ich habe ja so geringe Ansprüche, :
- ich lass keinen Mann an meinen Haaren rumfummeln!
- irgendwo in Basel-Stadt
- waschen / schneiden für nicht mehr als Fr. 50.--

hahahah...sooooooo geil!Dave hat geschrieben:leider nid in basel, ich gang aber scho sit über 10 joor zu ihre
für mi hoorschnit (jo ich gang mini hoor au ab und zue go schniede loh) zahl ich zur zyt 54.00
coiffeur Bea
am stausee 32
4127 birsfelden
061 312 44 14
wirglich sehr z'empfehle, eifach vo dr bea d'hoor schniede loh
was ich als regelmässiger Gänger zum Herrencoiffeur (Herr Beck, Coiffeur EKZ Schönthal) bestätigeLou C. Fire hat geschrieben:Bekannterweise können Männer alles besser, auch Haare schneiden!
das glaubi Dr sogar, aber y verstand eifach nid worum sie denn Di gnoh het....?!Digge hat geschrieben:hesch die wuche die giftige unterhose ah???
du wärsch froh wenn du mol so eini hättsch!
Siehst Du, ich lass mir lieber die Haare vom Coiffeur schneien und knalle die Coiffeuse. Wenn Du's umgekehrt bevorzugst, ist das natürlich Deine Sache...kreuzritter hat geschrieben:ha no nie im mim läbe mini hoor bim coiffeur vomene bock lo schnyde lo..
das mache nur "hübschi" fraue..mängmol au härzigi..
aber e bock oder e gay...siicher nit !
fyr was gits den coiffeuse?![]()
und wenn sy scheen isch kasch no flirte.. ^^
Diggmann! Y schwelg doch nur in Erinnerige vom Psychopathe-Thread, dert hän mir uns so herrlig agfiggt.Digge hat geschrieben:hesch die wuche die giftige unterhose ah???
du wärsch froh wenn du mol so eini hättsch!
gosch z allschwil?Trunkenbold hat geschrieben:Zum Glück ist mein Coiffeur heterosexuell! So kann ich mit ihm über Fussball, Autos und Titten quatschen und nicht über Mode, Promis und Geranien![]()
NEI NEI NEI, ha gmeint isch spinn wo ich s'letsch mol gsi bi, d'stiftin legt gummihändsche ah zum wäsche, das sig jetzt vorschrift wege schutz vom arbetnehmer.Mätzli hat geschrieben:Und ohni Gummi?![]()
die mit em lange gsicht und de rote hoor?Dave hat geschrieben:NEI NEI NEI, ha gmeint isch spinn wo ich s'letsch mol gsi bi, d'stiftin legt gummihändsche ah zum wäsche, das sig jetzt vorschrift wege schutz vom arbetnehmer.
Genau....das ist die Hauptbedingung :kreuzritter hat geschrieben:ha no nie im mim läbe mini hoor bim coiffeur vomene bock lo schnyde lo..
das mache nur "hübschi" fraue..mängmol au härzigi..
aber e bock oder e gay...siicher nit !
Wenn me fleischchääs mit spiegelei und pommes will, cha das durchus e köchin vorbereite. Aber an e Walliser Lammgigot mit Senfkruste und grillierter Steinmühlenpolenta sött me doch lieber e koch aneloh.erha hat geschrieben:
- ich lass keinen Mann an meinen Haaren rumfummeln!