Mathematik-Studium

Der Rest...
Alge
Erfahrener Benutzer

Mathematik-Studium

Beitrag von Alge »

Sali.

Gibts unter euch Dummbratzen-Hooligans auch noch solche, die Mathe studieren / studiert haben / jemanden kennen? Oder sonst irgendwas zu sagen haben?
Ich fange jetzt in zwei Wochen an. Und weiss auch nicht genau, was mich geritten hat. Worauf muss man achten?
:cool:

Black Squad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Black Squad »

a^2 + b^2 = c^2

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

Alge hat geschrieben:Sali.

Gibts unter euch Dummbratzen-Hooligans auch noch solche, die Mathe studieren / studiert haben / jemanden kennen? Oder sonst irgendwas zu sagen haben?
Ich fange jetzt in zwei Wochen an. Und weiss auch nicht genau, was mich geritten hat. Worauf muss man achten?
:cool:
ha mit myym matur-5.2 kei chance gha. wenn merggsch, dass nid mitkunsch, so schnäll wie möglich abbräche. dr afang isch no easy, aber in lin alg zeigt sichs denn by de gruppe, obs drauf hesch oder nid. fang nid afo abschriibe, wenn s eimol gmacht hesch, machsch es immer, usser hesch wirklig kei zyyt gha und wüsstisch, dass es kasch.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

Quatsch do muesch di dure kämpfe. Das wend sie jo genau! Die wend tescht, wer durchhaltewille hed. Do chöme am afang sehr vieli nid mit.

Alge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Alge »

the kaiser. hat geschrieben:ha mit myym matur-5.2 kei chance gha. wenn merggsch, dass nid mitkunsch, so schnäll wie möglich abbräche. dr afang isch no easy, aber in lin alg zeigt sichs denn by de gruppe, obs drauf hesch oder nid. fang nid afo abschriibe, wenn s eimol gmacht hesch, machsch es immer, usser hesch wirklig kei zyyt gha und wüsstisch, dass es kasch.
I MUESS es packe, ha scho mol öppis abbroche. Und mit Linearer Algebra fangts grad emol a :p

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

The Dome hat geschrieben:Quatsch do muesch di dure kämpfe. Das wend sie jo genau! Die wend tescht, wer durchhaltewille hed. Do chöme am afang sehr vieli nid mit.
zitat prof im hof 1. vorläsig: wenn sie nur bahnhof verstehen, dann müssen sie aufhören, dann ist mathematik nicht das richtige studienfach für sie.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

falco

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

the kaiser. hat geschrieben:zitat prof im hof 1. vorläsig: wenn sie nur bahnhof verstehen, dass müssen sie aufhören, dann ist mathematik nicht das richtige studium für sie.
Ebe du setsch di ebe vo so sache nid lo ischüchtere. die erste 2 joor sind zum sebe do. und wenn denn scho freiwillig ufgisch, isch dir echt nüm zhelfe. das isch genau ihri taktik. am afang chli angst und schrecke verbreite und denn a de prüefige nomol sebe und dann sind sie uf dere azahl dunde, wo sie wend.

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

The Dome hat geschrieben:Ebe du setsch di ebe vo so sache nid lo ischüchtere. die erste 2 joor sind zum sebe do. und wenn denn scho freiwillig ufgisch, isch dir echt nüm zhelfe. das isch genau ihri taktik. am afang chli angst und schrecke verbreite und denn a de prüefige nomol sebe und dann sind sie uf dere azahl dunde, wo sie wend.
nid freiwillig ufgä, an d prüefige go natürlig, aber wenn s nid vrschtosch, vrschtosch es halt nid, dass merggsch denn sälber. und wenn immer muesch abschryybe, denn sin au d chance an de prüefige nid guet, usser du hesch denn plötzlig d erlüchtig.

falco

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

also vo linalg hed bi uns au niemerts a ahnig gha, das isch doch scheiss egal. chund denn scho mit dr ziit.
aber wenigstens eimol a d'prüefig atrete setsch scho. im semester wird jede, wirklich jede abghänkt. aber wenn denn dr stoff ide semesterferie nomol in ruhe aluegsch, denn chunt denn das scho. so wie du das im erschte post gschriebe hesch, gang ich drvo us, dass du de lüt arohtisch wärend em semester ufzgeh, und das isch absolute quatsch.

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

und übrigens han ich au öppe 1/3 vo mini übige, wo ich ha müesse mache, abgschriebe, has denn aber bim lerne scho begriffe.

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

The Dome hat geschrieben:gang ich drvo us, dass du de lüt arohtisch wärend em semester ufzgeh, und das isch absolute quatsch.
nei, aber ich root jedem, bi nid beschtandene priefige nid nomoll e joor drazhängge, ha 2 kollege, wo 2 joor mathe für d katz schtudiert hän. d priefige höre im oktober uff, do hesch wenig zyyt, e schlaui entscheidig zträffe.

falco

Alge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Alge »

The Dome hat geschrieben:also vo linalg hed bi uns au niemerts a ahnig gha, das isch doch scheiss egal. chund denn scho mit dr ziit.
aber wenigstens eimol a d'prüefig atrete setsch scho. im semester wird jede, wirklich jede abghänkt. aber wenn denn dr stoff ide semesterferie nomol in ruhe aluegsch, denn chunt denn das scho. so wie du das im erschte post gschriebe hesch, gang ich drvo us, dass du de lüt arohtisch wärend em semester ufzgeh, und das isch absolute quatsch.
Ich glaub dir, isch gläb gsünder.

