Cup-Final : FC Luzern vs. FC BASEL 1893

Diskussionen rund um den FCB.
fixi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fixi »

Shamrock hat geschrieben:Hähä :p
byy mi hütt scho gnueg verarscht vorko :p
Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

FCB heute 6:3, der FCL 3:2

Könnte ein torreiches Finale geben ;)

Rotblaue Baron
Neuer Benutzer

Beitrag von Rotblaue Baron »

Der FCB kann sich nur selber schlagen, wenn unsere jungs "normal" Fussball spielen, hat Luzern aber auch gar nichts auszurichten deshalb Hopp FCB gäbed Vollgas!!!!

Onkel Tom
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Onkel Tom »

Kawa hat geschrieben:FCB heute 6:3, der FCL 3:2

Könnte ein torreiches Finale geben ;)
eher nicht. gestern waren es Kehraus-spiele. wenn konzentrierter gespielt wird, gibts weniger tore. tippe mal auf ein 1:0 für uns, evtl. erst in Verlängerung.

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

2:1 Basel nach 90min

SponoLoccos
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SponoLoccos »

am mittwuch gwunne mr mitere leistig vo champions league manier... ich schätz mol dr vogel stellt si so i wie gege ManU oder Bayern (dehei natürlich)!

und in dr defensive löhn mr nüt a brenne..und vorne isch dr pipi und dr frei in topform und uf de flügel dr stocker und dr shaq mit spielfreud.. im Center Xhaka und yapi... mir gwünne, ich bi überzügt.. und es wird e geile match!

bis am mittwuch herre und dame!

weis eigentlich öper wie das ganze jetz lauft? betr fanmarsch? oder wo Basler sich alli treffe?nimm a es göhn scho e hufe früehner? danke für infos

e schnells gool..in dä afangs 15min.. und mir gwünne 3-1
Ich bi kai Schournalist!

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gone to Mac »

SponoLoccos hat geschrieben:am mittwuch gwunne mr mitere leistig vo champions league manier... ich schätz mol dr vogel stellt si so i wie gege ManU oder Bayern (dehei natürlich)!

und in dr defensive löhn mr nüt a brenne..und vorne isch dr pipi und dr frei in topform und uf de flügel dr stocker und dr shaq mit spielfreud.. im Center Xhaka und yapi... mir gwünne, ich bi überzügt.. und es wird e geile match!

bis am mittwuch herre und dame!

weis eigentlich öper wie das ganze jetz lauft? betr fanmarsch? oder wo Basler sich alli treffe?nimm a es göhn scho e hufe früehner? danke für infos

e schnells gool..in dä afangs 15min.. und mir gwünne 3-1
http://www.muttenzerkurve.ch/neues.cfm? ... ail&id=339
Kämpfe Basel

Simplex
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Simplex »

deht staht: "Träffpunkt am Mittwuch isch am 16:15 bim Gleis."
Bi welem gleis? in bern oder z basel?

Der erschti äxtra zug fahrt ja am 16:42..

fixi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fixi »

Simplex hat geschrieben:deht staht: "Träffpunkt am Mittwuch isch am 16:15 bim Gleis."
Bi welem gleis? z basel
gosch eifach det wo du vieli basler gsesch

Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]

Chrisixx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chrisixx »

7:2 für Basel :p

König Fussball
Erfahrener Benutzer

Beitrag von König Fussball »

Simplex hat geschrieben:deht staht: "Träffpunkt am Mittwuch isch am 16:15 bim Gleis."

Gleis 16b, Bahnhof Bern. Erkennigszeiche isch e Rose am Revers.

Alte, fahrsch zem erschte Mol Zug? Geile Siech...
"I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered." -George Best

ardy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ardy »

4.1
2x alex
1x pipi
1x xherdi

und ich freumi uf mini VIP platz :p

ps: cup sieg isch schöner als meistertitel??? haha :D
http://www.blick.ch/sport/fussball/supe ... 81766.html

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Im nöchste Schreihals wär i für e Bricht Treffpunkt für Dummis...

Wenn stoht Treffpunk 16.15 und du sälber seisch dr erst extrazug fahrt 16.42, wo chönt denne dr Träfpunkt si?

Kleine Tipp: es isch NID Altstetten.

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

:rolleyes: isch der bim schriibe nüt uffgfalle???

Sean Lionn
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sean Lionn »

Dasch emol e erschte Ydrugg! :p
[RIGHT]«In den 1980er-Jahren war es noch ein Lebensziel, so viel zu arbeiten, dass man eines Tages nicht mehr arbeiten muss. Dieser Tag ist längst eingetreten, aber mit der Arbeit aufgehört hat niemand.»
Franzobel[/RIGHT]

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Dein Name ist wohl Programm. Simplex wie simpel gestrickt ....

rhyschiffer1893
Erfahrener Benutzer
Beitrag von rhyschiffer1893 »

Das isch nid nur inhaltlich e bombe Ischtig ins Forum gsi... :rolleyes:

Baseldytsch oder Schriftsprache! Aber vo Dir am liebschte gar nüt meh... :mad:
MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch :D

rhyschiffer1893
Erfahrener Benutzer

ardy hat geschrieben: ps: cup sieg isch schöner als meistertitel??? haha :D
http://www.blick.ch/sport/fussball/supe ... 81766.html
Wagen sie eine Wette?
Stierli: Nein. Aber ich weiss, dass wir alles für den Cupsieg getan haben. Wir haben uns diesen Final erarbeitet. Wir sind alle motiviert bis in die Fingerspitzen. Die Trainer und die Spieler wollen mir eine grosse Freude machen zum Abschied!

