drummeli
- redblue-calvin
- Erfahrener Benutzer
drummeli
wär isch hyt gsi? euri ihdrück?
bi gsi, has eigendlig zimmlig guet gfunde, isch mr aber chli z lang gsi - 3 1/2 stund..
und d guggemusigg het d stimmig bitz vrsaut (scheiss gugge!)
aber sunscht isch's ok gsi!
bi gsi, has eigendlig zimmlig guet gfunde, isch mr aber chli z lang gsi - 3 1/2 stund..
und d guggemusigg het d stimmig bitz vrsaut (scheiss gugge!)
aber sunscht isch's ok gsi!
- Zeekadeethee
- Benutzer
- Erfahrener Benutzer
- Versumpfte
- Benutzer
- Zeekadeethee
- Benutzer
bisch du au ein vo däne?Versumpfte hat geschrieben:Ich bi au aggtiv dert drby am mithälfe...ha nonig viel mitbikho...usser die verdammte Buechstabe uf d'Byhni schiebe und nochhär wieder abe rolle....![]()

chönntet das züüg amigs biz ordentlicher aaneschtelle, mir chömme mit unserem "dings" fascht nid duure!

- Versumpfte
- Benutzer
Dasch im fall e verdammti schaiss Arbeit gsi die dinger yberhaupt här z'stelle! Aber sie sin schone weeneli unnötig!Zeekadeethee hat geschrieben:bisch du au ein vo däne?![]()
chönntet das züüg amigs biz ordentlicher aaneschtelle, mir chömme mit unserem "dings" fascht nid duure!
Bisch du ain vo dene?

- Zeekadeethee
- Benutzer
- Benutzer
Jäjä...die hän mr gärn!Zeekadeethee hat geschrieben:jo
1234567890

Als Derniere züggerli: Remember ThunZeekadeethee hat geschrieben:jo
1234567890

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Kasch all 2 Joohr ins Räppli, dert wird bis 10 Minute vor em Programm bedient und denn erscht wieder in dr PauseDanTheMan hat geschrieben:Gangsch scho sit e paar Joor nümm ans Drummeli (scheiss Bedienig während em Programm) und ans Charivari.
S Prifferli und s Mimösli chan ich aber allne empfähle

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
wemmen all die (schlächte*) raamestiggli wurd ewägg loo, wärs au erdräägliger!Mätzli hat geschrieben:'s Drummeli isch IMHO aifach z'lang. D'Glygge sette im 3 Johre Turnus uffdrätte.
* s het ebbe kaini andere. aber zallerescht sett emoll s "anitaaaaa" draaglaube, grässlig, aifach numme grässlig und erscht no kopiert vo vor e baar jeerli!!!
- Zeekadeethee
- Benutzer
- Benutzer
- Zeekadeethee
- Benutzer
jo, noch de aafangsschwiirigkeite gohts jetzt relativ guet. mir zerkrazze zwar immer no euri buechschtabe, aber das macht jo nüttVersumpfte hat geschrieben:Jäjä...die hän mr gärn!Mer hän jo jetzt eggstra mit eych abgmacht...dass ihr irgendwie nochhär unseri toll Buechstabe wieder hindere in Egge dien'd stelle sobald ihr fertig sind mit dr Vorstellig!
Aiight...pro Teamwork am Drummeli! Het klappt bis jetzt!

- Versumpfte
- Benutzer
Los dasch völlig legitim!Zeekadeethee hat geschrieben:jo, noch de aafangsschwiirigkeite gohts jetzt relativ guet. mir zerkrazze zwar immer no euri buechschtabe, aber das macht jo nütt![]()

- Zeekadeethee
- Benutzer
anderi mache churzerhand s gipfeli uf dr bühniVersumpfte hat geschrieben:Los dasch völlig legitim! ...blalblabla....

isch grad die erscht gruppe noch dr pause gsi - zum glügg isch dr vorhang noni offe gsi

är hett nochhär felsefescht behauptet, es wurd em guet goh....hett allerdings nid wirklich e gsunde iidrugg gmacht

