Barcelona...

Der Rest...
Antworten
SCAR
Erfahrener Benutzer

Barcelona...

Beitrag von SCAR »

Ich möchte im April, mit meiner Freundin für ein paar Tage(3-4) nach Barcelona!

Jetzt hoffe ich auf ein paar Infos von euch:

-- Besteht eine Hoffnung, das wir an ein Ticket für ein Spiel des FC Barcelona kommen?Ist das Stadion regelmässig voll mit Saisonabonnementen, oder kann man da noch was machen, wenn wir uns jetzt darum kümmern?Preise?Kontaktstelle?

@Domingo: Du warst doch schon mal..? ;)

--Wie siehts mit Hotels aus?Wer kann mir was empfehlen, Mittelklasse(3 Sterne Hotel), bei dem das Preis/Leistungsverhältnis stimmt und man auch an einer guten Lage ist (sprich in der Stadt, trozdem nicht im schlimmsten Viertel..), gute Verbindungen hat?

--Was muss man in Barcelona unbedingt gesehen bzw. erlebt haben?

Auch weitere Infos und Tips, alles hier rein!

Danke euch schon mal im Voraus!
SCONVOLTS BASILEA 98

Johnny Holiday
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Johnny Holiday »

Wir fahrn ins Puff nach Barcelona! :D
ASSENTI PRESENTI!

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

barcelona het e top partyszene - nid nur s la terrazza.....aber au! ;)
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Johnny Holiday hat geschrieben:Wir fahrn ins Puff nach Barcelona! :D
Ja, vom "Verkehrschaos" habe ich auch schon gehört...... :D
SCONVOLTS BASILEA 98

Johnny Holiday
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Johnny Holiday »

SCAR hat geschrieben:Ja, vom "Verkehrschaos" habe ich auch schon gehört...... :D
Stimmt. Da wird kreuz und quer geschossen!
ASSENTI PRESENTI!

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schooffseggel »

i bi im hotel regina gsi. dasch vo dr laag här grandios! drissig meeter vom placa catalunya wäg!
waiss allerdings nit, was es koschtet, bi mit em babbe deert gsi. isch woorschiinlig e bessers *** oder e schlächters **** gsi
eb byyljee firs camp nou griegsch, waiss i nit, bi laider während dr summerpause deert gsi. aber beraits e stadionbesichtigung usserhalb vo me match isch sehr empfäälenswärt!
was i usserdäm ka empfääle, falls au e ganz glai weeneli kultuur mechtisch gsee und scho alli gaudi-gebäude besichtigt hesch, isch s miro-museum am hang vom montjuïc! dert stoosch im museum, betrachtisch e bild und nääbedraa isch e grosses fänschter, wo'd iber die ganzi stadt gseesch!
usserdäm het's e glains aber exzellänts restaurant derte!
au no spannend (aber nit grad bsunders billig) isch e fahrt mit dr sailbahn iber s haafeareal.
und pass uff di portmonee und fotikamera uff!
d stadt isch glaub nit bsunders gwaltdäätig, aber taschediebstääl sin laider sehr hüffig!

teutone
Erfahrener Benutzer

Beitrag von teutone »

Vor dem Stadion kriegst du immer tics auf dem schwarzmarkt
England - für mich die Young Boys der Nationalmannschaften. © Mundharmonika 26.05.2016
D4 Reihe 1/353
Niveau sieht nur von unten aus wie Arroganz - Klaus Kinski