Jules Winnfield
Neuer Benutzer

Beitrag von Jules Winnfield »

VWL studieren, da hast du auch mehr als genug Mathe (nur ist sie etwas einfacher) und machst später erst noch mehr Kohle! :cool:

(Nid ganz ärnscht gmeint, i ha verdammt Respäkt vor Mathe/Physik Studis, mE diä aspruchsvollste Studiegäng)
Vincent du faule Sau, komm zurück und lass mich diesen Sauhaufen verlassen!
(Wobei Schweine dreckige Tiere sind!)

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

the kaiser. hat geschrieben:nei, aber ich root jedem, bi nid beschtandene priefige nid nomoll e joor drazhängge, ha 2 kollege, wo 2 joor mathe für d katz schtudiert hän. sie höre im oktober uff, do hesch wenig zyyt, e schlaui entscheidig zträffe.
jo guet, wenn scho eimol atrette bisch, setsch scho chönne abschätze, obs es joor spöter chasch schaffe, oder nid.
für d katz ischs aber sicher nid gsi. au do drbi hend sie öppis für ihres lebe glernt. :p ;)

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

Jules Winnfield hat geschrieben:VWL studieren, da hast du auch mehr als genug Mathe (nur ist sie etwas einfacher) und machst später erst noch mehr Kohle! :cool:

(Nid ganz ärnscht gmeint, i ha verdammt Respäkt vor Mathe/Physik Studis, mE diä aspruchsvollste Studiegäng)
das isch jo s trurige. alli wo grad so knapp durchs gym chömme, mache nocher wirtschaft und sind am schluss d'chefe vo dene wo an dr matur glenzt hend. :D

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Mathe, e Alptraum für mi gsi, immer und immer. Denn no e Doggter ka im Gymnasium. Alli hän'en ghasst.

Gott sei Dangg het mini Fründin damals e Brueder gha, wo in Bärn Mathe im Schlusssemeschter gstudiert het. Är het gsait, dass me so Sache, wo mir hän erscht in de mittlere Semeschter duet studiere. Das dumme Arschloch vo Lehrer ghört wäggschlosse!
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

Diggi_Eier hat geschrieben:Mathe, e Alptraum für mi gsi, immer und immer. Denn no e Doggter ka im Gymnasium. Alli hän'en ghasst.

Gott sei Dangg het mini Fründin damals e Brueder gha, wo in Bärn Mathe im Schlusssemeschter gstudiert het. Är het gsait, dass me so Sache, wo mir hän erscht in de mittlere Semeschter duet studiere. Das dumme Arschloch vo Lehrer ghört wäggschlosse!
was du hesch sgym gmacht? :eek: ;)

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

[quote="The Dome"]jo guet, wenn scho eimol atrette bisch, setsch scho chönne abschätze, obs es joor spöter chasch schaffe, oder nid.
für d katz ischs aber sicher nid gsi. au do drbi hend sie öppis für ihres lebe glernt. :p ]

bi uns hän alli 5, wo an de priefige öbbis nid beschtande hän (näb de ca 10 vo 25, wo vorhär ufghört hän), entweder ufghört, oder dr kraft dä dräggsagg hett ne e 3 inedruggt, obwohl beidi gfunde hän, sie wäre scho uff gniegendem pfad gsi.

falco

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

[quote="The Dome"]was du hesch sgym gmacht? :eek: ]
Hesch mer ebbis zem sage, Anggebliemli?!
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

Jules Winnfield
Neuer Benutzer

The Dome hat geschrieben:das isch jo s trurige. alli wo grad so knapp durchs gym chömme, mache nocher wirtschaft und sind am schluss d'chefe vo dene wo an dr matur glenzt hend. :D
Han immerhin au e 5er Schnitt gha (Mathe 5.5). Muesch aber scho differenziere, BWL isch e Lappistudium wod nochär vil Chole machsch (wobi das au nüm ganz so eifach isch wiä au scho), VWL isch dütlich aspruchsvoller (usserd du drucksch di vor jeglicher Ökonometrie, Zitreiheanalyse usw.) derfür ischs Bruefsfäld breiter und oft nid ganz eso luckratif.

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

Jules Winnfield hat geschrieben:Han immerhin au e 5er Schnitt gha (Mathe 5.5). Muesch aber scho differenziere, BWL isch e Lappistudium wod nochär vil Chole machsch (wobi das au nüm ganz so eifach isch wiä au scho), VWL isch dütlich aspruchsvoller (usserd du drucksch di vor jeglicher Ökonometrie, Zitreiheanalyse usw.) derfür ischs Bruefsfäld breiter und oft nid ganz eso luckratif.
drum han ich au wirtschaft gschriebe, will ich do nid so drus chum. isch aber au nid so ernst gmeint gsi.

