Auto kaufe

Der Rest...
Schluggspächt
Benutzer

Auto kaufe

Beitrag von Schluggspächt »

Salli zämme!

So langsam wirds mer z'kalt vorusse mitem Velo und dorum will ich mir e Auto zue tue. Ich seh für mi folgendi möglichkeite:

1. Occasion Karre für bis 4000.- vo privat/händler wo eifach muesch hoffe dass es biz hebt (obwohl ich das scho mol gmacht ha und ziemlig übere tisch zoge worde bi...)

2. Occasion Karre bis 10'000 (oder mehr??) vo eme Garagist. Weiss öpper wie me das gschiid könnt finanziere, wenn me nid grad so viel Stutz uf dr site het?? Leasing möcht ich allerdings usdrügglig NID.

Het öpper erfahrige mit Möglichkeit 2? Wieviel mues me dört aazahle bzw. bi wellem händler/garagist isch das überhaupt möglich?

Merci =)

Huber
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Huber »

Angeblich verkauft Lou C. Fire seinen Peugeot 206....
Ein Mensch hat dreierlei Wege, klug zu handeln:
Erstens: Durch Nachdenken - das ist der edelste. Zweitens: Durch Nachahmen - das ist der leichteste. Drittens: Durch Erfahrung - das ist der bitterste.

Kurtinator
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kurtinator »

ha dr e 20 jährige VW jetta mit 220000km, früsch ab MFK, 86 baujohr mit kat.

für 900,-

pn wenn interesse! ;)
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"

nogomet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nogomet »

[quote="Kurtinator"]ha dr e 20 jährige VW jetta mit 220000km, früsch ab MFK, 86 baujohr mit kat.

für 900,-

pn wenn interesse! ]

veteranenzulassung?
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.

[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]

lil gaucho
Erfahrener Benutzer

Beitrag von lil gaucho »

nogomet hat geschrieben:veteranenzulassung?
lol

lil gaucho
Erfahrener Benutzer

Beitrag von lil gaucho »

[quote="Kurtinator"]ha dr e 20 jährige VW jetta mit 220000km, früsch ab MFK, 86 baujohr mit kat.

für 900,-

pn wenn interesse! ]
wäre es kai vw würd ich ihn sofort kaufe

Kurtinator
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kurtinator »

nogomet hat geschrieben:veteranenzulassung?
:D nene ganz normal zuegloh :D

@lil gaucho:

schnauze tief!!
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"

repplyfire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von repplyfire »

Toyota Celica 2.0 GT
KM 166000
BJ 1995
PS 175
rot

früsch laggiert und mit neuer Kupplig etc. isch letscht wuche gmacht worde und wider wie neu.

kasch ha für 10'000.-

den hol i mir min 350 Z, hrhrhr :cool:

nogomet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nogomet »

repplyfire hat geschrieben:Toyota Celica 2.0 GT
KM 166000
BJ 1995
PS 175
rot

früsch laggiert und mit neuer Kupplig etc. isch letscht wuche gmacht worde und wider wie neu.

kasch ha für 10'000.-

den hol i mir min 350 Z, hrhrhr :cool:
eine elfjährige abgefahrene reisschüssel für 10'000? versuchs mal bei einem auto-ali für den export. wenn du glück hast, kannst du die karre ohne kosten stehen lassen.
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.

[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]

bulldog™
Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...

Beitrag von bulldog™ »

@schluggspächt

fir 4000.- bikunnsch scho e ganz guets auto ...
kunnt druuf a was du suechsch und bruuchsch denn halt e bitz geduld ...
aber dr occasionmärt isch iberfüllt und dorum sin au immer wieder gueti schnäppli umme ...