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Schooffseggel hat geschrieben:i bi im hotel regina gsi. dasch vo dr laag här grandios! drissig meeter vom placa catalunya wäg!
waiss allerdings nit, was es koschtet, bi mit em babbe deert gsi. isch woorschiinlig e bessers *** oder e schlächters **** gsi
eb byyljee firs camp nou griegsch, waiss i nit, bi laider während dr summerpause deert gsi. aber beraits e stadionbesichtigung usserhalb vo me match isch sehr empfäälenswärt!
was i usserdäm ka empfääle, falls au e ganz glai weeneli kultuur mechtisch gsee und scho alli gaudi-gebäude besichtigt hesch, isch s miro-museum am hang vom montjuïc! dert stoosch im museum, betrachtisch e bild und nääbedraa isch e grosses fänschter, wo'd iber die ganzi stadt gseesch!
usserdäm het's e glains aber exzellänts restaurant derte!
au no spannend (aber nit grad bsunders billig) isch e fahrt mit dr sailbahn iber s haafeareal.
und pass uff di portmonee und fotikamera uff!
d stadt isch glaub nit bsunders gwaltdäätig, aber taschediebstääl sin laider sehr hüffig!
Sehr schön, das tönt doch scho mol hervorragend!Danggescheen!
SCONVOLTS BASILEA 98

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

teutone hat geschrieben:Vor dem Stadion kriegst du immer tics auf dem schwarzmarkt
Was denkt ihr, in welchen Dimensionen sich die Preise bewegen?

Normalpreis?

Schwarzmarktpreis?

Nicht unbedingt die teuersten Plätze...
SCONVOLTS BASILEA 98

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

alte, wenn de mit dinere buusle uff barcelona gosch, muesch unbedingt an d'wasserspiel (gits das ächtsch no?) am kifferhügel go!!!!!!! wasserfontäne, farbig belüchtet, danze zur klassische musigg............annodazumal hänn 12 juhnke-jünger uss lloret e abstächer noch barca gmacht.........e wunder das es zu keine schweinereie koh isch!!!!!!!!!!!

campnou: dängg dr, de wärdsch z'italie: drugg eme steward e 20er in d'tööpe und dä machts döörli uff!
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

baslerstab hat geschrieben: campnou: dängg dr, de wärdsch z'italie: drugg eme steward e 20er in d'tööpe und dä machts döörli uff!
Hesch mr grad mini Illusione zerstört, nur in Italie sige si e so druff... :rolleyes: , macht nüt, hauptsach mr chöme ine und sötts nit klappe, hani irgendwo vo so Wasserspiel gheert..., das söll au no ebbis si..... :D ;)
SCONVOLTS BASILEA 98

chickens**t
Benutzer

Beitrag von chickens**t »

wenn de sone tour mitem doppelstöckige bus machsch griegsch es biechli mit guetschin. döt isch au eine debi fürs camp nou. griegsch glaubs 10% uf tickets (in barcelona händ sie dspiel in verschiedeni klasse iteilt. das heisst das spiel gege Real und anderi topmatch klasse A spiel sind, für die griegsch die reduzierig nit.) aber inecho söttsch glaubs fascht immer, muesch eifach in kauf näh dass de z'oberst obe sitzisch im camp nou ( und das isch wiiiiiiiiiiit obe!!!)

green_day
Erfahrener Benutzer

Beitrag von green_day »

Weiss ja nicht, aber das Campnou spiel für Spiel ausverkauft? Hat ja über 100'000 Plätze, nicht? :eek: Wäre ja ein krasser Zuschauer Auflauf...
Denke es sollte kein Problem sein an Tix zu kommen.
*

