isch fyr mi au scho lang här, au weni ersht 17 bibrewz_bana hat geschrieben:erschti fasnacht sit ich aktiv mitmach wos nie rägnet oder schneit?![]()
![]()

Die Stimmig isch wirklich schön. Isch wie an Heiligoobe, bevor d Kerzli ahzunde wärde.Arcanis hat geschrieben:I freu mi uffs Latärnipfiffe (bzw I-trage) Denn herrscht imemr no sone tolli Vorfreudstimmig
![]()
von Alois E. Schlafstadt - ein Motor der Degeneration
e scheeni Fasnacht winscht dir aine vo de Rhygwäggiguybrush hat geschrieben:Die Stimmig isch wirklich schön. Isch wie an Heiligoobe, bevor d Kerzli ahzunde wärde.
Du traisch e Latärne? E riese Knochejob, und zum Stolz druff zsi.
Allne e schöni Fasnacht.
Jä, isch aber trotzdämm e glatti Sach gsi. Jetzt nimm is aber e bitz gmietliger und ha e grossi Schnure.fcb_1973 hat geschrieben:e scheeni Fasnacht winscht dir aine vo de Rhygwäggi
Apropos Knochejob, dr guybrush waiss vo was är schribbt...![]()
Nei hane beigi Jacke a ghaguybrush hat geschrieben: @Arcanis: ha di vor dr Hauptpost gseh, ha aber nodürlig nid gwüsst welle dass de bisch. Dä in dr gäle Jagge?
hehe jo, vorfasnacht, morgestreich, fasnacht, bummel, nochbummel, nomol bummel, abkling bummel, bummel, buummel, schlussbummel... !!!!SubComandante hat geschrieben:Goht mir genauso. Wobii, denn fohts erscht aa mit allne Bummelsunntig, etc..
weisch, die bäsitschter hät nit vrstande was is gstande uff infozädeli für faasnacht! ka nix drfür!Crane hat geschrieben:d'Ziibelewaie im alte Schluuch isch nid so z'empfähle, irgendwie faad...
btw: i finds eifach unglaublig, dass es zwüschem Claraplatz und dr mittlere Brugg no Läde git, wo d'Belüchtig nid usschalte am Morgestraich. I mein es würd jo no goh, wenns nur eine wär, aber nei:Phone House, Pfister, Thalia, Chicorée und dr Vögele (mit Vollbelüchtig)...
Die sin jo au nid erscht sit hüt an däm Standort!
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
nix begriffen?Crane hat geschrieben:ich zwiifle allerdings dra, dass durch die Aktion dr Umsatz gsteigeret wird, schliesslich ischs jo nid grad positive Wärbig.
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen