Frage betreffend Yakins
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Frage betreffend Yakins
Wo auch der Name fällt spalten sich die Meinungen und die gemüter. Die WM-Quali ist erfolgreich abgeschlossen worden und dies auch nach Fehlen der ach so hoch in den Himmel gelobten Yakins.
Muri flog ja auch nach Istanbul, was von einigen auch als fehl am Platz hielten aus diversen Gründen.
Nun die Kernfrage.
Rein vom Gerechtigkeitsempfinden her als vom fussballerischen Potenzial: Sollten Murat und Hatsch die WM mitspielen dürfen?
Umfrage folgt...
Muri flog ja auch nach Istanbul, was von einigen auch als fehl am Platz hielten aus diversen Gründen.
Nun die Kernfrage.
Rein vom Gerechtigkeitsempfinden her als vom fussballerischen Potenzial: Sollten Murat und Hatsch die WM mitspielen dürfen?
Umfrage folgt...
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
was könne sie für ihri verletzige, nur will si polarisiere und immer für e unglücklichi aktion guet sin, muess me si nid diskreditiere und anderscht behandle als anderi. wenn's öbber anderscht wäre, würdisch du nid so argumentiere, me dörf sympathie und faggde nid vermischeDiggi_Eier hat geschrieben:Wo auch der Name fällt spalten sich die Meinungen und die gemüter. Die WM-Quali ist erfolgreich abgeschlossen worden und dies auch nach Fehlen der ach so hoch in den Himmel gelobten Yakins.
Nun die Kernfrage.
Umfrage folgt...

tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
falco
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
[quote="the kaiser."]. wenn's ö]
Kannst du mir die Stelle zeigen, wo ich in diesem Thread "für" oder "gegen" argumentiere? Ich habe ja nicht mal an der Umfrage teilgenommen...
Kannst du mir die Stelle zeigen, wo ich in diesem Thread "für" oder "gegen" argumentiere? Ich habe ja nicht mal an der Umfrage teilgenommen...

A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- crazychillbär
- Erfahrener Benutzer
Nein.Ich denke der Anteil von den Yakins an der Qualifikation hält sich in Grenzen. Selbst wenn der Anteil höher wäre, soll Köbicool nur nach Leistung aufstellen und nicht nach Gerechtigkeit. Weil Gerechtigkeit bedeutet in deiner Frage ja, als Dankbarkeit für vorhergehede Leistungen und das macht ja Gross manchmal, nein danke.Sollten bis im Sommer wieder auf dem alten Level sein, dann ja.
Wenn der Rubel rollt, ist die Ethik am Arsch!!
Freeride isch me wie numme e Sport, es isch e Lydeschaft!!!
Freeride isch me wie numme e Sport, es isch e Lydeschaft!!!
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
[quote="Diggi_Eier"]Kannst du mir die Stelle zeigen, wo ich in diesem Thread "fü]
ich froog mi, was di motiv zum erschtelle vo däre umfroog si, denn mit em erschtelle vo däm thread ka me dini meinig abläse (wenn i mi tüüsch duets mr leid), wäg eme streller, wicky oder barnetta hättisch kei umfroog gschtartet. schportlich ghöre 2 fitti yakins ganz klar in das team v.a. dr hakan, wägem alter und sine fähigkeite.
du hesch di mit em wort gerchtigkeitsempfinden verrote, was könne d' yakins für ihri verletzige ? im juni 06 müen die, wo am beschte in form sin und am team am meischte bringe nominiert wärde, denn zähle verdienscht in dr quali nümm.
ich froog mi, was di motiv zum erschtelle vo däre umfroog si, denn mit em erschtelle vo däm thread ka me dini meinig abläse (wenn i mi tüüsch duets mr leid), wäg eme streller, wicky oder barnetta hättisch kei umfroog gschtartet. schportlich ghöre 2 fitti yakins ganz klar in das team v.a. dr hakan, wägem alter und sine fähigkeite.
du hesch di mit em wort gerchtigkeitsempfinden verrote, was könne d' yakins für ihri verletzige ? im juni 06 müen die, wo am beschte in form sin und am team am meischte bringe nominiert wärde, denn zähle verdienscht in dr quali nümm.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
falco