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

als fazit: infi isch immer gange, aber linalg hani ab gruppe nümm cheggt und das isch au so bliibe. es het aber e paar gha, wo sich in summer ineglümmlet und denn doch no beschtande hän. sicher an d priefige, aber wenn nid mind 3 vo 4 beschtosch, würd ich ufhöre. das isch nur myyni meinig, du muesch natürlig sälber entscheide und nid uff myy lose.

vrsuech eifach drazblyybe, denn in mathe kasch ziemlig schnäll dr aschluss vrliere.

falco

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Nur mol für eine, wo Mathe als s'absolut furchtyyflössenschte Dogma haltet uff däm blaue Hölleplanet: Was isch linalg?

IP-Lotto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von IP-Lotto »

Diggi_Eier hat geschrieben:Nur mol für eine, wo Mathe als s'absolut furchtyyflössenschte Dogma haltet uff däm blaue Hölleplanet: Was isch linalg?
Lineare Algebra - böseste Folter wo gibt. Sogar schlimmer als systematische Entomologie oder Sepp Trütsch.
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf

Heaven Underground
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heaven Underground »

Hey, take it easy. 1+1=3 in dr Biologie. Also Kopf abe und dure...... :eek: :D :D :D
[CENTER]Fisch ><(((*> stinkt.[/CENTER]

Jules Winnfield
Neuer Benutzer

The Dome hat geschrieben:drum han ich au wirtschaft gschriebe, will ich do nid so drus chum. isch aber au nid so ernst gmeint gsi.
Has au nid als Agriff verstande! I ha im VWL extrem vil Statistik und halt Differential, Matrize usw.
Aber ebä niä uf eurem Niveau, aber doch sehr dütlich über Gym-Niveau.
(BWL isch hingäge primär sinnloses Uswändig lehrä vo irgendwelche Marketing und Füerigstheorie und dernäbe no biz Buechhaltig (so e erwiterti KV-Lehr :D ) Wär studiert alles BWL do inne? :o

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

IP-Lotto hat geschrieben:Lineare Algebra - böseste Folter wo gibt. Sogar schlimmer als systematische Entomologie oder Sepp Trütsch.
DAS versteh ich, obwohl mir der Joke sonderlich bekannt vorkommt... :eek:

Bogenlampe
Benutzer

Beitrag von Bogenlampe »

Jules Winnfield hat geschrieben:BWL isch hingäge primär sinnloses Uswändig lehrä vo irgendwelche Marketing und Füerigstheorie und dernäbe no biz Buechhaltig (so e erwiterti KV-Lehr :D ) Wär studiert alles BWL do inne? :o
Naja, kunnt druf a uf wellere Uni de bisch. Basel wirds wohl scho stimme, aber die andere Unis (Züri und HSG) sind definitiv schwierig. Ich ha de ganz Mischt gmacht (VWL, BWL, Privaträcht, Bundesstaatsrächt, etc.) wächsel jetzt aber s Fach, aber nit zu Mathe, bi doch nit wahnsinnig. BWL isch nit nur erwieterts KV, aber wenn man keine Ahnung hat...
Wenn de Mathe studiers wirsch spöter sehr guet verdiene, Mathematiker bruchts in dr Wirtschaft. Vieli Mathematiker mache spöter au no VWL...

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

The Dome hat geschrieben:und übrigens han ich au öppe 1/3 vo mini übige, wo ich ha müesse mache, abgschriebe, has denn aber bim lerne scho begriffe.
tss... du hesch halt au schwein ka a de prüefige... :p
Jules Winnfield hat geschrieben:Han immerhin au e 5er Schnitt gha (Mathe 5.5). Muesch aber scho differenziere, BWL isch e Lappistudium wod nochär vil Chole machsch (wobi das au nüm ganz so eifach isch wiä au scho), VWL isch dütlich aspruchsvoller (usserd du drucksch di vor jeglicher Ökonometrie, Zitreiheanalyse usw.) derfür ischs Bruefsfäld breiter und oft nid ganz eso luckratif.
ich bi 4 mol provisorisch (bio chemie typus, pfui) gsi im gym und ha denn im studium in linalg und analysis III e 5er ka, gym isch absolut nid uusagekräftig, alles was zellt isch wieviel gas me während em studium git, gym mit matheschwerpunkt nützt viellicht i de erschte 2 wuche öppis, denn wirds für die au schwierig.
FOOTBALL'S LIFE!

Jules Winnfield
Neuer Benutzer

Shurrican hat geschrieben: ich bi 4 mol provisorisch (bio chemie typus, pfui) gsi im gym und ha denn im studium in linalg und analysis III e 5er ka, gym isch absolut nid uusagekräftig, alles was zellt isch wieviel gas me während em studium git, gym mit matheschwerpunkt nützt viellicht i de erschte 2 wuche öppis, denn wirds für die au schwierig.
Absolut richtig ha das nur gseit will the Dome gmeint het nur schlächti Gym Schüeler macher Wirtschaft.

Antworten