Tip: YB - FCB
Tip: YB - FCB
Tip: YB-FCB 3:1...swird e riese entüschig mit de glyyche Krankheite vom FCB wo mir uns no im 2006 uffgreggt hän.
Dr Zanni wird eins ums andere falsch schtoh, dr Ball entlang vo dr Aus-Linie ins out passe,
dr Stereo wird lahm und ohni durchsetzigsvermööge syy und dr FCB wird si Vertrag um 7 joor verlängere,
d Verteidigung wird e Hienerhuffe syy, dr Chiumiento wo dr Gross nit welle het, wird syy schwindlig spiele,
dr Eduardo wird guet spiele dr Ball guet abdegge und guet dribble, aber kei Goal mache,
Dr Malik Ba wird renne und kämpfe wie kei andere aber technisch limitiert syy,
und dr Ergic wird leider immer no wiit wiit entfärnt syy vo sim friehnere Niveau syy und nit imstand syy besser als e Mitläufer zspiele,
Keine wird sHeft indr Hand neh wenns schlächt lauft, sisch e Herrelooses Schiff und mir wärde 3:1 untergoh. Leider.
Zum Glück wüsse alli wieso das so ish und mir wäärde uns alli wieder köschtlig uffreege.
Dr Zanni wird eins ums andere falsch schtoh, dr Ball entlang vo dr Aus-Linie ins out passe,
dr Stereo wird lahm und ohni durchsetzigsvermööge syy und dr FCB wird si Vertrag um 7 joor verlängere,
d Verteidigung wird e Hienerhuffe syy, dr Chiumiento wo dr Gross nit welle het, wird syy schwindlig spiele,
dr Eduardo wird guet spiele dr Ball guet abdegge und guet dribble, aber kei Goal mache,
Dr Malik Ba wird renne und kämpfe wie kei andere aber technisch limitiert syy,
und dr Ergic wird leider immer no wiit wiit entfärnt syy vo sim friehnere Niveau syy und nit imstand syy besser als e Mitläufer zspiele,
Keine wird sHeft indr Hand neh wenns schlächt lauft, sisch e Herrelooses Schiff und mir wärde 3:1 untergoh. Leider.
Zum Glück wüsse alli wieso das so ish und mir wäärde uns alli wieder köschtlig uffreege.
- lil gaucho
- Erfahrener Benutzer
- Realist
- Erfahrener Benutzer
Und vo was träumsch du Znacht ??? Du muesch das ganze umkehre liebe 1:3 für dr FCB den bini iverstande mit dr.leroidebale hat geschrieben:Tip: YB-FCB 3:1...swird e riese entüschig mit de glyyche Krankheite vom FCB wo mir uns no im 2006 uffgreggt hän.

Jede Spieler bim FCB weiss um was es goht in dr Rückrundi also werde sie au andersch uftrete, und dr Smiljaniic wird ene hinde scho Dampf mache...

Positiv denke und OOOOOHHMMMMMMM............
[CENTER]Copyright by Realist-alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
-
- Erfahrener Benutzer
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
- Brandstifter
- Erfahrener Benutzer
- basler Hans
- Benutzer
I sag es git ä 2:4
2x Petric
1x Caicedo
1x Smile
wer bi yb d'goal macht goht mir am ... verbi

2x Petric
1x Caicedo
1x Smile
wer bi yb d'goal macht goht mir am ... verbi

http://www.hattrick.org
- The Siffer Clan (246002)
- Martin Brot (116239191)
- Realist
- Erfahrener Benutzer
Vosch jetzt scho a mit dene zweidütige Ussage übere Zanni, das cha jo heiter werde....Brandstifter hat geschrieben:Das Spiel wird mit einem einzigen Goal entschieden werden. Goalschütze:
ZANNI !!!!
Jetzt darf JedeR rätseln wer gewinnt.....![]()

[CENTER]Copyright by Realist-alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
-
- Erfahrener Benutzer
Gehe mal davon aus, dass Caicedo beginnen wird,taktak hat geschrieben:2:3![]()
Hakan x 2, Petric x2, kurz vor Schluss Caicedo
und später ( so in der 75. min ) durch Derdiyok ertsetzt wird.
Mein Tipp :
2:2, YB wird unsere Führung 2x ausgleichen.
Ist eigentlich Mr. Oberarschloch Varela dabei ?
.
.
[CENTER]" Wünsche und Leidenschaften sterben an ihrer Erfüllung."[/CENTER]
.
[CENTER]" Wünsche und Leidenschaften sterben an ihrer Erfüllung."[/CENTER]