Gesucht: Autogrammkarte Osman
- Kwai Chang
- Erfahrener Benutzer
Gesucht: Autogrammkarte Osman
Saletti mitenand,
Ha welle froge eb ebber mir d'Adrässe vom Osman ka duuregeh,
damit ych ihn um e Autogramm ka bitte.
Messi
Ha welle froge eb ebber mir d'Adrässe vom Osman ka duuregeh,
damit ych ihn um e Autogramm ka bitte.
Messi
-
- Erfahrener Benutzer
- Kwai Chang
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Jamiroquai
- Erfahrener Benutzer
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer

"Hoi. I chumme us Schliere-Downtown. Bi dr Osman. Dr erscht Schlaaag muess vo mir cho, kännsch?"
wenn ich mir die fresse so anschaue, hat er jeweils die ersten 279 punches kassiert.
Ihre Werbung hier! Sichern Sie sich diesen einmaligen Werbeplatz für nur CHF 69.-/Monat. Ihr Firmenname wird täglich mehrmals erwähnt. Auf Wunsch auch gerne Intialisierung von grossen Forenskandalen und Intrigen. Bad news are good news - Greifen Sie jetzt zu!
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- LeyMoBai
- Erfahrener Benutzer
und: "wenn du mini früüündin schrääägg aglügg früss ick dir uf, mann ey. es göht üm ehre, mann eh"Oralapostel hat geschrieben:
"Hoi. I chumme us Schliere-Downtown. Bi dr Osman. Dr erscht Schlaaag muess vo mir cho, kännsch?"
wenn ich mir die fresse so anschaue, hat er jeweils die ersten 279 punches kassiert.
Die Wissenschafter bestätigen also die Besänftigungsthese, weisen aber nach, dass die Zufriedenstellung der Anhänger kein blosses Ablenkungsmanöver darstellt, sondern reale Wirkungen hat. «Bessere» Fans sind der sprichwörtliche zwölfte Mann auf dem Platz. Durchschnittlich gewinnen Mannschaften durch diesen Heimeffekt in den sieben Spielen nach einem vorzeitigen Trainerwechsel 2,42 Punkte mehr, als sie ohne Trainerwechsel gewonnen hätten.
醜死鬼
醜死鬼
- Kwai Chang
- Erfahrener Benutzer
Pfillicht de wod yber das Kontaktpformular kasch erreiche bi http://www.osman-online.ch.vu/ "Impressum"Kwai Chang hat geschrieben:Mann! Weiss denn vo oi wükki niemmer, wie dä Tüp zum Nochname haisse duet?

Und de Master Po weiss au kein Rot?
- Staplerfahrer_Klaus
- Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Sin ALLI Talkshows vo ALLNE Talkers Fake vo A-Z, das hän sie emol uffdeggt (waiss au nümmi wo/was, ächt SpiegelTV o.ä.?) - d'Teilnähmer sin alles Schauspieler, ebeso bi de Grichtsshows, d'Fäll sin ächt und d'Richter/inne+Awält/inne sins im wirgligge Lääbe au aber die Aaklagte und sämtligi Züüge u. Zueschauer sind Schauspieler.Soriak hat geschrieben:Manchmal frage ich mich, ob diese talkshows nicht einfach fake sind?
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]
[quote="Soriak"]Gerichtsshows ist ja klar - ich glaub in Deutschland duerfen Gerichtsprozesse auch gar nicht gefilmt werden. Ausserdem wuerde ein Urteil nie so schnell verkuendet werden ]
strafrechtliche prozesse kaum, aber ARD/ZDF hat doch ne zeitlang nachbarschaftsstreite etc. gezeigt?
strafrechtliche prozesse kaum, aber ARD/ZDF hat doch ne zeitlang nachbarschaftsstreite etc. gezeigt?
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
herrlich, jetzt sag bloss es gab Zeiten, in denen Du diese Gerichts-Soups für bare Münze gehalten hast...El Capullo hat geschrieben:.. ebeso bi de Grichtsshows, d'Fäll sin ächt und d'Richter/inne+Awält/inne sins im wirgligge Lääbe au aber die Aaklagte und sämtligi Züüge u. Zueschauer sind Schauspieler.
