zanni ist vize-captain

Diskussionen rund um den FCB.
Querdängger

Beitrag von Querdängger »

Joggeli hat geschrieben:Nun mach aber mal halblang auch wenn deine Antwort nicht an mich gerichtet ist. Ja der FCB hat im Moment andere Probleme als nur Zanni. Das grösste Problem ist, dass bei über der Hälfte der jetzigen Stammspieler schlicht die Qualität fehlt - dies dürfte einer der Gründe sein, warum die Mannschaftsteile nicht greifen und warum gerade die Abwehr so katastrophal dasteht. Weder technisch noch taktisch ist diese Mannschaft auf Augenhöhe mit dem FCZ, dies konnte man am Sonntag sehr deutlich sehen!

Ich habe selber fast 15 Jahre Fussball gespielt und der Captain (inkl. Vize) hat eine wichtige Rolle im Team, da kannst du sicher nicht den schlechtesten Fussballer vom Team nehmen, wenn er ansonsten nichts darstellt - bei Cecca ging das, er hatte eine Austrahlung, zeichnetet sich durch unermüdlichen Einsatz aus und war schlicht eine Integrationsfigur beim FCB. Zanni steht für nichts. Spieler wie Chippy werden sich wie im falschen Film vorkommen und dies zeigt sich dann in lustlosem Gekicke auf dem Platz - keiner geht für den anderen usw.
Der erste Abschnitt ist teilweise richtig. Nur bezweifle ich, dass sich ein Chippy im falschen Film vorkommt und deshalb lustlos herumkickt ! Ein Stereo und ein Chippi sind am Samstag Morgen um 02:00 von Kuweit kommend nach Basel zurückgekehrt (3x umsteigen) . Das zerrt an der Substanz ! Ich glaube eher, dass die meisten nichts vom Amt des Kapitäns wissen wollen ! Und das zeigt sich auch auf dem Spielfeld. Keiner will Führungsspieler sein und Verantwortung übernehmen. Da kann man eben dem einzigen Schweizer in der Mannschaft die Kapitänsbinde umhängen ! Das zeigt doch in was für einem Zustand sich die Mannschaft im Moment befindet.

Wir diskutieren über etwas, was weder Du, aber auch ich nicht beurteilen kann. Wir wissen nicht, wie Zanni von seinen Mannschaftskameraden angesehen wird. Mir geht es eigentlich gar nicht unbedingt darum, ob er Kapitän ist oder nicht. Es geht mir vielmehr darum, dass es sich hier einmal mehr um eine belanglose Diskussion handelt. Gegen den FCZ war z.B. Zanni bei weitem nicht der schwächste Spieler ! Leider spielen im Moment viele Spieler auf ähnich tiefem Niveau. Wenn z.B. ein Ergic (in Sion) in einer Halbzeit 5 katastrophale Fehlpässe produziert, dann schreit kein Hahn danach. Wenn aber dadurch unsere Verteidiger plötzlich gegen eine Überzahl von gegnerischen Stürmern stehen und sie dabei "alt" aussehen, dann sind unsere Verteidiger die Deppen ! Und genau das bringt mich auf die Palme ! Du als erfahrener Fussballer solltest doch diese Situation kennen ?

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

[quote="majster"]chippy, ba, buggel, ergic, petric, stereo, caicedo, wo liggt problem ? ]

Lesen, lesen Majster, ich schrieb, dass die Nationalspieler, die wir noch haben nicht erste Wahl sind.
Uebrigens fand ich Zwyssig einiges besser als Majstro...

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Fenta hat geschrieben:Lesen, lesen Majster, ich schrieb, dass die Nationalspieler, die wir noch haben nicht erste Wahl sind.
Uebrigens fand ich Zwyssig einiges besser als Majstro...
sachte, sachte fenta, han i scho berücksichtigt. va hani nur schpiiler berücksichtigt, wo au regelmässig zum ysatz kömme, nid wie zb dr smiljanic. und dr burgi ka me e nid zelle.

2002 cl: zubi, haas, muri, hakan. 4 schpiiler. lupo zwyssig kasch nid zelle.

