Frage betreff Hattrick

Der Rest...
Antworten
Rossi
Benutzer

Frage betreff Hattrick

Beitrag von Rossi »

Wenn ich bi dr ufstellig e inneverteidiger als zusätzlich mittelfeld ischtell und e flügelspieler uf zusätzlich stürmer ischtell denn isch das genau so e 3-4-3 ufstellig wie wqenn ich aifach e inneverteidiger als zusätzlich stürmer ischtell???
Also isch au digeschpielt heit bi beidne ufschtellige genau glich... Bi beidne wie digschpieltheit fyyr 3-4-3???

Und ischs vo grossem nochteil mit numme eim flügelspieler und drfyyr drei stürmer zspiele???
Mini stürmer sin eigentligg alli viel besser als min 2. flügelspieler aber irgendwie hanni bedängge willi nonnie "asymetrisch" gschpielt ha...

Messi fyyr antworte und aregige fyyr mini ufschtellig morn...

Heaven Underground
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heaven Underground »

-----> digeschpielt

Was isch das den für e Wortart?
[CENTER]Fisch ><(((*> stinkt.[/CENTER]

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

isch genauso 343 wie 343! aber ebbe chli unsymetrisch. do söttsch denn halt luege uf wellere siite dr gegner stärker isch. oder irr ich mich?

4053
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 4053 »

Rossi hat geschrieben:Wenn ich bi dr ufstellig e inneverteidiger als zusätzlich mittelfeld ischtell und e flügelspieler uf zusätzlich stürmer ischtell denn isch das genau so e 3-4-3 ufstellig wie wqenn ich aifach e inneverteidiger als zusätzlich stürmer ischtell???
Also isch au digeschpielt heit bi beidne ufschtellige genau glich... Bi beidne wie digschpieltheit fyyr 3-4-3???

Und ischs vo grossem nochteil mit numme eim flügelspieler und drfyyr drei stürmer zspiele???
Mini stürmer sin eigentligg alli viel besser als min 2. flügelspieler aber irgendwie hanni bedängge willi nonnie "asymetrisch" gschpielt ha...

Messi fyyr antworte und aregige fyyr mini ufschtellig morn...
stell dr vor, e inneverteidiger wo zuesätzlich stürmt, jesses, wie muess denn dä seggle. wie heisst di team?
FREYSTAATBASEL 2003

Rossi
Benutzer

Beitrag von Rossi »

Barty hat geschrieben:isch genauso 343 wie 343! aber ebbe chli unsymetrisch. do söttsch denn halt luege uf wellere siite dr gegner stärker isch. oder irr ich mich?
messi fyyr dantwort!!!

Lemieux
Benutzer

Vorteil/Nachteil

Beitrag von Lemieux »

Der Vorteil der asymetrischen Variante ist, dass Du mit 3 IM's über ein mehr oder weniger konkurrenzfähiges MF verfügst. Mit einem Winger zur Mitte kannst Du dann perfekt durch die Mitte spielen (je nach Gegner).

Der Nachteil an der Variante sind zwei Dinge: Du verlierst eine Angriffsseite, was (je nachdem, wem man glaubt) zwischen 20 und 30 % der Angriffe ausmacht, die Du erhältst. Anderseits gibts bekanntlich bei jedem verschobenen Spieler einen "penalty" von ca. 5-10% der Leistung des einzelnen Spielers. Da die asymetrische Variante einen zusätzlichen Spieler verschiebt, kassierst Du damit 2 penalties anstatt nur einer.

Meiner Meinung nach ist das 3-4-3 viel effektiver mit 3 IM's, die Nachteile werden durch den Vorteil der Mittelfeldüberelegenheit bei weitem übertroffen.

Gruss
LEmieux

Antworten