintonpros in diesem Forum

Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
Das wird sich ebbe zeige. Es goht jo in erschder Linie ums Aagebot und nid um dr Aabieter. Ich ha aifach kei Luschd meh jede Oobe im Fiirobeverkehr miesse uff Allschwil z'brättere. Ich wills aifach nomol unter d'Lüt bringe. Entscheide ka jo jede sälber.wikinger hat geschrieben:das projekt wird zimlich schnell stärbe...
dr peter isch jo e liebe... aber das isch es denn leider au scho....
Das weiss ich nid wär är aaspricht. Aber wenn ich als Clublose z'Basel will go Badminton spiile isch s'Aagebot nid riisig. Drumm find ich persönlig das e gueti Sach. Meischdens kunsch jo ebbe nur über Verein zumene Spielfäld. Das ha ich au scho gmacht bi schwarz/wyss, aber ich will eigendlig nur e bitz bällele (guet bitz meh) ohni verpflichtige. Wenn ich mit mim Kolleg e Fäld ha isch mir das egal ob sy näbedraa e Boxkampf hän oder e Kochkurs.wikinger hat geschrieben:das isch so. nur lüt uss dä badmintonclubs in dr region wird er eher nid aspräche mit däm projekt. möcht er aber eigentlich...