Fifa05
-
- Erfahrener Benutzer
Fifa05
ha ä frog zum FIFA05 für PS2 :
isch es nit möglich mit jedere mannschaft ä karriere a'zfo ? ha welle mitem vfb eini afo, bi den uff d'länder- bzw. ligauswahl gange und ha dört nur so 2 BL Mannschaftä chöne usswähle !
Merci für d'antwortä
isch es nit möglich mit jedere mannschaft ä karriere a'zfo ? ha welle mitem vfb eini afo, bi den uff d'länder- bzw. ligauswahl gange und ha dört nur so 2 BL Mannschaftä chöne usswähle !
Merci für d'antwortä
No one likes us, we don't care
- pan_mundial
- Erfahrener Benutzer
Bin grad mit Allemania Aachen in minere 3. Saison.
Bi ufgstiege und ha d Meisterschaft/CL gwunne. Dr attraktivsti kandidat ende saison isch glaubs bochum gsi
Käi ahnig was de alles muesch gwünne bis de öpis aständigs hesch...
Bi ufgstiege und ha d Meisterschaft/CL gwunne. Dr attraktivsti kandidat ende saison isch glaubs bochum gsi

Käi ahnig was de alles muesch gwünne bis de öpis aständigs hesch...
ex. esp
Menschen müssen sich verändern,
um sich selber treu zu sein.
Nur das Wechseln von Gewändern
kann kein wahrer Wandel sein.
Konstantin Wecker
-
- Erfahrener Benutzer
die 2BL isch jo au viel besserredblueDevil hat geschrieben:ha ä frog zum FIFA05 für PS2 :
Merci für d'antwortä

viva colonia
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
ha mit Basel in dr erschtä Saison s'Double gholt und in dr 2te Meister, Cup und Champions-League (brutale Final-Fight gege Real Mierda) bin uf diä dritti Saison jetzt nach Spanie in d'Primera Division gwächslet (San Sebastian wenn i mi nid tüsch evtl au Saragossa, bi wäm spielt dr Nihat und dr Kovacevic?)Hank Hoover hat geschrieben:Bin und Bleibe beim FC Basel !!!
übrigens: vermisst niemer vo euch d'Möglichkeit diä geilschte Goal z'speichere? Mir fehlt das irgendwie, wenn meh amä sone megageili Ballstaffette macht findi sött meh chöne speichere (mit Uswahl ab wellem Moment d'Ufzeichnig startet)!
im Club Football Barça goht's, aber jetzt won i wieder zu FIFA zruggchum fehlt mr das!

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
-
- Erfahrener Benutzer
het öppis, vorallem wenn ich wie gester, mitem barberis ä fallrückzieher goal schiess! das sin so sälteni momänt wo me wirklich miessti festhalte!Domingo hat geschrieben:übrigens: vermisst niemer vo euch d'Möglichkeit diä geilschte Goal z'speichere? Mir fehlt das irgendwie, wenn meh amä sone megageili Ballstaffette macht findi sött meh chöne speichere (mit Uswahl ab wellem Moment d'Ufzeichnig startet)!
im Club Football Barça goht's, aber jetzt won i wieder zu FIFA zruggchum fehlt mr das!![]()
No one likes us, we don't care
- pan_mundial
- Erfahrener Benutzer
¨redblueDevil hat geschrieben:het öppis, vorallem wenn ich wie gester, mitem barberis ä fallrückzieher goal schiess! das sin so sälteni momänt wo me wirklich miessti festhalte!
seba = mittelstürmer?