repplyfire hat geschrieben:Toyota Celica 2.0 GT
KM 166000
BJ 1995
PS 175
rot

kasch ha für 10'000.-
quelle:auto-i-dat

Toyota Celica Cabriolet 2.0 GT
Türen 2 Kein Bild vorhanden
Getriebe Manuell
PS 175
Produktion 06/1995 - 03/1996
1. Inverkehrsetzung 06/1995
Soll-Kilometer 161600 *
Bewertungsdatum 25.12.2006
Auto-i Eintauschpreis CHF 6'600.- ** eher weniger wäg de km
Preistoleranz Privat an Privat CHF 6'300.- bis CHF 7'100.-

Hinweise:
* Durchschnittliche Kilometer-Laufleistung bei einem Fahrzeugalter von 138 Monaten.
** Bitte beachten Sie, dass der ermittelte Eintauschpreis dieser gratis Online Auto-i Bewertung keine wertbeeinflussenden Faktoren berücksichtigt. Dies sind zum Beispiel regionale Besonderheiten, unterschiedliche Serien- und Sonderausstattungen, abweichende Kilometer, sowie der individuelle Zustand Ihres Fahrzeugs. Für eine komplette, detallierte Auto-i Bewertung fragen Sie Ihren Garagisten.

© 2005 Auto-i-DAT AG. Alle Rechte vorbehalten. Für die Richtigkeit der Fahrzeug- und Bewertungsdaten übernimmt Auto-i-DAT keine Gewähr.
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...

Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"

bulldog™

Beitrag von bulldog™ »

für 900,-

pn wenn interesse! ]

bisch au nytt schüüch ... :eek: :cool:

Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"

repplyfire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von repplyfire »

nogomet hat geschrieben:eine elfjährige abgefahrene reisschüssel für 10'000? versuchs mal bei einem auto-ali für den export. wenn du glück hast, kannst du die karre ohne kosten stehen lassen.
Pah, hast ja keine Ahnung. Dieser Toyota stellt deine Ostblock-Trabis (Skoda) noch lang in den Schatten..

@Bulldog
ein Garagist hätte mir als Eintauschwert noch 8'000 geboten. Da ich aber sehr zufrieden mit dem Auto bin und noch unerwartete andere Ausgaben hatte, lies ich mich nicht auf einen Autokauf ein.

ps. Coupe, nicht Cabriolet.

Ich nehme nicht wirklich an, dass jemand ernsthaft CHF 10'000 für ein bald 12-Jährigen Mittelklasse-Japaner bezhalt.

bulldog™

Beitrag von bulldog™ »

repplyfire hat geschrieben:Pah, hast ja keine Ahnung. Dieser Toyota stellt deine Ostblock-Trabis (Skoda) noch lang in den Schatten..

@Bulldog
ein Garagist hätte mir als Eintauschwert noch 8'000 geboten. Da ich aber sehr zufrieden mit dem Auto bin und noch unerwartete andere Ausgaben hatte, lies ich mich nicht auf einen Autokauf ein.

ps. Coupe, nicht Cabriolet.

Ich nehme nicht wirklich an, dass jemand ernsthaft CHF 10'000 für ein bald 12-Jährigen Mittelklasse-Japaner bezhalt.
sorry ha di auto nytt schlächter welle mache als es isch ... ;)

ha bi dr erschtzuelassig 12/95 igäh ...
und s coupe gluegt ...

Toyota Celica 2.0 GT
Türen 3
Getriebe Manuell
PS 175
Produktion 02/1994 - 03/1996
1. Inverkehrsetzung 12/1995
Soll-Kilometer 155600 *
Bewertungsdatum 26.12.2006
Auto-i Eintauschpreis CHF 5'300.- **
Preistoleranz Privat an Privat CHF 5'100.- bis CHF 5'700.-

fazit:
hättsch fir 8000.- e bombedeal gmacht ...

repplyfire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von repplyfire »

[quote="bulldogu2122"]sorry ha di auto nytt schlächter welle mache als es isch ... ]

Naja, mi auto het halt scho gwüssi investitione hinter sich wo do nit iberächnet wordä sind. Also die 8'000 sind öpä agmässe gsi. Aber i gibs für das Gäld nit ahne für e anders (schnällers, bessers) Auto wo i nochhär nur Köschte und Schissereie ha, obwohl mrs Gäld derzue fählt. Do müsst mr öper scho 10'000 ahne blettere.

