Danke MK
Danke MK
e grosses Danke an d'MK hüt Zoobe
Super Choreo, gueti Stimmig.
Es isch schön, Euch wider derby z'ha
und e riiiise Komplimänt: wo dr Schiri uuse gange isch, hann i nid 1 Fahnestange gsee fliege. Respäggt!
Super Choreo, gueti Stimmig.
Es isch schön, Euch wider derby z'ha
und e riiiise Komplimänt: wo dr Schiri uuse gange isch, hann i nid 1 Fahnestange gsee fliege. Respäggt!
Just do it! 

- Spirit of St. Jakob
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
[quote="Angus"]Ein ganz ganz grosses Kompliment, das war sackstark. Auch die Unterstützung war stark auch wenn es teilweise so schien als wenn Ihr Euch selber gefeiert hättet]
selberfeiern, papperlapapp.
Einfach schön und erlösend, dass die Kurve zurück ist. Endlich!
Am SO einen drauf setzen, und zwar alle (ausser die Capos).
Danke, Danke, Danke ! Welcome Back !
Mir sin immer fyr di do, FC Basel, d'Muttenzer Kurve isch do, egal wo !

selberfeiern, papperlapapp.
Einfach schön und erlösend, dass die Kurve zurück ist. Endlich!
Am SO einen drauf setzen, und zwar alle (ausser die Capos).
Danke, Danke, Danke ! Welcome Back !
Mir sin immer fyr di do, FC Basel, d'Muttenzer Kurve isch do, egal wo !

- Stiffmeister
- Erfahrener Benutzer
Ich has toll gfunde dass Lütt mitem Spändekässli duuregloffe sinn, machet das öfters (i has zum 1. mol erläbt), ich due gärn immer wieder öbbis spände.
Merci für dr ganzi Uffwand und dasr uns (au im Balkon) immer wieder stolz machet Teil vo dr MK z'si. Freu mi uff d'Bilder...
Merci für dr ganzi Uffwand und dasr uns (au im Balkon) immer wieder stolz machet Teil vo dr MK z'si. Freu mi uff d'Bilder...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
dörfet ruhig au ins B chorotoloso hat geschrieben:Ich has toll gfunde dass Lütt mitem Spändekässli duuregloffe sinn, machet das öfters (i has zum 1. mol erläbt), ich due gärn immer wieder öbbis spände.
- Pippo Inzaghi
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
[quote="Pippo Inzaghi"]Schwierig. Entweder 2x Gitter an den Ecken, oder ein 100-Meter-Sprint über das ganze Feld, ohne das Kässeli zu verlieren 
(Ok evtl könnte man mal Leute an die Eingänge stellen ]
könnte nich allenfalls mal joggeli west sammeln? den am eingang stehen finde ich ziemlich ungünstig...

(Ok evtl könnte man mal Leute an die Eingänge stellen ]
könnte nich allenfalls mal joggeli west sammeln? den am eingang stehen finde ich ziemlich ungünstig...
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
- Pippo Inzaghi
- Erfahrener Benutzer
- Brandstifter
- Erfahrener Benutzer
-
- Benutzer
Es war wirklich verdammt geil nach über 5 Monaten wieder in der MK zu stehen. Es war eine super Choreo und die Stimmen im Joggeli waren so laut wie schon lange nicht mehr..
Schade fand ich, dass das Holländerlied beim Stand von 1:0 gesungen wurde, prompt schossen die Tulpen zum Ausgleich. Die Stimmung überträgt sich halt auch auf die Spieler...
Schade fand ich, dass das Holländerlied beim Stand von 1:0 gesungen wurde, prompt schossen die Tulpen zum Ausgleich. Die Stimmung überträgt sich halt auch auf die Spieler...
Man muss auch sehen, dass viele im D noch Gratistix hatten. Von dem her kann man nicht sagen, wieviele tatsächlich gekommen wären, auch wenn meiner Meinung nach nicht viel weniger gekommen wären. Ich hätte mir auch mehr Zuschauer gewünscht. Hoffe auf das nächste Heimspiel.Malko hat geschrieben:1 zu 0 für MK
Wenn me gseht het sie d Räng im Joggeli gfüllt gsi sind, sött das dr Gigi scho zdenke gä!
Wär dr Boykott witer gange, het grad emol 10'000 Nase kha im Stadion!! Wo isch do Treui vom A, B und C?
PS: Das isch kai Apisse a die wo im Joggeli gsi sind.
- Starmaster
- Erfahrener Benutzer
also es hän au nit alli ihri gratistix gholt, ich han am obe no füre kolleg chöne go tickets hole fürd mk.ObiWan hat geschrieben:Man muss auch sehen, dass viele im D noch Gratistix hatten. Von dem her kann man nicht sagen, wieviele tatsächlich gekommen wären, auch wenn meiner Meinung nach nicht viel weniger gekommen wären. Ich hätte mir auch mehr Zuschauer gewünscht. Hoffe auf das nächste Heimspiel.
PETRIC RAUS
- seth
- Erfahrener Benutzer
ach, hed das guet do gester zobe(usser minere stimm)
netz und haag sin absolut ok, feeling fascht chli wie im alte joggeli!
schad nur, dass me uf es halbleers stadion hed miese luege, bzw. das nur so wenig lüt die geniali choreo gseh hän...
e fette dank an fcb für die asaag mit dä blauwisse trikots und d begrüessig, jetzt fühlt me sich wider dähaim im joggeli

netz und haag sin absolut ok, feeling fascht chli wie im alte joggeli!
schad nur, dass me uf es halbleers stadion hed miese luege, bzw. das nur so wenig lüt die geniali choreo gseh hän...
e fette dank an fcb für die asaag mit dä blauwisse trikots und d begrüessig, jetzt fühlt me sich wider dähaim im joggeli

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
und au ins C!!tanner hat geschrieben:dörfet ruhig au ins B cho
Super gseh, merci vielmol!
Isch halt doch wieder grad e ganz e anders Feeling, so machts au wieder Spass an dMätch zgoh.

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/