2006: chippy, ba sin schtammschpiiler, dr buggel nimm i aa au. dr stereo isch an dr wm au eher schtammschpiiler gsi als nid. in dr ch bisch no schnäll emol dinne, dr petric, wo unter em bilic gueti perschpektive het, wär hundert pro schtammschpiiler näbe nem frei. au e ergic würd an eme gygax vorzoge wärde (woby dr köbeli jo genauso kauzig isch wi dr gross). nähmt mi denn wunder, ob e wicky oder magnin bi serbie würde berücksichtigt wärde, dorum hingge die quervrglyych, do die länder viellicht e schwächers kollektiv, aber asllesamt immer no schtärkeri individualischte hän.
dass dr nakata nümm ufbotte wird, liggt dra, dass dr trainer uff j-league personal setzt.
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. :p

die schwerste tugend ist die objektivität

wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

majster hat geschrieben:sachte, sachte fenta, han i scho berücksichtigt. va hani nur schpiiler berücksichtigt, wo au regelmässig zum ysatz kömme, nid wie zb dr smiljanic. und dr burgi ka me e nid zelle.

2002 cl: zubi, haas, muri, hakan. 4 schpiiler. lupo zwyssig kasch nid zelle.

2006: chippy, ba sin schtammschpiiler, dr buggel nimm i aa au. dr stereo isch an dr wm au eher schtammschpiiler gsi als nid. in dr ch bisch no schnäll emol dinne, dr petric, wo unter em bilic gueti perschpektive het, wär hundert pro schtammschpiiler näbe nem frei. au e ergic würd an eme gygax vorzoge wärde (woby dr köbeli jo genauso kauzig isch wi dr gross). nähmt mi denn wunder, ob e wicky oder magnin bi serbie würde berücksichtigt wärde, dorum hingge die quervrglyych, do die länder viellicht e schwächers kollektiv, aber asllesamt immer no schtärkeri individualischte hän.
dass dr nakata nümm ufbotte wird, liggt dra, dass dr trainer uff j-league personal setzt.
Nicht einverstanden.
2002 cl: Nebst den aufgeführten, hatten wir in der Mannschaft Spieler die, hätten sie nicht den argentinischen, australischen oder kamerunischen Pass, ganz sicher in der Schweizer Nati gespielt hätten. Heute haben wir nebst deinen erwähnten Nationalspielern, nur noch Gemüse, die selbst bei Lichtenstein noch um ihren Stammplatz kämpfen müssten.
Von der aktuellen Mannschaft würden Petric und sonst niemand in der Schweizer Nati einen Stammplatz haben. Gygax gehört ersetzt, aber sicher nicht durch Ergic des Jahres 2006. Leute wie Wicky und noch mehr Magnin braucht es praktisch in jedem Nationalteam, v.a. dem serbischen hätte das gutgetan.

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Fenta hat geschrieben:Nicht einverstanden.
2002 cl: Nebst den aufgeführten, hatten wir in der Mannschaft Spieler die, hätten sie nicht den argentinischen, australischen oder kamerunischen Pass, ganz sicher in der Schweizer Nati gespielt hätten. Heute haben wir nebst deinen erwähnten Nationalspielern, nur noch Gemüse, die selbst bei Lichtenstein noch um ihren Stammplatz kämpfen müssten.
Von der aktuellen Mannschaft würden Petric und sonst niemand in der Schweizer Nati einen Stammplatz haben. Gygax gehört ersetzt, aber sicher nicht durch Ergic des Jahres 2006. Leute wie Wicky und noch mehr Magnin braucht es praktisch in jedem Nationalteam, v.a. dem serbischen hätte das gutgetan.
nur isch d nati hütt schtärker als die vo 02, also hinggt dr vrglyych wiider.

costanzo no unklar, zubi e zu grosse boggbrueder
wüsst nid, worum dr müller gegenüber em majschter dr vorzug sött erhalte, usser du machsch dr quervrglyych mit em senderos.
vom magnin halt i grad gar nüt, dr chippy isch immerhin schtammschpiiler gsi als lv.
rv alles klar.
bi kei vogel fan, d schwiiz könnt vom ba sicher profitiere. wicky isch e mittläufer, do sehni dr buggel nid abfallend. ergic in normalform e klass besser als dr cabanas, d froog isch, ob är die je wiider erreiche wird. kuzma sicher no nid uff nati höchi. frei indisktubael, petric au.
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. :p

wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

majster hat geschrieben:nur isch d nati hütt schtärker als die vo 02, also hinggt dr vrglyych wiider.