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Huber hat geschrieben:Angeblich verkauft Lou C. Fire seinen Peugeot 206....
Brüller!
Huebi das goht doch besser, irgendwie gisch in letschter Zyt ab....
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Huber
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Huber »

Lou C. Fire hat geschrieben:Brüller!
Huebi das goht doch besser, irgendwie gisch in letschter Zyt ab....
achja, sorry!
206 rc

RCCCCCCCCCC
Ein Mensch hat dreierlei Wege, klug zu handeln:
Erstens: Durch Nachdenken - das ist der edelste. Zweitens: Durch Nachahmen - das ist der leichteste. Drittens: Durch Erfahrung - das ist der bitterste.

Schluggspächt
Benutzer

Beitrag von Schluggspächt »

Hello zämme

merci viel mol für euri antworte!
E jetta hani au scho aabote kriegt.. e biz e neuers auto suech ich scho, obwohl bim jetta jo alles golf-technik drin isch und die kriegt me nid so schnäll kaputt. dr kolleg het au no so eine und fahrt drmit no jedes johr nach süditalie (!!).
Zum celica: NIE ME!! isch mis erste auto gsi, und ich has ziemlig bereut. ok, isch e biz e älters modäll gsi und ich ha nid viel drfür zahlt - däm entsprächend isch es au nach 4 mönet usenand gheit..haha.

was ich suech isch eifach e auto wo me nid grad mues kotze wenn me's aaluegt. eifach sone "normals auto". so im stiil vo eme peugeot 306 oder ford focus (ok dä isch no biz tüür)

d'frog isch halt vor allem wäge dr finanzierig gsi. het do öpper erfahrige? z.b. privatkredit bi dr migrosbank oder GE money bank isch glaub au spezialisiert uf autokäuf??

Muggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Muggel »

Schluggspächt hat geschrieben: d'frog isch halt vor allem wäge dr finanzierig gsi. het do öpper erfahrige? z.b. privatkredit bi dr migrosbank oder GE money bank isch glaub au spezialisiert uf autokäuf??
Also mit GE Money Bank fahrsch glaub nid schlächt.
Ich ha mir mini Möbel e so finanziert kha.. ok, isch nid so vill Gäld gsi wie für es Auto.. Aber i würds glaub au bi eme Auteli mache..

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Schluggspächt hat geschrieben:d'frog isch halt vor allem wäge dr finanzierig gsi. het do öpper erfahrige? z.b. privatkredit bi dr migrosbank oder GE money bank isch glaub au spezialisiert uf autokäuf??
Privatkredit fyr e Auto isch e Bombe-Idee! Wyrd y grad mache.
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)

aber nid dr Josef

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

*

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Grga Mali hat geschrieben:Privatkredit fyr e Auto isch e Bombe-Idee! Wyrd y grad mache.
No besser sin Privatkredit vo Private, zB vo mir, fairi Konditione, bi Interässe ->pn !
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Kurtinator
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kurtinator »

Schluggspächt hat geschrieben:Hello zämme

E jetta hani au scho aabote kriegt.. e biz e neuers auto suech ich scho, obwohl bim jetta jo alles golf-technik drin isch und die kriegt me nid so schnäll kaputt. dr kolleg het au no so eine und fahrt drmit no jedes johr nach süditalie (!!).
Zum celica: NIE ME!! isch mis erste auto gsi, und ich has ziemlig bereut. ok, isch e biz e älters modäll gsi und ich ha nid viel drfür zahlt - däm entsprächend isch es au nach 4 mönet usenand gheit..haha.
deutschland: eeeeeeeeins, japan nuuuuuuuuuul :D :cool:

prattela
Erfahrener Benutzer

Beitrag von prattela »

FCB - Forum Offtopic

Lebensberatung und Kreditvermittlung :cool:

ps: bei 18 % fängt der Wucherzins an.......
Beim Fussball verkompliziert sich alles durch die Anwesenheit des Gegners.
Jean-Paul Sartre

MPH2001
Erfahrener Benutzer
Beitrag von MPH2001 »

spare bis gnueg geld hesch für e rechts auto,den hesch aschlüssend au es paar jahr R U E H.

