Lutsprächer oder capo im oberrang??
Lutsprächer oder capo im oberrang??
nimmt mi eifach mol wunder..... ich bi ganz klar pro lutsprächer im balkon aber nid im lille style oder so:-)
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
wie iberall kha meh jetzt do pro und contra finde a dim vorschlag ...
e vorteil gseeh y das denn alli eppe gliich schnäll wurde singe und s woorschinlig nimme so kaotisch wurd teene ...

e vorteil gseeh y das denn alli eppe gliich schnäll wurde singe und s woorschinlig nimme so kaotisch wurd teene ...

die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Solang's alles so langwieligi Tränene hett im D-Balkon könntsch au jedem 2te e Megaphon gäh und es hätt kei Stimmig.
Weiss vo was ich red, sitz im D5 und rund um uns ume (20 wackeri Stimmigsträger...
) hett's nur, aber wirgligg nur Schnarchnasene!!! Verdammt druurig!
Weiss vo was ich red, sitz im D5 und rund um uns ume (20 wackeri Stimmigsträger...

(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
- bulldog™
rächtschriibig isch halt so e sach ... aber wukers ...Dittsche hat geschrieben:du hast wohl die rechtschreibung auch nicht mit dem löffel gegessen?

merke: " y sag numme 3 wörter ... hau ab!"

- bombaclock
- Erfahrener Benutzer
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
-
- Neuer Benutzer
- Bellach SO
- Erfahrener Benutzer
[quote="Stammbaum"]gepflegt und arrogannt??? ich find d zyt wo sich die alte uf de lorbeere usgrueht hä]
Was heisst mir ruehe uns uff de Loorbeere uss?
Mir wänn nid meh als das womer jez mache. Es länggt uns, gmietlig de Match z luege, öppe ä mol ä Sixpack z vernichte, gwüssi draye amigs eins. Das isch unsere hüttig Fuessball.
Zuesätzlig wird öppenemol pfiffe, de Schiri oder die Gägnerische Fans aabegmacht. S FCB-Echo wird mitgmacht, ebeso s UFFTA und die "alte Melodie" wie nananana oder so. Was mr nid mitmache sinn alli Ultra-Style Lieder. Wir sind Angelsachsen.
Und nei, mir verlöhn s D4 trotzdäm nid, nie.
ScoUtd, inoff. Sprecher Block D4.....
Was heisst mir ruehe uns uff de Loorbeere uss?
Mir wänn nid meh als das womer jez mache. Es länggt uns, gmietlig de Match z luege, öppe ä mol ä Sixpack z vernichte, gwüssi draye amigs eins. Das isch unsere hüttig Fuessball.
Zuesätzlig wird öppenemol pfiffe, de Schiri oder die Gägnerische Fans aabegmacht. S FCB-Echo wird mitgmacht, ebeso s UFFTA und die "alte Melodie" wie nananana oder so. Was mr nid mitmache sinn alli Ultra-Style Lieder. Wir sind Angelsachsen.
Und nei, mir verlöhn s D4 trotzdäm nid, nie.
ScoUtd, inoff. Sprecher Block D4.....

CR7 Fanboy
- bulldog™
merke: "wir haben den sachsen das angeln beigebracht!"ScoUtd hat geschrieben:Wir sind Angelsachsen.

- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer
Ghörsch Du zu däne (primitive) Schwarzbuebe....?mimpfeli hat geschrieben:Solang's alles so langwieligi Tränene hett im D-Balkon könntsch au jedem 2te e Megaphon gäh und es hätt kei Stimmig.
Weiss vo was ich red, sitz im D5 und rund um uns ume (20 wackeri Stimmigsträger...) hett's nur, aber wirgligg nur Schnarchnasene!!! Verdammt druurig!

- Bajass
- Erfahrener Benutzer
Schniiichniiiiis?mimpfeli hat geschrieben:Solang's alles so langwieligi Tränene hett im D-Balkon könntsch au jedem 2te e Megaphon gäh und es hätt kei Stimmig.
Weiss vo was ich red, sitz im D5 und rund um uns ume (20 wackeri Stimmigsträger...) hett's nur, aber wirgligg nur Schnarchnasene!!! Verdammt druurig!
John Jack Criminals
Top, die Wette gilt
Jesus war ein guter Mann,
der hatte einen Umhang an...
Ausscheiden macht frei!
© sek. WM 2006: Alle ausser Deutschland
Top, die Wette gilt
Jesus war ein guter Mann,
der hatte einen Umhang an...
Ausscheiden macht frei!
© sek. WM 2006: Alle ausser Deutschland
Bisch duuure?!?!?!Mayor hat geschrieben:Ghörsch Du zu däne (primitive) Schwarzbuebe....?![]()

Nei nei, waschächti Basler/inne

(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Okeeee, denne bini beruhigt! Will die nenne das stimmig mache. Für mi isch das nur e gegröhle und weichs Züüg wo uss däne Kehlene kunnt. Ka ächt närvig wärde.mimpfeli hat geschrieben:Bisch duuure?!?!?!![]()
Nei nei, waschächti Basler/inne![]()
Aber das mit de Stimmig stimmt scho. Ych hogg grad näbem Uffgang D5 und do merggsch grad d (Stimmigs-) Gränze zwüsche D4 und D5.