Kabelbinderhärz:
Suberi Sach, i has scho an dr Jagge feschtgmacht. Händ is alli dermit zuedeckt.
A propos Züri: i finds sehr arrogant vo de zürcher, was die do abzoge händ. dummerwiis händs en sohn vomene BS Polizeikommissär verwütscht, und erscht am 4i am Morge use gloh. Däm si Vater macht jetzt wohl Furore, oder i wills äml hoffe dass er's macht.
Wenn die scho so scharf druf sind, use z finde, wie spassig es Spiel ohni FCB-Fans denn so isch, denn chönne sie's scho ha.
Im prinzip sötte sämtlichi FCBfans Matchs in Züri boykottiere. Wämmer denn luege, wies so isch mit ihre 300 Fanlis, und öb das dr Stadionverband denn nid doch stresst ufgrund vo fählende Iinahme.
I mein, jede Stadionbetriiber schläckt sich d Finger ab bimene FCB-spiel, wil so vili (zahlendi) FCB-Fans chöme.
Wenn d StaPo Züri findet, FCB-Fans sölle zuekünftig nüm uf Züri go es spiel aaluege, denn chönnt me das jo wirklich eifach WOHR mache. Und das würd se mehr stresse wie die paar Randalierer.
LandFloh hat geschrieben:A propos Züri: i finds sehr arrogant vo de zürcher, was die do abzoge händ. dummerwiis händs en sohn vomene BS Polizeikommissär verwütscht, und erscht am 4i am Morge use gloh. Däm si Vater macht jetzt wohl Furore, oder i wills äml hoffe dass er's macht.
Sie haben noch ganz andere Söhne verhaftet. Leider weiss ich nicht, ob der Vater da auch etwas macht oder mehr auf "political correctness" wertlegt (was ich mir noch gut vorstellen könnte, da es sonst zu einer "Staatskrise (zwischen ZH und BS) ausarten könnte)...
Captain Sky hat geschrieben:Sie haben noch ganz andere Söhne verhaftet. Leider weiss ich nicht, ob der Vater da auch etwas macht oder mehr auf "political correctness" wertlegt (was ich mir noch gut vorstellen könnte, da es sonst zu einer "Staatskrise (zwischen ZH und BS) ausarten könnte)...
Na und? Die "Staatskrise" ist ja schon lange im Gange...
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
basel75 hat geschrieben:
..wäre dann einfach nicht laminiert..
kein problem. habe schliesslich so ein ding im geschäft.
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.
Wir möchten bekanntgeben, dass wir stolze 770.- durch die Kabelherzen dem DV zugunsten der Anwaltskosten überweisen können!
allen ein herzlichen Dank, welche ein Herz gekauft haben. Ein grosses Dankeschön all denjenigen, welche mehr als 2.- für ein Herz (ja, sogar bis über 20.-/Stück) gezahlt haben! Erwähnen möchten wir auch jene junge Dame, welche trotzdem es kein Herz mehr hatte doch noch 4.- gezahlt hat
mit 'herzlichen' Grüssen
die Bastlerinnen + Helfer
basel75 hat geschrieben:Wir möchten bekanntgeben, dass wir stolze 770.- durch die Kabelherzen dem DV zugunsten der Anwaltskosten überweisen können!
allen ein herzlichen Dank, welche ein Herz gekauft haben. Ein grosses Dankeschön all denjenigen, welche mehr als 2.- für ein Herz (ja, sogar bis über 20.-/Stück) gezahlt haben! Erwähnen möchten wir auch jene junge Dame, welche trotzdem es kein Herz mehr hatte doch noch 4.- gezahlt hat
mit 'herzlichen' Grüssen
Hallo, ich weis nüm wäm i genau ä PN gschriebe han, hät aber au gärn no so ä Härz gha. Ich bin an dem Match leider verhinderet (nid be-) gsi und han dorum kai so Härz chöne ergatere und mini Kollegin wo gsi isch, hät keini gseh. Würd au sage, dass me viellicht nächscht Johr nomol so ä Verchauf würd starte oder sogar im inoffizielle (viellicht au offizielle) Fanshop die würd verchaufe. Do würd sicher no ä ziemlich grossi Summe zäme cho. Für mich wärs nämlig au ä Adängge an mini Rächt, wo mit Füess trätte worde sind
basel75 hat geschrieben:Wir möchten bekanntgeben, dass wir stolze 770.- durch die Kabelherzen dem DV zugunsten der Anwaltskosten überweisen können!
mit 'herzlichen' Grüssen
Fraue - dass hänn dr SUPER gmacht!!! Ha's leider nidd gschafft, aber ich würd 10 Stutz fr e sonne Härz lo springe und wär an 7 Stück interessiert - falls dr e zweiti Ufflag machte, bitte e PN an mi und wenn's würd klappe, würd ich uff e Lappe uffrunde