Cupfinal im Joggeli
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
Cupfinal im Joggeli
Cup final findet in Basel statt Spiel 6 april
schweiz- Deutschland 26 märz in Basel
schweiz- Deutschland 26 märz in Basel
- bitril1893
- Benutzer
- bitril1893
- Benutzer
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
- Pibe d'oro
- Erfahrener Benutzer
Ich hab auch einen Champions-League-Schal und das gestreifte Trikot aus der Saison 01/02. Bin ich jetzt ein schlechterer Mensch?bitril1893 hat geschrieben:doch doch, e cupfinal lockt au d modefans wieder us ihrne löcher... plötzlich sin si alli wieder do mit ihrem championsleague-schaal und em meischterlibli vo 2002...

@ Topic.
Schade, hätte den Final auch lieber in Bern gehabt, aber naja, was solls. Noch lieber als im Letzi.
Mir sin mitem Velo doo
Sektion Bergfloh a.k.a Pfützentaucher

Sektion Bergfloh a.k.a Pfützentaucher

- rhyschiffer1893
- Erfahrener Benutzer
Fahr uff Lieschtel, häng dört umme, gang an Match, gang zrugg uff Lieschtel, loss Di vollaufe (Achtung: BL! Bisch scho 18?) und kumm wieder hei.ScoUtd hat geschrieben:ein cupfinal ohne extrazüge, ohne stundenlanger "besetzung" einer fremden stadt und ohne champagnergetränkte rückfahrt ist kein richtiger cupfinal
Voll Äggschn!

MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
- seth
- Erfahrener Benutzer
absolut wohrScoUtd hat geschrieben:ein cupfinal ohne extrazüge, ohne stundenlanger "besetzung" einer fremden stadt und ohne champagnergetränkte rückfahrt ist kein richtiger cupfinal

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
- Fussball Rocker
- Erfahrener Benutzer
Final: Thun-Xamax 

"Alcohol is the answer. What was the question?" http://de.youtube.com/watch?v=dlM33Yw0WTg
- bitril1893
- Benutzer
hab ich von schlechten menschen geredet? ich hab einfach erwähnt, dass ein cupfinal immer viele leute anzieht, egal welcher gegner kommt... die definition eines modefans ist sowieso eine schwierige sache!Pibe d'oro hat geschrieben:Ich hab auch einen Champions-League-Schal und das gestreifte Trikot aus der Saison 01/02. Bin ich jetzt ein schlechterer Mensch?
@ Topic.
Schade, hätte den Final auch lieber in Bern gehabt, aber naja, was solls. Noch lieber als im Letzi.
- seth
- Erfahrener Benutzer
imho: cupfinal ghört nach bärn, wenn nit dört denn vill lieber in züri als bi uns(sicht isch mir scheissegal), uss oobegnannte gründ..dominique hat geschrieben:Es gibt Leute die haben immer was zu meckern...wäre es im Letzi gewesen, hätte die Hälfte über das besch*** Stadion gemotzt. Man kann es halt nie allen Recht machen.![]()
goht nit um anderi stadie, goht drum dases in BASEL isch!
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
e cupfinal isch öbis speziells... dasch nit e normals meischterschaftsspil. do freysch di dr ganz daag wenn de e stadtinimsch und dört scho duesch fire (remember bärn 07 isch ganz herrlig gsi).dominique hat geschrieben:Es gibt Leute die haben immer was zu meckern...wäre es im Letzi gewesen, hätte die Hälfte über das besch*** Stadion gemotzt. Man kann es halt nie allen Recht machen.![]()
Das spezielle Feeling chunt sicher nit uff wenni mit em tram 2 Stund vor spil ins Joggeli abefahr..