Choreo
- pro carignano
- Erfahrener Benutzer
- Admiral von Schneider
- Erfahrener Benutzer
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
wirklich so hammer!! danke viel mal!!!!
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
- Admiral von Schneider
- Erfahrener Benutzer
Hab ein paar gemacht - weisst du einen Ort wo ich sie raufladen kann ???Siegfried hat geschrieben:gibts da schon bilder von?
..so kann ich die zeit bis zur sportpanoramma aufschaltung auf sf.tv ueberbruecken.. danke
" hat geschrieben:The trouble with Internet quotes is that they are pretty much impossible to verify.
" hat geschrieben:Sich selbst zu zitieren ist ein Zeichen wahrer Grösse.
http://www.fcbworld.ch/skripts/home.php ... 220049.jpgSiegfried hat geschrieben:gibts da schon bilder von?
..so kann ich die zeit bis zur sportpanoramma aufschaltung auf sf.tv ueberbruecken.. danke
- Bebbionist
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- JohnHolmes
- Erfahrener Benutzer
Als das mues jo eifach au mol gseit si:
In Sache Choreo simr jo (sicher dmacher!) scho längschtens mit Abstand Schwyyzermaischter !

In Sache Choreo simr jo (sicher dmacher!) scho längschtens mit Abstand Schwyyzermaischter !

Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....
Johnholmes, 1975 - ....
-
- Erfahrener Benutzer
fand ich auch etwas schade. waren wohl wieder neulinge oder solche die seit 2002 nicht mehr im stadion waren und grosse Probleme mit dem Wie-hält-man-ein-zweifarbiges-papier-hoch hattenHossa hat geschrieben:voll geil gsi. schad das es so vollidiote git wos nit schnalle mit em blatt chere!! voll geil gsi!!

Choreo war aber super. Hatte ein bisschen Gänsehaut (aus Angst vor den Bulldoggen oder aus Rührung, ich weiss es nicht)
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
Ich bi usnahmswiis im B äne gsii und wo das silbrige Zügs uffecho isch hanis scho cool ussehend gfunde, aber irgendwie scho no chli enttüschend wenig für sone Match...und denn sind d'SPieler inecho
Eifach absolut dr Hammer geil gmacht. S'hett super usgseh. Alli Düme woni ha uffe

Eifach absolut dr Hammer geil gmacht. S'hett super usgseh. Alli Düme woni ha uffe

[CENTER]Wir wissen auch: Der FC Basel ist gefährlich wie eine Klapperschlange auf Amoklauf 
11Freunde Ticker zu Basel vs. Bayern 1:0[/CENTER]

11Freunde Ticker zu Basel vs. Bayern 1:0[/CENTER]
Ych freu my uff: http://www.baslerchoreo.ch/
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe
Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe
Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin
The Bacras hat geschrieben:fand ich auch etwas schade. waren wohl wieder neulinge oder solche die seit 2002 nicht mehr im stadion waren und grosse Probleme mit dem Wie-hält-man-ein-zweifarbiges-papier-hoch hatten
Choreo war aber super. Hatte ein bisschen Gänsehaut (aus Angst vor den Bulldoggen oder aus Rührung, ich weiss es nicht)
ööhm, sorry aber gang scho sit guet 20 Johr an d Mätch. Bi aber schlicht und eifach z bsoffe gsi zum z merke dass ich s Blatt mues kehre.

Es het mi denn e nätti Frau hinde dra druf ufmerksam gmacht.
In Zuekunft eifach kei Alk me verkaufe und denn klappt das au bi mir... ]Ganz e geili Choreo gsi!!![/B]
FCB
-
- Neuer Benutzer