Beschte Film vo allne Zytte
Beschte Film vo allne Zytte
I ha als Suechbegriff "Film" iigeh und bi erstunt dass i käi Thread gfunde ha wos drumm gange isch, welles isch dr beschti Film vo dr Filmgschicht.
Welles sinn die beschte 3 Filme vo dr Gschicht? Kandidate do iine schriibe...
Falls es doch e Thema drzue gitt, wirdi dä lösche.
Welles sinn die beschte 3 Filme vo dr Gschicht? Kandidate do iine schriibe...
Falls es doch e Thema drzue gitt, wirdi dä lösche.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
Die Umfrage wurde bereits geführt
http://www.imdb.com/chart/top?tt0068646
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.
Basel tickt anders.BadBlueBoy hat geschrieben:Die Umfrage wurde bereits geführt
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
vilicht nid die drei beschte vo dr filmgschicht, aber mini drei lieblingsfilm:
1. oh, brother where are thou?
2. the big lebowski
3. mulholland drive
(indi jones, matrix. lotr und blues brothers nid z'verachte
)
1. oh, brother where are thou?
2. the big lebowski
3. mulholland drive
(indi jones, matrix. lotr und blues brothers nid z'verachte

[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]
[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]
- k@rli o.
- Erfahrener Benutzer
naja, e Lischte wo z.B. Groundhod Day druf isch - au wenn's e nätti Komödie isch -, aber ein wie Ghostbusters, Gloria vom Cassavetes oder Ruthless People fählt, isch für mi nur bedingt verwändbar. The Conversation isch druf, das rettet's e bitz...BadBlueBoy hat geschrieben:Die Umfrage wurde bereits geführt
AMATEUR CRIMPS is an anagram for TRUMP'S AMERICA
RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON
-
- Erfahrener Benutzer
Groundhog Day isch jo wohl genial.k@rli o. hat geschrieben:naja, e Lischte wo z.B. Groundhod Day druf isch - au wenn's e nätti Komödie isch -, aber ein wie Ghostbusters, Gloria vom Cassavetes oder Ruthless People fählt, isch für mi nur bedingt verwändbar. The Conversation isch druf, das rettet's e bitz...
I mein, die Lischte wird jo vo de Durchschnittsratings vo de Lüt bestimmt. Wird scho öpis dra si a dere Lischte.
- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
Breakfest at Tiffany's sowie Some like it hot und Pulp fiction- witteri ängi kandidate sin A fish called Wanda, Der mit dem Wolf tanzt, Vom Winde verweht, casablanca und der pate.
Züg wie Lord of the Rings isch zwar guet gmacht, het aber als Buechverfilmig (und nüt anders isches)bi wittem z wenig Bandbreiti zum in einere liga mit de obegnennte z spile.
vo de "neuere" film het nume Pulp Fiction und allefalls Titanic e chance.
hugh!
Züg wie Lord of the Rings isch zwar guet gmacht, het aber als Buechverfilmig (und nüt anders isches)bi wittem z wenig Bandbreiti zum in einere liga mit de obegnennte z spile.
hugh!
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!
dito bi mir mit Breakfest at Tiffany's und so zügs... schwuls herumgehampel...Suffbrueder hat geschrieben:Breakfest at Tiffany's sowie Some like it hot und Pulp fiction- witteri ängi kandidate sin A fish called Wanda, Der mit dem Wolf tanzt, Vom Winde verweht, casablanca und der pate.
hugh!

wenn scho den e richtige hitchcock...

so seht me sin d gschmägger z friede!
Basel ai Liebi!!!
"Der Pate" und "Vom Winder verweht" sin au Buechverfilmige! Wieso söll e Film wo ufeme Buech basiert schlächter si, als eine wo e anderi Vorlag het?Suffbrueder hat geschrieben:Breakfest at Tiffany's sowie Some like it hot und Pulp fiction- witteri ängi kandidate sin A fish called Wanda, Der mit dem Wolf tanzt, Vom Winde verweht, casablanca und der pate.
hugh!

