tja nit ganz...Digge hat geschrieben:next round!
BCO Alemannia Basel b - N.S.U. Morgarten 0-2
NSU will wiedermol e Vollerfolg, BCO zwar momentan e Lauf, aber gäge NSU längts nüm ganz.
better luck next time...
maradona spielt leider im 2 vo BCO...
tja nit ganz...Digge hat geschrieben:next round!
BCO Alemannia Basel b - N.S.U. Morgarten 0-2
NSU will wiedermol e Vollerfolg, BCO zwar momentan e Lauf, aber gäge NSU längts nüm ganz.
so wyt yverstande usser sResultat zwüsche Schwellheim und Binnige.. min Tipp e 3 zu 1 firs Team vom Ralinho!! sgoht schliesslig um BIERRRRDigge hat geschrieben:next round:
FC Black Stars - AC Milan-Club 10-1
Black klar die beschti Mannschaft in dr Gruppe. Wenn sie nid überheblich ufträtte git das e klari Sach.
FC Allschwil - SC Binningen 2-5
Binnige rächt sich für d'Niederlag in dr Hirundi und will die verloreni Kischte zrugghole!
BCO Alemannia Basel b - FC Italia Club Oberwil 2-1
BCO überrascht wyter und schloht au Italia, wo momentan bitz e Krise het.
FC Concordia BS - SV Transmontanos Basel 4-1
Congeli muess dä Match gwünne, het aber au mehr potential als die durch Sperre gschwächte Portugiese.
FC Therwil - N.S.U. Morgarten 1-3
Therwil momentan total näbe de Schueh, NSU het nach dr Niederlag gäge BCO öbis guet z'mache.
sött eher heisse:Digge hat geschrieben:next round:
FC Allschwil - SC Binningen 2-5
Binnige rächt sich für d'Niederlag in dr Hirundi und will die verloreni Kischte zrugghole!
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
Fakt isch, dass ihr gg uns im erschte Spiel besser gsi sind (obwohl sResultat was anderes seit) und uf em zweite Platz isch Schwellheim und mir verliere sicher nid soooo vil Match im neue JoorrrrrrrDigge hat geschrieben:nach em trainerwächsel us 6 spiel 3 sieg, 2 unentschiede und nur 1 niederlag (gäge dr souveräni leader). ha also kei angscht no in absteigskampf z'cho!
ziel für d'rückrundi isch jetzt platz 2, do au mit wytere verstärkige z'rächne isch und bereits verhandlige am laufe sinn.
naja, uf em kunschtrase z'schutte isch au bitz eifacher als uf däm acker. mir het unseri leischtig im zweite match besser gfalle!RALE BALE hat geschrieben:Fakt isch, dass ihr gg uns im erschte Spiel besser gsi sind (obwohl sResultat was anderes seit) und uf em zweite Platz isch Schwellheim und mir verliere sicher nid soooo vil Match im neue Joorrrrrrr
binis au scho am mache, isches abr no ungwüss wenn mir uf e Kunstrase könne zem Trainiere dorum hani mini Arbeit mit däm doofe Plan sistiert.... kunnt abr dä Monet no!!!Digge hat geschrieben:naja, uf em kunschtrase z'schutte isch au bitz eifacher als uf däm acker. mir het unseri leischtig im zweite match besser gfalle!
gisch mr mol bscheid wäg däm fründschaftsspiel? bi scho am vorbereitsprogramm mache...
ich ha jetzt scho rächt viel date bsetzt, aber mr finde sicher no e termin zum eure kunschtrase z'eröffne!RALE BALE hat geschrieben:binis au scho am mache, isches abr no ungwüss wenn mir uf e Kunstrase könne zem Trainiere dorum hani mini Arbeit mit däm doofe Plan sistiert.... kunnt abr dä Monet no!!!
cheers i lüt dir a
Jo ich dänke mir werde am Afang no Lehrgäld zahle. Doch hei mir in unsere Reihe äs paar gueti Spieler. Wo scho höcher als d 5.Liga gspielt händ. Vom einte Verein kenne ich dr Vizepräsi. Isch ä Arbeitskolleg vo mir.Digge hat geschrieben:bi uns sin sie amigs erscht richtig schlimm worde wenn mr so 6, 7 gool vorne gsi sinn....![]()