Das isch perfäkt: Mir sinn motiviert bis in d Zechespitze und Luzärn verschuldet zwei bis drei Handspenalties... :D
MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch :D

Zuffi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zuffi »

rhyschiffer1893 hat geschrieben:Das isch nid nur inhaltlich e bombe Ischtig ins Forum gsi... :rolleyes:

Ich glaub es het no niemmerts so viel Reaktion uf sin erschte Bytrag beko. :)

The_Dark_Knight
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The_Dark_Knight »

rhyschiffer1893 hat geschrieben:Das isch nid nur inhaltlich e bombe Ischtig ins Forum gsi... :rolleyes:

hey, hey, hey. jetzt mal langsam. der arme hat seinen ersten beitrag geschrieben und wird dafür von allen seiten gehänkt.
Z'Basel an mym Rhy

Z'Basel an mym Rhy

Djox87
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Djox87 »

The_Dark_Knight hat geschrieben:hey, hey, hey. jetzt mal langsam. der arme hat seinen ersten beitrag geschrieben und wird dafür von allen seiten gehänkt.
bekanntlich tut ja das erste mal oft weh und ist mit schmerzen verbunden :D :cool:

dr.dr.prof. dr. ich :eek:

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Vorher grad im Radio cho...

Dr Vogel het vom Zindel e Rüffel becho well dr Vogel immer vome Pokalfinal gredet het. Dr Zindel het gseit, dass heisst do Cöpfinal und nit Pokalfinal. Denn dr Vogel: Ich wirds nie verstoh worum Cöpfinal, wenn scho denn Cupfinal, also Capfinal usgroche... :D

Aber dSchwiizer und Englisch isch halt au sone Sach....98% sage jo au zume Pub Pöb, Ketchup Ketchöp, und ganz schlimm Stiiek zum Steak...
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Solang Vogel nach Bern statt Berlin fährt, geht's ja noch. :D

Brausebad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brausebad »

Ich glaub es isch scho 3 mol do inne erwähnt worde, aber villicht lieber aimol zvill:
Mr ka s'Zugtigged bereits jetzt hole. Ich wär froh wenn ihr die alli bereits kauft hän, denn muess ich am Mittwuch nid aastoh! :D

@ Simplex: http://www.biderundtanner.ch/detail/ISB ... seldeutsch
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Am Mittwochabend wird's kalt. Um 21 Uhr ist es noch ca. 6 Grad warm.

rhyschiffer1893
Erfahrener Benutzer

The_Dark_Knight hat geschrieben:hey, hey, hey. jetzt mal langsam. der arme hat seinen ersten beitrag geschrieben und wird dafür von allen seiten gehänkt.
"gehängt" :p

Was isch, hämmer Mitleid z verschängge?
MIR SINNS!

ivan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ivan »

Mottoshirt isch ächt top! Finds abr bitz schwach, dass me erst am 5i uff Bärn fahrt! Ich wird dr ganz Nommitag bsoffe in Bärn ummelungere und mini Farbe vrträtte! Wär doch vill geiler wenn d Bärner Altstadt dr ganz nommitag vo tuusige vo Basler belagert wird! Und i will nüt ghöre vo "s git lütt wo schaffe"! Das isch e Cupfinal und für das nimmt me sich gfälligscht am Nommitag frei :D Erscht rächt wenn me am näggschte Tag sowiso nid muess frei näh!
"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."

Brausebad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brausebad »

ivan hat geschrieben:Mottoshirt isch ächt top! Finds abr bitz schwach, dass me erst am 5i uff Bärn fahrt! Ich wird dr ganz Nommitag bsoffe in Bärn ummelungere und mini Farbe vrträtte! Wär doch vill geiler wenn d Bärner Altstadt dr ganz nommitag vo tuusige vo Basler belagert wird! Und i will nüt ghöre vo "s git lütt wo schaffe"! Das isch e Cupfinal und für das nimmt me sich gfälligscht am Nommitag frei :D Erscht rächt wenn me am näggschte Tag sowiso nid muess frei näh!
Das ha ich mir au scho yyberleggd, aber ich glaub ich bi dr ainzig vo unserem Fan-Kreis wo dr ganz Nomidaag frey het. Und s'Wätter isch au nid so toll zem "ummelungere"! Ich wird das vermuetlig mit 2-3 Bier im Brune Mutz kompensiere... :)
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988

ivan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ivan »

Ha d prognose noni ahgluegt. Bi drvoo usgange dass dr ganz daag d sunne schiihnt, so wie hütt!
"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."

Massi
Neuer Benutzer

Beitrag von Massi »

Sehe das genau so! Färben wir Bern rotblau - schon am Nachmittag! Übrigens sind die Prognosen für Bern besser als für Basel - ein klares Zeichen..! :p
"Ich empfand Mitleid mit den Zürchern, deshalb schoss ich so schwach!" :D

Antworten