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- Kwai Chang
- Erfahrener Benutzer
Messi, fyr dr Link.tonton hat geschrieben:Pfillicht de wod yber das Kontaktpformular kasch erreiche bi http://www.osman-online.ch.vu/ "Impressum"![]()
Und de Master Po weiss au kein Rot?
Dr Master Po het nur gmaint, dass jede dr Osman in sich sälber sell sueche...
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
alles Schauspieler... sin eh scho lang all settig "spontani" Shows Bschiss - au bim Rudi Carrell syym Härzblatt sin alli Frooge & Antworte vom ene Redaktionsteam vorbereitet wordeMaster hat geschrieben:strafrechtliche prozesse kaum, aber ARD/ZDF hat doch ne zeitlang nachbarschaftsstreite etc. gezeigt?
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]
- Kwai Chang
- Erfahrener Benutzer
Nai, y glaubs eher ebbs in Richtig wie: mir wurde alli mol gärn oony Konseqwänzze z'befyrchte aifach so ummeprolete. Dr Master Po het my in däm Zämmehang gfrogt, eb ych ihn nit gärn ainisch als Huerrewiggser wurd welle bezaichne. Aber es isch jo klar, dass y nai gsait ha, will ych jo ihn nit ha welle belaidige.tonton hat geschrieben:hmm... was meint er ächtsch mit dem![]()
Dass mer nit sell in Fraueschueh umelaufe?![]()
Do steggt scho pfyl Läbenserfahrig hinder dene weise Wort pfom Master Po!Kwai Chang hat geschrieben:Nai, y glaubs eher ebbs in Richtig wie: wir wurde alli mol gärn oony Konseqwänzze z'befyrchte aifach so ummeprolete. Dr Master Po het my in däm Zämmehang gfrogt, eb ych ihn nit gärn ainisch als Huerrewiggser wurd welle bezaichne. Aber es isch jo klar, dass y nai gsait ha, will ych jo ihn nit ha welle belaidige.
Wie sehsch du persenlig eigentlig das mit em Osman? Meinsch dä spielt das nur oder isch de wirklig so agressiv?
- Kwai Chang
- Erfahrener Benutzer
Also: ych glaub, er isch zu "blöd im Chopf", zum das kenne glaubhaft vorz'spiile.tonton hat geschrieben:Do steggt scho pfyl Läbenserfahrig hinder dene weise Wort pfom Master Po!
Wie sehsch du persenlig eigentlig das mit em Osman? Meinsch dä spielt das nur oder isch de wirklig so agressiv?
Dr Osman isch sozusage autenthisch! Nääme mir aber mol ihn genauer unter d'Lupe:
Nach em Akzänt z'beurtaile, myesst er äntwäder e Kosovo-Alboner oder e Mazedonier sy. Als jugendlige Muslim (Osman!) isch er uf dr Suechi nach synere männlige Rolle ("Ich ha Ehre, Mann!") und isch e Karikatur vo all dene macho-muslimische Aigeschafte. Zuedäm het er, wie au vyyli Machos, e latänti Homophilie ("Frau luggt mich a, aber nit Ma!"). Dr Osman het kai Usbildig, isch arbetslos und hängt umme. Sy Fruscht als wärtlose junge Ma macht ihn uf alli aggressiv. Dorum isch ihm "scheissegal", eb er wägere Schlegerey im Knascht landet - will er het eh nyt z'vrliere.
Aber drozz allem glaub y, dass er aigentlig liebenswyrdig wär, wenn er nur e bizz meh Sälbschtachtig hät!
- Kwai Chang
- Erfahrener Benutzer
Jä, das wär wiirglig indressant. Aber so "Huerepanane" wie dr Osman kenne mir doch alli us unsrer Nochberschaft. Me myesst sich nur mol d'Myeh mache, sich mit ihne yber ihres Schiggsal z'unterhalte.tonton hat geschrieben:Pfillicht het er sich jo in dr Zwischezyyt veränderet.. Sind immerhin scho fympf Joohr vergange sit sim grosse Uftritt!
- Haltestelle
- Benutzer
Die ewigi Sälbstdarstellig als Opfer hängt mer zum Hals us. Jojo, Krieg und Bombesplitter isch jo schlimm, wüsse mer. Aber die sölle moll afo, d Gegewart z läbe statt d Vergangehäit als Rächtfärtigung für ihri kranki Läbensystellig z missbruche.
wennd schwoobe gwinne isch das IMMER worst case.. ©Suffbrueder