Und kredit und so scheiss,finger weg, wemers nüd selber chan finanziere den druf verzichte oder no es halbs jahr,jahr warte

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Schluggspächt hat geschrieben:Hello zämme

was ich suech isch eifach e auto wo me nid grad mues kotze wenn me's aaluegt. eifach sone "normals auto". so im stiil vo eme peugeot 306 oder ford focus (ok dä isch no biz tüür)

d'frog isch halt vor allem wäge dr finanzierig gsi. het do öpper erfahrige? z.b. privatkredit bi dr migrosbank oder GE money bank isch glaub au spezialisiert uf autokäuf??
weisch au nid was willsch hä???
bi däne konditione währi dä jeta s ideale... 900 stuzz, den hesch no e guete baze uff dä siete.
den chasch chli gäld spare zu dim baze due, di jeta für 700 verkaufe und dir e grössers auteli leiste.

kleikredit isch eppe so guet, wie als eunuch ins puff zgoh und fürs blose zahle...
eifach gäld zum fänster ussewärfe. mit variante jeta, wirsch 200 franke verlust mache, hesch aber gägenüber em kleikredit eppe 2'000 gsparrt.

und optisch: Bild

und dä 86er jetta isch no e nätts autli. vieli vo dä "modernäere" wage gsehnd massiv schlächter us.
aber natürlich cha mr mit so eppisem d fraue nid beidrugge gäll ;)
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Im Dreispitz-Areal hets e Occasion-Händler. Weiss nur nümm wie er heisst... :o
Wenn bim Teppich-Esser inefahrsch, isch er links vom Schweitzer Fenster.

Dört bechunsch günstige Auto ab 1500.- bis 5000.-, alli MFK abgnoh. Ich ha vor 7 Johr dört e Auto für 2500.- kauft und es het fascht drei Johr ghebt. Au e paar Kollege hän bi ihm kauft und sind alli zfriede gseh.

Also wenn e Auto willsch wo eifach sött minimum 2-3 Johr hebe, denn würdi dört eins kaufe. Und wenn aber eins willsch, wo 5 Johr und meh sött hebe, denn muesch e tüürere Occasion neh, aber au bi dene hesch null Garantie dass er denn au solang fahrt....
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

[quote="Mindl"]
und optisch: Bild

und dä 86er jetta isch no e nätts autli. vieli vo dä "modernäere" wage gsehnd massiv schlächter us.
aber natürlich cha mr mit so eppisem d fraue nid beidrugge gäll ]

Dä gseht jo voll geil uss! Mit verspoilerige und Syteschweller, alles in Wagefarb. Wenn är jezz no scheeni Felge hätt, chennt me uss däm no ebbis mache. d Tyrgriff ev. miesst me no laggiere.
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)

aber nid dr Josef

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

Sharky hat geschrieben:Im Dreispitz-Areal hets e Occasion-Händler. Weiss nur nümm wie er heisst... :o
Wenn bim Teppich-Esser inefahrsch, isch er links vom Schweitzer Fenster.
trösch! däm hani vor 6 joor mi nissan primera viel z'billig verkauft...

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Digge hat geschrieben:trösch! däm hani vor 6 joor mi nissan primera viel z'billig verkauft...
jo genau dr Trösch....

jo, do bisch aber sälber schuld....hätsch en doch no neume anderscht ischätze loh
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

bird
Erfahrener Benutzer
Beitrag von bird »

uf em ricardo.ch chunnsch au no günschtigi autos öber. han dört eine im juli kauft und die büggse hebt immer no :D
---------------------------------------------------------------------

René, chunnt no öppis?

Antworten