falco
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Isch jo scho cool, was du alles scho vorus nimmsch, aber immerhin muess es dir sicher nid Laid due.the kaiser. hat geschrieben:ich froog mi, was di motiv zum erschtelle vo däre umfroog si, denn mit em erschtelle vo däm thread ka me dini meinig abläse (wenn i mi tüüsch duets mr leid), wäg eme streller, wicky oder barnetta hättisch kei umfroog gschtartet. schportlich ghöre 2 fitti yakins ganz klar in das team v.a. dr hakan, wägem alter und sine fähigkeite.
Und des übrigen: Wenn jetzt dr Sforza widr würd wie e Herrgöttli spiele oder e N'Kufo sich widr würd mit em Köbi vrstöh, wär y dert au nid drfür.
warum ufe murat verzichte?? ich würd jetzt ehner e neue verteidiger hole als e offensive..tsakras hat geschrieben:ein hakan in (höchst-)form ist unersetzlich. auf murat können wir in der innenverteidigung verzichten
d'Schwitzer hän vo de Türke 4 Gol kassiert.. Do muess meh au luege.. d'Verteidigung stoht nid so guet und de Goli Poste au nid würklich.. De Sturm, findi no rächt ok, oder besser gseit offensive.. aber abwehr, nein danke!
[CENTER]WELT MEISTER = ITALIEN
CHAMPIONSLEAGUE MEISTER = JUVENTUS TURIN
EUROPA MEISTER = ITALIEN[/CENTER]
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
[quote="Diggi_Eier"]Isch jo scho cool, was du alles scho vorus nimmsch, aber immerhin muess es dir sicher nid Laid due.
Und des ü]
kombiniert mit de byträg wo du in de letschte dääg zu türke gschriiibe hesch, kani mr scho ungefähr dängge, was du vo de yakins haltisch.
Und des ü]
kombiniert mit de byträg wo du in de letschte dääg zu türke gschriiibe hesch, kani mr scho ungefähr dängge, was du vo de yakins haltisch.
falco

falco
[quote="Ricci-O"]warum ufe murat verzichte?? ich wü]
ich finde den sturm eigentlich überhaupt nicht in ordnung, was aber an mangelden alternativen liegt..wie auch immer. du hast natürlich schon recht mit murat aber senderos/müller sollten gesetzt sein, man kann murat natürlich als ergänzung mitnehmen. als ergänzung aber sehe ich lieber einen jüngeren spieler. und zu hakan; wir haben sonst keinen technisch versierteren spieler, der immer mal wieder unkonetionelle bälle spielt und auch den "tödlichen pass" beherrscht.
fazit nochmals: fiter (schreibt man das mit 2 "T"?) hakan ins team, murat als ergänzung
ich finde den sturm eigentlich überhaupt nicht in ordnung, was aber an mangelden alternativen liegt..wie auch immer. du hast natürlich schon recht mit murat aber senderos/müller sollten gesetzt sein, man kann murat natürlich als ergänzung mitnehmen. als ergänzung aber sehe ich lieber einen jüngeren spieler. und zu hakan; wir haben sonst keinen technisch versierteren spieler, der immer mal wieder unkonetionelle bälle spielt und auch den "tödlichen pass" beherrscht.
fazit nochmals: fiter (schreibt man das mit 2 "T"?) hakan ins team, murat als ergänzung
Karten sind des Teufels ABC
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Kombiniere kasch jo schön Sherlock, bravo, aber an dr Froog hesch au super vrbii gschriebethe kaiser. hat geschrieben:kombiniert mit de byträg wo du in de letschte dääg zu türke gschriiibe hesch, kani mr scho ungefähr dängge, was du vo de yakins haltisch.

Aber y ka's mer jo au zämmekombiniere...
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
dr muri isch , wenn'r fit isch, mindeschtens d' nummer 3 in dr iv, e fitte hakan isch klar gsetzt.
falco

falco
jo ok, hakan scho, aber de murat findi eigentlich au mega guet.. de holt gueti bäll und jo ok, nummere 3 vo iv isch ok..the kaiser. hat geschrieben:dr muri isch , wenn'r fit isch, mindeschtens d' nummer 3 in dr iv, e fitte hakan isch klar gsetzt.
[CENTER]WELT MEISTER = ITALIEN
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
[quote="Diggi_Eier"]Kombiniere kasch jo schö]
nid verbygschriibe, im juni gohts eifach nümm um verdiescht, sondern das die beschte schpiile, mini meinig zu fitte yakins siehe oben.
nid verbygschriibe, im juni gohts eifach nümm um verdiescht, sondern das die beschte schpiile, mini meinig zu fitte yakins siehe oben.
falco

falco
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
senderos isch gsetzt, ob muri oder müller ka me diskutiere, für dr müller würd schpräche, dass sich s' tandem mit em senderos absolut bewährt het.Ricci-O hat geschrieben:jo ok, hakan scho, aber de murat findi eigentlich au mega guet.. de holt gueti bäll und jo ok, nummere 3 vo iv isch ok..
falco