costanzo no unklar, zubi e zu grosse boggbrueder
wüsst nid, worum dr müller gegenüber em majschter dr vorzug sött erhalte, usser du machsch dr quervrglyych mit em senderos.
vom magnin halt i grad gar nüt, dr chippy isch immerhin schtammschpiiler gsi als lv.
rv alles klar.
bi kei vogel fan, d schwiiz könnt vom ba sicher profitiere. wicky isch e mittläufer, do sehni dr buggel nid abfallend. ergic in normalform e klass besser als dr cabanas, d froog isch, ob är die je wiider erreiche wird. kuzma sicher no nid uff nati höchi. frei indisktubael, petric au.
Du bist aber hartnäckig ;)
Torhüter: Hans was Heiri
Müller fussballerisch um einiges besser, hat in der Nati noch immer überzeugt.
LV: Magnin klar besser als Chipps, übrigens auch Spycher...
Vogel: für ihn gäbe es mehrere Varianten und die wären besser als Ba (Dzemali, Djourou, Huggel).
Ergic in der jetzigen Form hat wirklich keinen Platz.
Petric wäre eine Variante neben Frei, käme aber bei mir nach Vonlanthen.

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

[quote="Fenta"]1.Du bist aber hartnäckig ]

1. meinsch, ich wyych vo mynere meinig ab, machsch du jo au nid ;)
2. müller isch zkschwach, het mi nie überzüügt, va nid in dr luft
3. halt vo beidne nüt, auschtralie isch zuedäm sicher nid schlächter als d' ch. über e allfälligi personalie berner miemer glaub nid diskutiere. wüsst nid was dr spycher besser ka als dr chippy, nur will är mit schlächter form uss dütschland zruggko isch.
4. goots no, dr ba isch defensiv europäischi schpitzeklass, besser asl e lupo und ehuggel je gsi sin. schyynt eher, dass är nid di schpiilertyp isch, glyych wie bi mir dr huggel. ka nüt, isch phlegmatisch und schpiilerisch e niete, zuedäm ka är schnälli gegeagriff nid unterbinde. dzemaili überzügt mi nid, limitiert, söll zerscht emol uff internationalem niveau leischtig bringe. ob die beide je würde für senegal uflaufe ? djourou könne mr nid beurteile, aber sicher nid mit de andere beide vrglyychbar.
5. aber au nid dr cabanas. hakan oder keine.
6. vonlanthen isch bis jetzt e ewigs talänt, potential sicher vorhande, aber das länggt nid

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

[quote="majster"]1. meinsch, ich wyych vo mynere meinig ab, machsch du jo au nid ]

1. Finde ich ok ;)
2. Sind wir halt nicht gleicher Meinung; letzter Versuch: praktisch kein
schlechtes Länderspiel von Müller, mit Lyon mehrmals Französischer Meister,
als Kapitän notabene, in Basel v.a. wegen falschen Vorstellungen des
Cheftrainers gescheitert, wobei auch der Schwede hat jetzt schon mehr-
mals Böcke geschossen.
3. Als LV sind Spycher und Magnin um Welten besser als Chipps, der übrigens
va. in einem WM-Spiel als LV überzeugte und dies war gegen die desolaten
Brasilianer
4. Ba ist für eine klassische Nummer 6 international zu schwach auf der Brust,
falls man mit zwei Nummern 6 operiert (à la Milan, italienische Nati) absolute
Bereicherung. Finde ja Dzemali auch nicht sehr sympathisch, aber technisch
ist er zumindest eine Klasse besser als Ba und kämpferisch sicher nicht
schlechter, eigentlich ist er ein richtiges Dreckschwein und solch ein Typ
fehlt in unserer Mannschaft...
5. Auf der 10-er Position ist es offen: Tendenziell stufe ich aber Hakan schon
noch höher ein als Ergic; Cabanas ist sicher keine 10. Als 10 käme noch
Margairaz in Frage, nur sollte dieser mal an seiner Spritzigkeit arbeiten.
6. Neben Frei gibt es einfach mehrere Möglichkeiten (Petric, Vonlanthen,
Streller, Esteban).

