Kabelherz gegen Polizeiwillkür vom 5.12.04

Diskussionen rund um den FCB.
saasi
Neuer Benutzer

Beitrag von saasi »

stirbelwurm hat geschrieben:you are so qute, girls!!!!!

die 10 stutz hän mi nid graue... isch e tolli und vorallem originelli idee....

... nei nit DÄ alti sagg sondern Ä alte sagg

cheers
:D

sali zäme!

dangge an all die edle spender!

uns het's au gfreut! sin wäg wie warmi weggli. obs nomol so e aktion git, zeigt sich im neue joohr.

tuet uns leid, für die wo s'schildli verlore hän (min isch au abkeit, aber has wider gflickt! ;) )

wünsche alle scheeni feschttäg und bis im neue joohr!

greez

Mugli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mugli »

[quote="saasi"] :D

sali zäme!

dangge an all die edle spender!

uns het's au gfreut! sin wäg wie warmi weggli. obs nomol so e aktion git, zeigt sich im neue joohr.

tuet uns leid, für die wo s'schildli verlore hän (min isch au abkeit, ober schowider gflickt! ]

Hallo

Cha me no so Härz nochebstelle, würd au s'Porto zahle

Gruess Mugli
Ai Club für ai Region

Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dome »

hehe jetzt hani au emol gseh, wär hinter gwüssne nicknames stoht :-)

die andersits au bi mir :eek:

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Würd au gärn eins nochebstelle....

basel75
Neuer Benutzer

Beitrag von basel75 »

au ich ha mi bi allne wölle bedangge, wo e härzli poschtet hän...

jo, leider hän die zeedeli nit wirklich guet ghebt - au mins isch überraschenderwiis zimmlig rasch drabkeit.... sorry :o

LandFloh
Neuer Benutzer

Beitrag von LandFloh »

Kabelbinderhärz:
Suberi Sach, i has scho an dr Jagge feschtgmacht. Händ is alli dermit zuedeckt.

A propos Züri: i finds sehr arrogant vo de zürcher, was die do abzoge händ. dummerwiis händs en sohn vomene BS Polizeikommissär verwütscht, und erscht am 4i am Morge use gloh. Däm si Vater macht jetzt wohl Furore, oder i wills äml hoffe dass er's macht.

Wenn die scho so scharf druf sind, use z finde, wie spassig es Spiel ohni FCB-Fans denn so isch, denn chönne sie's scho ha.

Im prinzip sötte sämtlichi FCBfans Matchs in Züri boykottiere. Wämmer denn luege, wies so isch mit ihre 300 Fanlis, und öb das dr Stadionverband denn nid doch stresst ufgrund vo fählende Iinahme.

I mein, jede Stadionbetriiber schläckt sich d Finger ab bimene FCB-spiel, wil so vili (zahlendi) FCB-Fans chöme.

Wenn d StaPo Züri findet, FCB-Fans sölle zuekünftig nüm uf Züri go es spiel aaluege, denn chönnt me das jo wirklich eifach WOHR mache. Und das würd se mehr stresse wie die paar Randalierer.

Scheisszüri

Hank Hoover
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hank Hoover »

Eckfahne hat geschrieben:Würd au gärn eins nochebstelle....
ich au gärn no eins

will mis isch au schnäll kaputt gange!
GO CANUCKS GO

Captain Sky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Captain Sky »

LandFloh hat geschrieben:A propos Züri: i finds sehr arrogant vo de zürcher, was die do abzoge händ. dummerwiis händs en sohn vomene BS Polizeikommissär verwütscht, und erscht am 4i am Morge use gloh. Däm si Vater macht jetzt wohl Furore, oder i wills äml hoffe dass er's macht.
Sie haben noch ganz andere Söhne verhaftet. Leider weiss ich nicht, ob der Vater da auch etwas macht oder mehr auf "political correctness" wertlegt (was ich mir noch gut vorstellen könnte, da es sonst zu einer "Staatskrise (zwischen ZH und BS) ausarten könnte)...

basel75
Neuer Benutzer

kaputte herzen

Beitrag von basel75 »

falls öpperem s'Zeedeli ab em Härz keit isch und er/sie das nümm het bitte pn an mi

mr wärde sicher mol no paar so zeedeli mache, denn kame die über uns wider bezieh und wider uff s'härz klääbe....

nogomet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nogomet »

basel75 hat geschrieben:falls öpperem s'Zeedeli ab em Härz keit isch und er/sie das nümm het bitte pn an mi

mr wärde sicher mol no paar so zeedeli mache, denn kame die über uns wider bezieh und wider uff s'härz klääbe....
stell doch irgendwo was online zum runterladen. geht schneller.

;)

bin auch einer mit verlorenem zettel.

:(

basel75
Neuer Benutzer

Beitrag von basel75 »

[quote="nogomet"]stell doch irgendwo was online zum runterladen. geht schneller.

]

könnt ich schon machen, aber das könnte jeder au so selbst machen (ohne vorlage)...

..wäre dann einfach nicht laminiert..

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Captain Sky hat geschrieben:Sie haben noch ganz andere Söhne verhaftet. Leider weiss ich nicht, ob der Vater da auch etwas macht oder mehr auf "political correctness" wertlegt (was ich mir noch gut vorstellen könnte, da es sonst zu einer "Staatskrise (zwischen ZH und BS) ausarten könnte)...
Na und? Die "Staatskrise" ist ja schon lange im Gange...
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

nogomet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nogomet »

basel75 hat geschrieben: ..wäre dann einfach nicht laminiert..
kein problem. habe schliesslich so ein ding im geschäft.
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.

[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]

Basilou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilou »

moulegou hat geschrieben:War wohl etwas naiv um 20:00 vor der Tankstelle nach den VerkäuferInnen zu suchen.
Bild
:(

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

ha leider keins me becho! hoff do wärde no nocheproduziert
erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist :eek:

cpm
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cpm »

i bi eine vo dene glückliche wo eis becho het...

merci vielmol.
isch enganz tolli aktion gsi!!

LkL
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LkL »

ha au eins becho
merci nomol für die geili Aktion
:D :D
Dr Schlimm Fotograf
:D :D

Bandita
Erfahrener Benutzer

Geili Aktion

Beitrag von Bandita »

Dangge Mädels fyr die geili Aktion! das Härli hed jetzt ä Stammplatz an minere Jacke biko!!! :D
..................uff dini goal gits ä explosion
MUTTENZERKURVE ai tradition.............

ellesse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ellesse »

Au vo mir nomol e fetts danggscheen an d'mädels für die tolli aktion!! :)

Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dome »

Ha au eins ! Ollleeee

schnauz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schnauz »

das wirklich nette und hübsche mädel hat mir 3 verkauft !

dangerscheen !
es git nit scheeners uf dr Welt ,
als dr FCB und schwizer Geld !

Zeekadeethee
Benutzer
Beitrag von Zeekadeethee »

I ha mer au eins chönne ergattere :)

Leider isch es in dr Druggedde vor em Iigang scho kaput gange :(

Aber s isch e tolli Aggzion gsi Bild
Dr Velo Willi

Hattrick: SV DOT (469575)

basel75
Neuer Benutzer

770.- sind zusammengekommen!

Beitrag von basel75 »

Wir möchten bekanntgeben, dass wir stolze 770.- durch die Kabelherzen dem DV zugunsten der Anwaltskosten überweisen können!

allen ein herzlichen Dank, welche ein Herz gekauft haben. Ein grosses Dankeschön all denjenigen, welche mehr als 2.- für ein Herz (ja, sogar bis über 20.-/Stück) gezahlt haben! Erwähnen möchten wir auch jene junge Dame, welche trotzdem es kein Herz mehr hatte doch noch 4.- gezahlt hat

:)

mit 'herzlichen' Grüssen
die Bastlerinnen + Helfer

moulegou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von moulegou »

basel75 hat geschrieben:Wir möchten bekanntgeben, dass wir stolze 770.- durch die Kabelherzen dem DV zugunsten der Anwaltskosten überweisen können!
Könnte mir vorstellen, dass ihr diesen Betrag mit einer zweiten Serie locker übertreffen würdet.

Mugli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mugli »

basel75 hat geschrieben:Wir möchten bekanntgeben, dass wir stolze 770.- durch die Kabelherzen dem DV zugunsten der Anwaltskosten überweisen können!

allen ein herzlichen Dank, welche ein Herz gekauft haben. Ein grosses Dankeschön all denjenigen, welche mehr als 2.- für ein Herz (ja, sogar bis über 20.-/Stück) gezahlt haben! Erwähnen möchten wir auch jene junge Dame, welche trotzdem es kein Herz mehr hatte doch noch 4.- gezahlt hat

mit 'herzlichen' Grüssen
Hallo, ich weis nüm wäm i genau ä PN gschriebe han, hät aber au gärn no so ä Härz gha. Ich bin an dem Match leider verhinderet (nid be-) gsi und han dorum kai so Härz chöne ergatere und mini Kollegin wo gsi isch, hät keini gseh. Würd au sage, dass me viellicht nächscht Johr nomol so ä Verchauf würd starte oder sogar im inoffizielle (viellicht au offizielle) Fanshop die würd verchaufe. Do würd sicher no ä ziemlich grossi Summe zäme cho. Für mich wärs nämlig au ä Adängge an mini Rächt, wo mit Füess trätte worde sind :(
Ai Club für ai Region

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zul alpha 3 »

moulegou hat geschrieben:Könnte mir vorstellen, dass ihr diesen Betrag mit einer zweiten Serie locker übertreffen würdet.
ich könnte mir vorallem vorstellen, dass DU dann etwas rechtzeitiger anwesend sein wirst ... ;)

azoui
Erfahrener Benutzer

Beitrag von azoui »

mit 'herzlichen' Grüssen
Fraue - dass hänn dr SUPER gmacht!!! Ha's leider nidd gschafft, aber ich würd 10 Stutz fr e sonne Härz lo springe und wär an 7 Stück interessiert - falls dr e zweiti Ufflag machte, bitte e PN an mi und wenn's würd klappe, würd ich uff e Lappe uffrunde

Antworten