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

chickens**t hat geschrieben:wenn de sone tour mitem doppelstöckige bus machsch griegsch es biechli mit guetschin. döt isch au eine debi fürs camp nou. griegsch glaubs 10% uf tickets (in barcelona händ sie dspiel in verschiedeni klasse iteilt. das heisst das spiel gege Real und anderi topmatch klasse A spiel sind, für die griegsch die reduzierig nit.) aber inecho söttsch glaubs fascht immer, muesch eifach in kauf näh dass de z'oberst obe sitzisch im camp nou ( und das isch wiiiiiiiiiiit obe!!!)
jetz waiss i, was i in minere empfääligslischte no ha welle schriibe!
so ne byyljee fir dää bus koschtet zwar 15 euro (zumindest vor drey joor so gsi), isch aber 24 stund gültig und s gäld uff jeede fall wärt, vor allem, wenn s erschte mol in barcelona bisch. kunnsch relativ schnäll duur die ganzi stadt, fahrsch an allne, wirgligg allne wichtige ort verby (camp nou, sagrada familia, haafe, park güell (mit em beriehmte schlangebänggli vom gaudi), wasserspiil :p , montjuïc mit em olympiastadion vo 1992 ...)
s guete draa isch, ass aifach an jeedere haltstell noch beliebe kasch yy- und ussstyyge und aigentlig nie lang muesch warte, well all baar minute wieder so ne bus kunnt.
und wenn au numme d hälfti vo dääne sehenswürdigkaite, wo me mit däm bus gseet, mit dr u-bahn oder sogar z fuess wottsch go besichtige, denn hesch mindestens dopplet so lang und zaalsch woorschniinlig erscht no mee!

usserdäm würd i mi no informiere, me bim tourismusbüro (am plaça catalunya, allerdings unterirdisch, me muess es e bitz sueche) e "barcelona-card" kaufe. bi nimm ganz sicher was alles inbegriffe isch, aber zumindest kunnsch denn an de maischte ort billiger iine und evtl. kasch sogar mit däre karte gratis u-bahn fahre. bi mir het's uff jeede fall rentiert!

falls dir uff klassischi muusig steen: s liceu isch ains vo de bekanntischte operehyyser wältwyt! im yygangsberiich het's e laade mit viilne klassische cd's (logischerwyys vor allem opere) zue erstuunlig ginschtige pryyse!

und doo du jo mit dr frindin goosch: unbedingt emol uff em plaça reial go znachtässe!!!

Bild

chickens**t
Benutzer

Beitrag von chickens**t »

Schooffseggel hat geschrieben:...
und die kondiggteurinne in däne büs sinds gäld au wärt :D wennd eini willsch rauche aneme stopp bietisch dene e zigi ah und dr ganz bus muess warte bis dir fertig graucht händ :D

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

chickens**t hat geschrieben:und die kondiggteurinne in däne büs sinds gäld au wärt :D wennd eini willsch rauche aneme stopp bietisch dene e zigi ah und dr ganz bus muess warte bis dir fertig graucht händ :D
i bi zwar nichtraucher, ka mir aber sehr guet voorstelle, ass daas funggtioniert.
bi uns het dr fahrer pletzlig gfunde gha, är haig jetz hunger, isch an e imbissbuude go e sandwich hoole und drnoo het dr ganz bus miesse warte, bis är si sandwich verdruggt gha het.
wo är ändlig fertig gsi isch, hän alli uffgschnuuft und dänggt: jetz goot's ändlig witter, aber nyt isch gsii; dr fahrer het zerscht mit dr kondiggteuse no aini welle rauche :p
barcelona live

tilly
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tilly »

Barcelona ist einfach sooo schöön!

tilly
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tilly »

auch barcelonetta, ein eher einfaches quartier am hafen, hat seinen reiz.

p.s.muss auch unbedingt wieder dahin!

tilly
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tilly »

Schooffseggel hat geschrieben:jetz waiss i, was i in minere empfääligslischte no ha welle schriibe!
so ne byyljee fir dää bus koschtet zwar 15 euro (zumindest vor drey joor so gsi), isch aber 24 stund gültig und s gäld uff jeede fall wärt, vor allem, wenn s erschte mol in barcelona bisch.
und für 2 tage kostet es, glaub ich, 23 €.
lohnt sich auf alle fälle!

Hank Hoover
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hank Hoover »

[quote="SCAR"]Ich möchte im April, mit meiner Freundin für ein paar Tage(3-4) nach Barcelona!