's Runde muess ins Eggige!
- Helmut Penthouse
- Erfahrener Benutzer
1. The Big Lebowski
2. Lock Stock & Two Smoking Barrels
3. Transpotting
2. Lock Stock & Two Smoking Barrels
3. Transpotting
(c) Helmut Penthouse, 2008 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Breakfest at Tiffany's; kurzroman von truman capote...penalty hat geschrieben:"Der Pate" und "Vom Winder verweht" sin au Buechverfilmige! Wieso söll e Film wo ufeme Buech basiert schlächter si, als eine wo e anderi Vorlag het?![]()
some like it hot nach einer Geschichte von Robert Thoeren und Michael Logan.
Basel ai Liebi!!!
- k@rli o.
- Erfahrener Benutzer
sicher, e grosse Teil vo däne Film (inkl. Groundhog) han i scho gseh, aber es fähle mir e paar z viel dört druf, und es het einigi, wo in ere 250 best-Lischte nüt vrlore hän. Le Trou isch au nit druf, wohl eine vo de grässlich-spannendschte Gfängnisusbruchsfilme...John_Clark hat geschrieben:Wird scho öpis dra si a dere Lischte.
AMATEUR CRIMPS is an anagram for TRUMP'S AMERICA
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
So ganz spontan:
- Godfather I + II (fantastische Darstellerleistung, grandiose Story, ein Meilenstein der Filmgeschichte)
- Sexy Beast (nie zuvor wurde ein Psychopath so umwerfend genial dargestellt wie hier von Ben Kingsley. Ebenfalls grossartig: Ray Winstone)
- True Romance (der Dialog zwischen Dennis Hopper und Christopher Walken gehört zum brillantesten, was Tarantino je geschrieben hat).
Ebenfalls Hammerstreifen finde ich Apocalypse Now Redux oder allgemein die Werke von Monty Python, Tarantino, Ritchie, Lucas, den Wachowski- und Coen brothers.
- Godfather I + II (fantastische Darstellerleistung, grandiose Story, ein Meilenstein der Filmgeschichte)
- Sexy Beast (nie zuvor wurde ein Psychopath so umwerfend genial dargestellt wie hier von Ben Kingsley. Ebenfalls grossartig: Ray Winstone)
- True Romance (der Dialog zwischen Dennis Hopper und Christopher Walken gehört zum brillantesten, was Tarantino je geschrieben hat).
Ebenfalls Hammerstreifen finde ich Apocalypse Now Redux oder allgemein die Werke von Monty Python, Tarantino, Ritchie, Lucas, den Wachowski- und Coen brothers.
WINE FOR MY MEN, WE RIDE AT DAWN.
18 + 5
18 + 5
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
True Romance - absolut!!! "Sizilianer sind halbe Nigger"Shanks hat geschrieben:So ganz spontan:

- Helmut Penthouse
- Erfahrener Benutzer
[ATTACH]9395[/ATTACH]BadBlueBoy hat geschrieben:4. Snatch
5. In China essen sie Hunde
6. Pusher III
7. Muxmäuschenstill
8. Pulp Fiction
9. Brotherhood
Klassiker....I like.
(c) Helmut Penthouse, 2008 - alle Rechte vorbehalten
- basilea2002
- Erfahrener Benutzer
ich nimm nit a, dass du mit "beschte" film die meinsch, wo am meischte gäld ine gfahre händ...
das uff drey beschrängge isch scho schwierig....sicher ghöre derzue folgendi:
- Casablanca
- Vom Winde verweht
- Spiel mir das Lied vom Tod
- Rainman
- Tanz der Vampire
- Blow-Up
- Die 12 Geschworenen (das original aus 1957)
eventuell no
- Herr der Ringe 1-3
do druss die drey beschte znäh isch schwierig.
das uff drey beschrängge isch scho schwierig....sicher ghöre derzue folgendi:
- Casablanca
- Vom Winde verweht
- Spiel mir das Lied vom Tod
- Rainman
- Tanz der Vampire
- Blow-Up
- Die 12 Geschworenen (das original aus 1957)
eventuell no
- Herr der Ringe 1-3
do druss die drey beschte znäh isch schwierig.
-
- Erfahrener Benutzer