PC Problem...

Der Rest...
Antworten
big_fish
Erfahrener Benutzer

PC Problem...

Beitrag von big_fish »

Meine Kiste hat schon länger ein bisschen 'gespinnt', also wollte ich heute einfach mal formatieren.

Windows CD eingelegt gestartet und dann kam das Menu, wo es 'Windows installieren' und 'Reparieren' zur Auswahl hatte. Soviel ich weiss muss man dann esc drücken...das brachte aber nichts, also hab ich es mit F3 probiert um das menu wieder zu verlassen. Dann hiess es Windows sei nicht vollständig installiert und ich sollte dies jetzt tun..wtf :confused: Nach dem ichs noch zwei, drei mal versucht hab, klickte ich halt auf installieren....

Das hats dann auch gemacht...

Jetzt ist immer noch gleich viel Speicherplatz belegt wie vorher...und formatieren lässt sich es immer noch nicht.(Mann müsste doch in diesem Menu esc drücken können und das Format auswählen können etc..!?)

...dafür seh ich jetzt irgendwie zwei 'Benutzerkonten' mit meinem Namen unter Dokumente und Einstellungen. Zudem sind unter Programme noch sämtliche Sachen aufgelistet, aber das Zeug wird nicht gefunden wenn ich es öffnen möchte...

Wie auch immer, ich vermute ich hab scheisse gebaut...hilfe. :o

magii
Benutzer

Beitrag von magii »

häää? wie hesch denn du formatiert? du hesch aber nit d cd ineglegt wos windows gloffe isch? oder?

formatiere ganz eifach:
CD inelegge (windows)
pc neu starte
während em starte wenn chunt "Um von CD zu starten... beliebige Taste drücken" uf e taschte drucke
denn wird vo dr CD bootet
denn chasch mache: windows installiere
nacher frogter di uf welli partition
dört inne chasch die alti windows-partition lösche, neu erstelle und formatiere
denn uf die neui partition s windows installiere

und scho isch de häxerei vollbrocht :p

--> no e chline tipp: wennd willsch, dass di pc nacher widder iwandfrei lauft mach UF KEI FALL schnellformatierig und formatiers uf NTFS, nur so als zuesatz am rande ;)

big_fish
Erfahrener Benutzer

Beitrag von big_fish »

[quote="magii"]häää? wie hesch denn du formatiert? du hesch aber nit d cd ineglegt wos windows gloffe isch? oder?

formatiere ganz eifach:
CD inelegge (windows)
pc neu starte
während em starte wenn chunt "Um von CD zu starten... beliebige Taste drücken" uf e taschte drucke
denn wird vo dr CD bootet
denn chasch mache: windows installiere
nacher frogter di uf welli partition
dört inne chasch die alti windows-partition lösche, neu erstelle und formatiere
denn uf die neui partition s windows installiere

und scho isch de häxerei vollbrocht :p

--> no e chline tipp: wennd willsch, dass di pc nacher widder iwandfrei lauft mach UF KEI FALL schnellformatierig und formatiers uf NTFS, nur so als zuesatz am rande ]

das isch mr scho klar... :p

ha zerscht no miese umschtelle, dass slaufwärk zerscht bootet, mi kischte erkennts nit.

ha vorhär no nie formatiert, han nur gmacht was i däre hilfedatei schtoot :D

...NTFS isch es bis jetzt au gsi und hätt i au vorgha bim formatiere.

was jetzt? das mache was de gschribe hesch?

magii
Benutzer

Beitrag von magii »

aha.. jo wenns jetzt vo dr CD bootet sötts jo kei problem meh si... das hesch jo gschaft so wieni das verstande ha?

big_fish
Erfahrener Benutzer

Beitrag von big_fish »

magii hat geschrieben:aha.. jo wenns jetzt vo dr CD bootet sötts jo kei problem meh si... das hesch jo gschaft so wieni das verstande ha?
isch gange, merci. :)

Antworten