sind eigetli all basler...

Diskussionen rund um den FCB.
Gesperrt
esther_murer
Neuer Benutzer

sind eigetli all basler...

Beitrag von esther_murer »

...so weicheier? es huärä gejammere wills mal händ müesse uf de bulläposchtä, heieiei chömed obenabe!! jedesmal isch eifach nur ghetto z'züri wenn basel spielt! dass isch d'röturgutschä! aktion und reaktion!

in basel passiert nie öppis. komisch, warum ächt??? klar, isch viel lüschtiger e paar "zyrcher" und ihri auto zverschlah....

anstatt uf de züri-bullä umezritä söttet sich mal es paar bim fcb a dä nasä näh!

flOX
Erfahrener Benutzer

Beitrag von flOX »

esther_murer hat geschrieben:...so weicheier? es huärä gejammere wills mal händ müesse uf de bulläposchtä, heieiei chömed obenabe!! jedesmal isch eifach nur ghetto z'züri wenn basel spielt! dass isch d'röturgutschä! aktion und reaktion!

in basel passiert nie öppis. komisch, warum ächt??? klar, isch viel lüschtiger e paar "zyrcher" und ihri auto zverschlah....

anstatt uf de züri-bullä umezritä söttet sich mal es paar bim fcb a dä nasä näh!
ouu lueg ah d spammer sin au scho verwache.. just ignore..

alter sack
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alter sack »

jaja...

und jetzt huschhusch wieder ins körbchen, schliesslich hat man ja morgen sonderschule.... thema: dialekte!

der alte sack

art-of-football
Erfahrener Benutzer

Beitrag von art-of-football »

esther_murer hat geschrieben:...so weicheier? es huärä gejammere wills mal händ müesse uf de bulläposchtä, heieiei chömed obenabe!! jedesmal isch eifach nur ghetto z'züri wenn basel spielt! dass isch d'röturgutschä! aktion und reaktion!

Ich vergesse gleich meine gute Kinderstube hier drin...

Bei dir überleg ich mir wirklich ob ich meine doch noch einigermassen ruhige Art und Weise überdenke...

:mad:

BS-Freak
Benutzer

Beitrag von BS-Freak »

Ein sehr sehr geringer Prozentanteil der FCB-Fans in diesem EXTRAZUG waren gewaltbereit! Unteranderem wurden Frauen und Minderjährige verhaftet und mit Gummigeschoss und Pfefferspray angegriffen! Als Verhaftungsgrund gab man an: Illegale Bildung einer Menschenmasse! Beim ausstieg aus dem Zug in eine abgesperrte Zone, kann man em gar nciht entgehen. Super morgen verhaftet die Polizei die ganze Schweiz dann kann sie auch davon ausgehen das irgendwelche Verbrecher darunter sind!

bulldog™
Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...

Beitrag von bulldog™ »

esther_murer hat geschrieben: in basel passiert nie öppis. komisch, warum ächt??? klar, isch viel lüschtiger e paar "zyrcher" und ihri auto zverschlah....
ohhhhhhh esterchen du glaini drägg schlampe ... gang zrugg uff e strich go dr waggel mache ...

zircher verschloh y au z zirü fir das miens nytt extra uff basel kho ...
und auto kaputt mache isch eh nytt mi ding ...

Gesperrt