falco
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Klar hesch Rächt und das wird au so laufe! D'froog richtet sich dorum uff ebbis, wo im Empfinde vom Fan halt nid so offesichtlich isch als dass dr beschti halt mol spielt.the kaiser. hat geschrieben:nid verbygschriibe, im juni gohts eifach nümm um verdiescht, sondern das die beschte schpiile, mini meinig zu fitte yakins siehe oben.
E Bispiel: Ich find's nid guet, wel
- z.B. dr Muri ebberem denn e Platz wägnimmt (Senderos oder Müller), wo hart gfightet hän, um drbyy z'syy. Vrletzig hi oder här, denn bsunders chrischtlich het är sich während sinere Vrletzigsphase au nid benoh.
- Dr haki aifach sone Huere-Diva isch und ich lieber e Team gseh, wo fürenander krampft, als s'Bälleli immer uff ei Maa muess spiele, demit e Taktik ufgoht.
Ergo: Ich fänd's nid guet
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
[quote="Diggi_Eier"]Klar hesch Rä]
also hani doch rächt gha mit mim gfühl, dass du yakins lieber dusse sehsch.
wenn dr muri und dr müller an dr wm gliich guet in form sin, muess dr müller schpiile, wäge verdienscht und bewährtem. wenn dr muri aber besser in form isch, muess dr müller use, denn für möglischt grosse erfolg bruucht d' schwiiz die beschte schpiiler, und dr muri isch halt dr klassisch abwehrchef, wo mit sine alaage in de bereich schpiileröffnig, langi bäll, s' schpiil läse etc. immer no europäisch schpitzeklass isch, au wenn's mit verteidige nümmi so guet klappt het in de letschte 2 joor.
dr hakan het in dr letsche quali öbbe gliich viil scorerpünggt wie schpiil gha, uff sone schpiiler ka die klei schwiiz nid verzichte, dr cabanas het überhaupt kei genius uff däre position und isch für mi nur e notnagel, wo viilicht e bitz meh kompaktheit git, aber e hakan in form ka är nid annähernd ersetze.
also hani doch rächt gha mit mim gfühl, dass du yakins lieber dusse sehsch.

wenn dr muri und dr müller an dr wm gliich guet in form sin, muess dr müller schpiile, wäge verdienscht und bewährtem. wenn dr muri aber besser in form isch, muess dr müller use, denn für möglischt grosse erfolg bruucht d' schwiiz die beschte schpiiler, und dr muri isch halt dr klassisch abwehrchef, wo mit sine alaage in de bereich schpiileröffnig, langi bäll, s' schpiil läse etc. immer no europäisch schpitzeklass isch, au wenn's mit verteidige nümmi so guet klappt het in de letschte 2 joor.
dr hakan het in dr letsche quali öbbe gliich viil scorerpünggt wie schpiil gha, uff sone schpiiler ka die klei schwiiz nid verzichte, dr cabanas het überhaupt kei genius uff däre position und isch für mi nur e notnagel, wo viilicht e bitz meh kompaktheit git, aber e hakan in form ka är nid annähernd ersetze.
falco

falco
an jedem WM-Match der Schweiz sollen genau jene 11 Spieler in der Startformation stehen, die dann leistungsmässig am besten sind (individuelle Leistung, Einfluss aufs Team, Eingespieltheit). Wer also am ehesten einen Sieg erreichen kann, der soll spielen. Ist doch ganz einfach. Mir egal, ob das dann jene sind, die sich jetzt für die WM qualifizierten oder nicht. Einfach die 11 besten Schweizer. Ist doch nicht so schwer. Ob ein Yakin da nun dabei ist oder nicht entscheidet sich ganz allein nach obigen Kriterien.
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Wenn Muri auf der Ersatzbank schmoren muss, wird er nach einem Tag das erste Interview geben und für Unruhe in der Mannschaft sorgen.Fenta hat geschrieben:Hakan gehört, wenn fit, unbedingt in die Mannschaft. Einen Murat würde ich auch mitnehmen, als Nummer 3 in der IV immernoch besser als einen Boris.
Wir haben genügend gute Innenverteidiger und brauchen keinen 60%-trainierenden. Der passt ja sowieo nicht mehr in dieses Team.
Im Hinblick auf die EM2008 - das eigentliche Ziel dieser Mannschaft - sollte man möglichst vielen jungen Talenten Spielchancen an der WM geben.
- Heaven Underground
- Erfahrener Benutzer