Umfroge vor FCB-GS

Diskussionen rund um den FCB.
Antworten
sammy
Erfahrener Benutzer
Umfroge vor FCB-GS

Beitrag von sammy »

mich wurds wundernä ob öpper vo der fcb gschäftsstelle beträffend dem umfrogeboge, wo mit der johresrächnig cho isch, kontaktiert worde isch. s'hett jo det druf gheisse me chönne sini telefonnummere ahgä wenn me bereit sig telefonisch uskunft z'gäh. ich dänk mer drum, das da nur so gseit worde isch und gar nit gmacht wird??? ich hoff ich mach do kei 2. tread uf zu däm thema, ha aber nüt gfunde.
wenn der oobehimmel rot isch... und am rhy nur blaui lüt triffsch... :p:D

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

Wohrschinlich nidd.

Aber defür isch im neue Rotblau s Ergäbnis vo däre Umfroog dinne.

Y ha leider kai Scanner und kas drumm au nidd yyneposte.

Aber die meischte sind (fascht) überall mit allem zfriede (ussr wos um d Pryyse für die Internationale Spiel goht...).

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

Traue nur den Statistiken welche du selber gefälscht hast!
Copyrights @ el presidente!

sammy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von sammy »

gemäss em rotblau sind nur öppis über 13'000 umfrogeböge verschickt worde. das erstunt mi, das där nit an alli johrescharte bsitzer verschickt worde isch. nur grad 2'600 händen zrugg gschickt. also grad mol ca 10% händ d'meinig gseit.

spaceman_83
Benutzer

Beitrag von spaceman_83 »

sammy hat geschrieben:mich wurds wundernä ob öpper vo der fcb gschäftsstelle beträffend dem umfrogeboge, wo mit der johresrächnig cho isch, kontaktiert worde isch. s'hett jo det druf gheisse me chönne sini telefonnummere ahgä wenn me bereit sig telefonisch uskunft z'gäh. ich dänk mer drum, das da nur so gseit worde isch und gar nit gmacht wird??? ich hoff ich mach do kei 2. tread uf zu däm thema, ha aber nüt gfunde.
jo i ben kontaktiert worde. Han unter bemerkige gschrebe, dass es kack Ticketing hend, e scheiss priispolitik (Lehrlingsrabatt nor i de MK) und wenn mer sich per internet id warteliste ischriebt, dass sie sölled luege, dass es au goht. Ich ben nach dene ned uf de Liste gsi, aber han e Bestätigung gha vo ihne. Die send scho echli weich!!! Uf de Kommentar esch den promt es phone cho, ben recht erstund gsi!

TAFKAE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TAFKAE »

sammy hat geschrieben:gemäss em rotblau sind nur öppis über 13'000 umfrogeböge verschickt worde. das erstunt mi, das där nit an alli johrescharte bsitzer verschickt worde isch. nur grad 2'600 händen zrugg gschickt. also grad mol ca 10% händ d'meinig gseit.
2600 von 13000 = 10% ???

mich erstaunt auch, dass lediglich die hälfte der JK-besitzer eine fragebogen erhielten. ein teil kann darauf zurückzuführen sein, dass mehrere JK auf 1 namen registriert sind.

ein rücklauf von 20% (nicht 10%, gell ;) ) ist aber bei einer umfrage ein sensationeller wert und gar nicht "also grad mol".

Blauderi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blauderi »

[quote="TAFKAE"]2600 von 13000 = 10% ???

mich erstaunt auch, dass lediglich die hälfte der JK-besitzer eine fragebogen erhielten. ein teil kann darauf zurückzuführen sein, dass mehrere JK auf 1 namen registriert sind.

ein rücklauf von 20% (nicht 10%, gell ]

Die 10 % waren wohl auf die Gesamt-JKs bezogen...

Ansonsten finde ich den Rücklauf überirdisch gross, wenn man ihn mit anderen Direct-Mail-Aktionen vergleicht.
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe

Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin

sammy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von sammy »

Blauderi hat geschrieben:Die 10 % waren wohl auf die Gesamt-JKs bezogen...

Ansonsten finde ich den Rücklauf überirdisch gross, wenn man ihn mit anderen Direct-Mail-Aktionen vergleicht.
jep so hani di 10% gmeint ;) ich find der rücklauf nit gross wenn me die allgemein unzfriedeheit vo wäge ticketing, priese, etc. ahluegt, hett dänkt das do me ihri meinig wurde üssere, ha übrigens rächt hart)kritisch gantwortet, und einigi kommentare no derzue gä, am schluss no gschriebe das die paar ziele mier nit lange :D

Faktion Basel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Faktion Basel »

Het niemert s'rotblau und e scanner??

Dizlä
Benutzer

Beitrag von Dizlä »

ich ha nume s rotblau :rolleyes:

Coolmann
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Coolmann »

Ich ha au mit gemacht,und unter Bemerkungen,
Dass ich die Preise für Uefa-Cup zu hoch finde.

Telefon bekommen habe zwei Billette für Lille spiel gewonnen!

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Rücklaufquote isch sensationell numme säit die Umfroog nütt uss...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

sammy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von sammy »

Coolmann hat geschrieben:Ich ha au mit gemacht,und unter Bemerkungen,
Dass ich die Preise für Uefa-Cup zu hoch finde.

Telefon bekommen habe zwei Billette für Lille spiel gewonnen!
cool freut mi für dich :) im däm fall händs doch telefoniert

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

Der Marktforscher / Marketingmensch rechnet bei solchen Dingen mit einem Standard-Rücklauf von 1-2% (üblich). So gesehen sind über 10% schon sehr gut. Dass der Rücklauf aber höher ist als bei "Standard-Marketing-Aktionen" ist andererseits wiederum leicht erklärbar dadurch, dass man ja nicht blind verschickt hat, sondern an eine intressierte und vA emotional gebundene Zielgruppe, sprich viele haben ein Interesse daran, sich zu äussern. Im Gegensatz etwa zu den 50'000 Wettbewerben, die man jede Woche im Baslerstab eingeklemmt im Briefkasten findet.
Einige Fragen waren halt nicht besonders geschickt/aussagekräftig formuliert, aber das Thema war ja schon. Die Hauptinfo hat der FcB ja bezogen : Preispolitik international.
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

Edberg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Edberg »

[quote="TAFKAE"]ein rücklauf von 20% (nicht 10%, gell ]

Korrekt, wobei die Quote selber auch eine Aussage darstellt. Je höher die Rücklaufquote, desto unzufriedener die Kunden...
[CENTER].
.

FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]

Antworten