@ domingo
die spiele bi san sebastian
ex. esp
Konstantin Wecker
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
i ha einisch ä Paradebispiel vomene Agriff gmachtredblueDevil hat geschrieben:het öppis, vorallem wenn ich wie gester, mitem barberis ä fallrückzieher goal schiess! das sin so sälteni momänt wo me wirklich miessti festhalte!
Murat uf Kléber, dä uf Chippy (links sprintet dr Kléber näbedurä) dr Chippy spielt uf Delgado, dä flankt uf ä Jimmy und dä legt direkt ab uf dr Kléber in Rugge vo dr Verteidigung und dä zieht vom 16er ab und obe links ins Eckli!

so öppis miesst meh doch chönä speichere damisiech!

-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- pan_mundial
- Erfahrener Benutzer
Bi grad an dr 3. saison im wältklassmodus mit liverpool. cisse und baros im 4-4-1-1 sin dr hammer. mit em cisse hani in 38 spiel 64 töpf gschosse...Hank Hoover hat geschrieben:sagget emol ehrlich: Mit weller Stärki spielt dr Gegner
Ich spiel Amateur wills dört eifach am meischte Fun macht!

ex. esp
Konstantin Wecker
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
[quote="esp"]Bi grad an dr 3. saison im wältklassmodus mit liverpool. cisse und baros im 4-4-1-1 sin dr hammer. mit em cisse hani in 38 spiel 64 töpf gschosse... ]
du machsch Witz oder?
i ha diä Stärki noni usprobiert, aber friener wäre so Wert emel nid möglich gsi in däm Modus!!!
apropos 4-4-1-1: in däm System günsch mit Rennes (+ A. Frei) au fascht jedes Spiel mit 5 Goal Differenz! evtl. liegts jo an däm defensivä System und dr Tatsach, dass die meischtä Gegner mit derä Formation nid umgoh chön!!!
ich spiel meischtens ä 4-3-1-2 das gfallt mr am beschtä!
du machsch Witz oder?
i ha diä Stärki noni usprobiert, aber friener wäre so Wert emel nid möglich gsi in däm Modus!!!
apropos 4-4-1-1: in däm System günsch mit Rennes (+ A. Frei) au fascht jedes Spiel mit 5 Goal Differenz! evtl. liegts jo an däm defensivä System und dr Tatsach, dass die meischtä Gegner mit derä Formation nid umgoh chön!!!
ich spiel meischtens ä 4-3-1-2 das gfallt mr am beschtä!
ich spiel mit lyon in dr ligue 1 und ha 2 rundene vor schluss 5 pünkt vorsprung uf nantes.....
system isch 4-4-3 (mit frau
, elber und govou im sturm).
system isch 4-4-3 (mit frau

[CENTER]© by noomy - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
[CENTER]@ 'BaZ', 'Blick' und alle anderen Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Alle Beiträge dürfen innerhalb fcbforum.ch auch zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.[/CENTER]
[CENTER]@ 'BaZ', 'Blick' und alle anderen Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Alle Beiträge dürfen innerhalb fcbforum.ch auch zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.[/CENTER]
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
ich spiel no fifa04 uf ps2. kauf mr bald fifa05.
ha mit millwall durchschnittlig 4 gool pro match gschosse, und das uf wältklass. mitm fcb s' gliche und mit milan sowieso.
mit allne drei teams mehrmols cup, meischtrschaft und cl gwunne.
als millwall hani mol 25 punkt vorsprung uf dr tabällezweiti gha.
ha mit millwall durchschnittlig 4 gool pro match gschosse, und das uf wältklass. mitm fcb s' gliche und mit milan sowieso.
-
- Erfahrener Benutzer
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
i cha mi nur no ans 01 uf PS1 erinnere, dört ischs enorm schwer gsi mit em FCB (Nantes oder so abgänderet) gegä diä grosse Mannschafte uf Wältklassniveau-Ystellig!XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:ich spiel no fifa04 uf ps2. kauf mr bald fifa05.
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
bschiiser!!!XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:@domingo:
jo, ich weiss no. dört hesch au könne spielerstärkene sälber manipuliere. plötzlig isch denn dr fcb trotzdäm obe drbi gsi.![]()

Isch no eine Online?
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988