So, und nun reichts, und ich glaube, diesmal bist auch du überzeugt. :p

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

[quote="Fenta"]1. Finde ich ok ]

3. halt wi gseit nüt vom spycher, däm biedermaa, em chippy fehlts nur an praxis, är isch schnäller, ka besser dribble und grätsche. sag mr, was är besser söll könne usser em schtelligsschpiil, isch aber au kei wunder, wenn me nie öbbis riskiert.
4. dzemaili: vo dir völlig überschätzt, niemols glyych bissig im zk, klar langsamer und nid glyych dominant. wie alli fcz-mf: alles e bitzli, gueti asätz, aber nüt richtig. ba isch physisch zschwach als iv, aber niemols als dm, völlig usreichend. e grössere giftzwärg als ihn kani mir nid vorschtelle, das isch eine, wo de kei luscht hesch als gegeschpiiler zha.
5. margairaz het talänt, aber nid mehr. keini scorerpünggt, 1 bis jetzt die saison , isch jo lächerlich.
6. das wird am petric si joor, wirdsch es seh ;)

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

[quote="majster"]3. halt wi gseit nüt vom spycher, däm biedermaa, em chippy fehlts nur an praxis, är isch schnäller, ka besser dribble und grätsche. sag mr, was är besser söll könne usser em schtelligsschpiil, isch aber au kei wunder, wenn me nie öbbis riskiert.
4. dzemaili: vo dir völlig überschätzt, niemols glyych bissig im zk, klar langsamer und nid glyych dominant. wie alli fcz-mf: alles e bitzli, gueti asätz, aber nüt richtig. ba isch physisch zschwach als iv, aber niemols als dm, völlig usreichend. e grössere giftzwärg als ihn kani mir nid vorschtelle, das isch eine, wo de kei luscht hesch als gegeschpiiler zha.
5. margairaz het talänt, aber nid mehr. keini scorerpünggt, 1 bis jetzt die saison , isch jo lächerlich.
6. das wird am petric si joor, wirdsch es seh ]

so, jetzt reicht es endgültig, Angelo please...... :p

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Fenta hat geschrieben:so, jetzt reicht es endgültig, Angelo please...... :p
ändlig gitt er kleinbei, do ich jo immer muess rächt hä und alli mynere meinig mien si. :p

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

majster hat geschrieben:ändlig gitt er kleinbei, do ich jo immer muess rächt hä und alli mynere meinig mien si. :p
Das ist so, ab und zu muss man es sich halt eingestehen, wenn man seinen Majster gefunden hat...

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Fenta hat geschrieben:Das ist so, ab und zu muss man es sich halt eingestehen, wenn man seinen Majster gefunden hat...
nei im ärnscht, mir wärde uns nümm einige bi de offene pünggt. wenn mi vor 3 joor wäge huggel und streller gfroogt hättsch, hätti sie im vrglyych genauso abgwärtet, wie du dr majstorovic und ba. das sin 2 schpiiler, wo mym ideal entschpräche im gegesatz zu de andere beide.

ps: seesch mol, wie me byym thema zanni ka abdrifte. ;)

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

[quote="majster"]
ps: seesch mol, wie me byym thema zanni ka abdrifte. ]

Das kommt halt davon, wenn man vor lauter (Bonsai-)Bäumen den (sauren) Wald nicht mehr sieht....

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Fenta hat geschrieben:Das kommt halt davon, wenn man vor lauter (Bonsai-)Bäumen den (sauren) Wald nicht mehr sieht....

würd jetzt eher nur von 1 suure baum rede, noch dr ganze uflischtig, um wiider mol zur basis zruggzkehre. ;)
und genau dä wird mit däm amt beehrt. :rolleyes:

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

majster hat geschrieben:12. müller isch zkschwach, het mi nie überzüügt, va nid in dr luft
Tja, lieber Majster, es macht den Anschein, dass es immerhin für die CL reicht.
Glaub mir, Müller ist wirklich besser, als das, was er in Basel gezeigt hat. Wir bräuchten unbedingt wieder einen in der Defensive, der einen guten langen Ball hat...
So, und nun schluck diese bittere Pille....

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

Um vieviel CHF müsste ich die Hypothek erhöhen, damit ich Zanni abkaufen kann ?
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

Pippo Inzaghi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pippo Inzaghi »

Ca CHF 3.60

Antworten