Nobis du weissch was ich mein, oder? Hett mit eurem Major ztue dänggZeekadeethee hat geschrieben:Bühni usenandr näh?!![]()
![]()

- Versumpfte
- Benutzer
Hanis voll nid mitbikho...!Zeekadeethee hat geschrieben:anderi mache churzerhand s gipfeli uf dr bühni
isch grad die erscht gruppe noch dr pause gsi - zum glügg isch dr vorhand noni offe gsi
är hett nochhär felsefescht behauptet, es wurd em guet goh....hett allerdings nid wirklich e gsunde iidrugg gmacht![]()

Drummeli
Bi a dr Premiere gsi. Isch das mol nit grad dr Hammer. Rahmestiggli sinn meischt mässig gsi, bis uf 1 usnahm (uns stinggts). Dr Schuuflebuur het numme 1 guete Värs ka, hingege d'Glettyse sinn eifach brilliant gsi. Vor allem dä mit em ygsalbte jüngling.
-
- Erfahrener Benutzer
Jo mir gohts öpe glich, isch nit grad dr Hammer, zum zuelose wie immer schön aber d'Rahmestyggli sin solala und dr Schuuflebuur isch diesmool, minere Meinig noch, gar nit uf em normale Niveau...Basler83 hat geschrieben:Bi a dr Premiere gsi. Isch das mol nit grad dr Hammer. Rahmestiggli sinn meischt mässig gsi, bis uf 1 usnahm (uns stinggts). Dr Schuuflebuur het numme 1 guete Värs ka, hingege d'Glettyse sinn eifach brilliant gsi. Vor allem dä mit em ygsalbte jüngling.
Au d'Gugge isch nit grad dr Fägger gsi (guet d'Melodie isch halt eifach e bizeli eisiitig)...
Aber isch no easy... Räppliserenaade isch trotzdäm derbstens viiil goiler gsi..

Wenn bisches denn du gsi? Schad, dass sie die nümmi diräggt übertrageart-of-football hat geschrieben:Aber isch no easy... Räppliserenaade isch trotzdäm derbstens viiil goiler gsi..

D Idee vo dr Umsetzig vo Liberty Bell isch eifach so richtig pythonesk gsi

-
- Erfahrener Benutzer
Hesches das vergässe wo du an dir sälber gspürt heschart-of-football hat geschrieben:Bööp, fritgi... BVB-Drämmli - Combino, Passarelle - Rägeschirm, Zolli - Zebra, ... , Ueli-Bier - .... - .... - Schappo![]()
Zu goil gsi die zwei...

Touche ma Bouche sin halt eifach guet, hanisi scho an minere LAP Diplomfiir gseh ka... Hetter Hakan jetzt e Galatasarayliibli drait? Vorhär hett är e Argentinaliibli aakaa.
Unseri Gigi wird das nid freue, ihri Bäre zeige Emotione, also nai au

-
- Erfahrener Benutzer
Nei isch doch d Liiste gsiart-of-football hat geschrieben:
Nei isch immer no Buenos Aires gsi aber das isch dr absolut Burner gsi... Handklatsch --> Zerrig
Oder "Weisch, du hesch du mir so weisch rund und so"
- "Ball"
- "Jo, eh man und denn brüchti no so weisch eckig und"
- "E Goal"![]()

Weissch ich ha das (Rächteck darstell mit dr Hand) Dings verlore, weissch wo me bruucht fürs brummbrumm - Ah dr Fiehrerschiin oder
Dr Niedermaa als Gooli (loht e Ball dure): Dammi nooomoool
Hakan: Dä kenni doch, gäll du bisch dr Jörg Stiel (do hetts mi ämmel au fascht verbässt)
Dr Hamatschu (ha keini Träne in mine Auge *lol*) isch au no guet gsi: Em Lewin han ich immer alles glaubt, denn was är gsait hett, är hett immer glächlet drbii und alli hän gwüsst, dass ärs nid ärnscht meint...
Dr Gröfaz mit sinere Arche:Ich ha vo jedere Clique e Männli und e Wiibli gno. - Wieso behauptet den VKB sii sige die ältischte?