Nur So... hat geschrieben:Doch im Gegesatz zu anderne Lüt wo sich do im Forum üssere mien sin mir absolut Fähig Diskussione z führe... Diskussione mit em FCB, Diskussione mit Basel United, Diskussione mit Bahndämler, Diskussione mit de Polizei, Diskussione mit em FP, Diskussione mit de Ofizielle, Diskussione mit wäm au immer.... s wird einiges gmacht und i ha langsam d Schnauze voll vo allne wo nix mache aber denn im Forum mien motze und ihre scheiss drzue geh....
Me söht sich emol merke das me imene öffentliche Forum nit über Fanpolitik usw. rede wird. Wenn's Problem git in dr Szene den ka me d Lüt wo s agoht diräkt aspräche und's mit ihne kläre oder übers FP öpis arrangiere....
No öpis... dir het me schomol d Hand anegstreckt Don Corleone aber du machsch wieter ein uff Polemik... i verstand das nit... hätsch es dört mit em Capo könne berede anstatt do immerwieder mit em erhobene Zeigefinger uffzträtte....
-Was bitte isch dra Polemik wen s'Thema Stangewärfer sind.
-Wo isch dr Zeigefinger? Ich sag nur das ich das Scheisse find.
-Ich verstand teilwiis gwüssi Aggressione, han sälber viel Problem drmit (gha). Aber ihr nämet Lüt in Schutz wo ich nid ganz cha nochvollzieh.(Kurz vor Alstette het sich au en Riesemob in dr Stadt ZH wie am 1.Mai ufgfüert, het halt nochär viel Falschi breicht.)
-Uebrigens hani mit em Capo T. en rege Ustusch per PN gha.
-2.Uebrigens lohn ich au regelmässig öpis lo springe.
-Ischs jo verständlig das wen meh nüm 15-25 isch. Jede Match goht in d'MK mitti go stoh.(He, bisch Zivi oder was?

)
-Ihr söttet au chli toleranter wärde und akzeptiere das Anderi nid alles guet finde. Und mit tolle Choreo etc. isch nid alles Schlächti eifach vergässe.nid?