Hast du das nicht schon letzten Sommer anlässlich der EM in Portugal getan?rotoloso hat geschrieben:(...)Ich erwart en Entschuldigung sunscht verbrenn i e schwede Fahne...

ggg, ich ha d´baz zitiert...rotoloso hat geschrieben:Immer schön dr Max mache gäll?
http://www.fcb.ch
Auf hervorragendem Terrain in Celerina traten für die Bündner Auswahl vor allem Spieler des FC Celerina (4 Liga) an.
Ich erwart en Entschuldigung sunscht verbrenn i e schwede Fahne...
Näi, Italie hätts genau gliich gmacht, i bi devo überzüggt und gibs problemlos zue... es muessmer aber nie meh e Schwed oder e Däne ko go sage dass sie Fair sinn oder eso...wikinger hat geschrieben:jä, immerno es traum beträffend em 2:2?![]()
![]()
![]()
Fuessballerisch hett dr MP gegem MEDnatürlich nid dr huuch vonnere schons aber das schiint in Basel nid z'interessiere...erha hat geschrieben: Als grosser Bewunderer von Delgado's Fussballkunst, schwant mir Böses, wenn er sich im Direktduell mit des Trainers Liebling streiten muss!
Absolut kei Unterschied. Gege e zämegwürfleti Amateurtruppe isch und blibt e Resultat kei Gradmässer, öbs jetzt 4 oder 7 2.Liga-Glön dinnegha het, isch völlig irrelevant.rotoloso hat geschrieben:Es isch halt scho e Unterschied... es isch jo nid eso dass e TOPSCORERvo dr Nati A wirklich stolz ka si wennr gege e 2.Ligischt 3 Töpf aaneleggt aber scho gar nid gege e 4. Ligischt...
Heute haben wir das Heu nicht auf derselben Bühne.rotoloso hat geschrieben:Fuessballerisch hett dr MP gegem MEDnatürlich nid dr huuch vonnere schons aber das schiint in Basel nid z'interessiere...
Sobald är wäg isch, versproche!São Paulino hat geschrieben:Können wir das Thema MP einfach mal abschliessen?
Ou, denn will i aber hoffe dass dr FCB nit mitm Marc Dutroux verhandlet, du würdschdr sofort e Shirt mit sim Name bedrucke loh oder? Dr Mediali Erfolg wo dä bringt, würd wohrschinlig nidemol dr Zidane bringe...globetrotter hat geschrieben:(mir isch nämlig wurscht, wär mit wellere nummere im FCB zum Erfolg verhilft!)
I wättere nid gege d'Nr. 7 sondern gegem MP... i ha scho lang ghofft dass är d'Nr. 7 abgeh hätt, denn mi Vater het während sini ganzi Fuessballerkarriere die Nummere träit(und die isch gar nid eso schlächt gse, är hett in de 60er johre e Vertrag für die 2. dütschi Bundesliga ka) aber es hett wirklich nid s'10i dörfe si... ARROGANTE, IIGEBILDETE SIECH!globetrotter hat geschrieben:Dr Petric het halt gseh, dass dr Rotoloso im Forum immer negativ über d #7 gschriebe het und het sich dänggt, är nimmt in däm Fall lieber s #10...![]()
Ich habe nichts mehr anzufügen, möchte aber diese forums-historisch bedeutende Aussage von dir vor einer allfälligen Verdunkelungs- und Löschgefahr sichern.rotoloso hat geschrieben:Sobald är wäg isch, versproche!
s isch gli wider uhrecupDelgado hat geschrieben:PETRIC aus eigenem Wunsch die 10 nächste Saison
Viermal traf Rossi]Petric[/B], der auf eigenen Wunsch in dieser Saison das Trikot mit der 10 tragen wird. Womit diese Nummer zum ersten Mal seit Hakan Yakins Abgang wieder vergeben wurde.
(Zitat BaZ)
--------------
Wenn das mal kein Fehler ist.![]()
blib mindeschtens bi de Fuessballer und bim Sport, denn machts au Spass mit Dir echli z'chiffle... aber mit dere ussag disqualifiziersch Dy grad sälber!rotoloso hat geschrieben:Ou, denn will i aber hoffe dass dr FCB nit mitm Marc Dutroux verhandlet, du würdschdr sofort e Shirt mit sim Name bedrucke loh oder? Dr Mediali Erfolg wo dä bringt, würd wohrschinlig nidemol dr Zidane bringe...![]()
Deine bornierte Ablehnung finde ich zuweilen noch amüsant, aber...rotoloso hat geschrieben:Ou, denn will i aber hoffe dass dr FCB nit mitm Marc Dutroux verhandlet, du würdschdr sofort e Shirt mit sim Name bedrucke loh oder?
Mhhh... mit 28 bin i doch scho es zyttli Erwaggse ob ihr denn mi Mentale alter für erwagse haltet isch e anderi Froog...freestate hat geschrieben:Deine bornierte Ablehnung finde ich zuweilen noch amüsant, aber...
Werde endlich erwachsen und schreib nicht solchen Stuss! Einen Pyromanen mit einem Kinderschänder zu vergleichen ist ziemlicher Bullshit.
Dieses Gezwänge wegen MP zeugt von einer NEIN-Mentalität wie sie gewisse Wählerschaften an der Urne immer wieder demonstrieren.
Dieser Ausspruch liest Du aber nicht hier drin und auch nicht von mir! Auch wer sich in der Zwischenzeit mit MP abgefunden hat, ordnet dem sportlichen Erfolg des FCB noch lange nicht sein rotblaues Herz unter. Aber irgendwann sollte der Klügere eben auch nachgeben und den Esel stehen lassen.rotoloso hat geschrieben:"Egal wär, was oder wie hauptsach Erfolg"
und im hauptsatz dann auch noch gleich die unwahrheit verbreiten, die den nebensatz erst recht spannend macht. ein hoch auf unseren neuen sportredaktor. rohr geh weg!IP-Lotto hat geschrieben:Nundefahne, muss es den Typen bei der BaZ langweilig sein. Einen flüchtigen Nebensatz schreiben und sich danach eine Woche lang amüsieren, was hier drin abgeht?