Jetzt hoffe ich auf ein paar Infos von euch:

-- Besteht eine Hoffnung, das wir an ein Ticket für ein Spiel des FC Barcelona kommen?Ist das Stadion regelmässig voll mit Saisonabonnementen, oder kann man da noch was machen, wenn wir uns jetzt darum kümmern?Preise?Kontaktstelle?

@Domingo: Du warst doch schon mal..? ]

War im Herbst da mit meiner damaligen Freundin.
Trotzdem eine wunderschöne Stadt.
Mein Hotel kann ich empfehlen!

http://85.10.209.88/showthread.php?t=45 ... =Barcelona
GO CANUCKS GO

Trunkenbold
Benutzer

Beitrag von Trunkenbold »

Barcelona ist ne geile Stadt! Das Olympiagelände von 1992 ist noch interessant. Was mir am besten gefallen hat, war das Sprungturmbecken wovon aus man die ganze Stadt überblicken kann! Dann ist natürlich auch abends was los. Am Hafen gibt es eine Disco an der anderen (sind aber in erster Linie laut und voller Touris, mehr nicht), auch an der Rambla und in den angrenzenden Stadtteilen ist ziemlich was los. Auf dem Weg zur Euro 04 war ich das letze mal dort und bin bei dieser Gelegenheit in einer dreckigen Bar grausam mit Absinth abgestürzt :D
per aspera ad astra

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Danke für alli Infos, speziell au für dä Link!Würd sage, do hets einiges wo me cha unternäh... ;)
SCONVOLTS BASILEA 98

teutone
Erfahrener Benutzer

Beitrag von teutone »

Hank Hoover hat geschrieben:War im Herbst da mit meiner damaligen Freundin.
Trotzdem eine wunderschöne Stadt.
Mein Hotel kann ich empfehlen!

http://85.10.209.88/showthread.php?t=45 ... =Barcelona
so schlimm die ex? :D
England - für mich die Young Boys der Nationalmannschaften. © Mundharmonika 26.05.2016
D4 Reihe 1/353
Niveau sieht nur von unten aus wie Arroganz - Klaus Kinski

unit_bs
Erfahrener Benutzer

Beitrag von unit_bs »

die ticketpreise sind einfach enorm hoch. das spiel espanyol gegen fc barcelona hat 60euro pro ticket gekostet.
ansonsten ist barcelona sehr empfehlenswert. geile stadt.

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

unit_bs hat geschrieben:die ticketpreise sind einfach enorm hoch. das spiel espanyol gegen fc barcelona hat 60euro pro ticket gekostet.
ansonsten ist barcelona sehr empfehlenswert. geile stadt.
aber das isch jo im montjuïc und nit im camp nou gsi!
koschte d byyljee bi espanyol immer so viil oder hän die aifach e bitz me als sunscht welle verdiene, well's s derby gsi isch?

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

hyt im kultuurdail vo dr baz isch au e bricht iber barcelona drin

wild child
Benutzer

Beitrag von wild child »

Auch ich werde bald ein paar Tage in Barcelona verbringen dürfen *freu*
Muss ja eine extrem coole Stadt sein, was ich so gehört habe!
Allerdings spielt Barça genau während den paar Tagen, die ich in Spanien bin, nicht :(
Weil ich den FCB natürlich trotzdem "besuchen gehen" will, wollte ich nur kurz fragen, wie das mit den Trainings aussieht.
Ist das -mehr oder weniger- wie bei uns, wo man in der Regel einfach zuschauen gehen kann? (ist klar, dass das vor den Matchtagen wohl eher nicht der Fall ist ;) )
Wie sieht es mit den Trainingszeiten aus? (irgendwie hab ich die auf der Homepage nicht wirklich gefunden :o )
Und wo trainieren die? (Trainingsgelände beim Stadion oder ausserhalb?)

Danke schon mal :)
Ein Tag ohne Fussball ist ein verlorener Tag -Ernst Happel

Antworten