byy mi hütt scho gnueg verarscht vorkoShamrock hat geschrieben:Hähä![]()

http://www.muttenzerkurve.ch/neues.cfm? ... ail&id=339SponoLoccos hat geschrieben:am mittwuch gwunne mr mitere leistig vo champions league manier... ich schätz mol dr vogel stellt si so i wie gege ManU oder Bayern (dehei natürlich)!
und in dr defensive löhn mr nüt a brenne..und vorne isch dr pipi und dr frei in topform und uf de flügel dr stocker und dr shaq mit spielfreud.. im Center Xhaka und yapi... mir gwünne, ich bi überzügt.. und es wird e geile match!
bis am mittwuch herre und dame!
weis eigentlich öper wie das ganze jetz lauft? betr fanmarsch? oder wo Basler sich alli treffe?nimm a es göhn scho e hufe früehner? danke für infos
e schnells gool..in dä afangs 15min.. und mir gwünne 3-1
deht staht: "Träffpunkt am Mittwuch isch am 16:15 bim Gleis."Gone to Mac hat geschrieben:http://www.muttenzerkurve.ch/neues.cfm? ... ail&id=339
Gleis 16b, Bahnhof Bern. Erkennigszeiche isch e Rose am Revers.Simplex hat geschrieben:deht staht: "Träffpunkt am Mittwuch isch am 16:15 bim Gleis."
Bi welem gleis? in bern oder z basel?
Der erschti äxtra zug fahrt ja am 16:42..
Im nöchste Schreihals wär i für e Bricht Treffpunkt für Dummis...Simplex hat geschrieben:deht staht: "Träffpunkt am Mittwuch isch am 16:15 bim Gleis."
Dasch emol e erschte Ydrugg!Simplex hat geschrieben:deht staht: "Träffpunkt am Mittwuch isch am 16:15 bim Gleis."
Das isch nid nur inhaltlich e bombe Ischtig ins Forum gsi...Simplex hat geschrieben:deht staht: "Träffpunkt am Mittwuch isch am 16:15 bim Gleis."
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch
Wagen sie eine Wette?ardy hat geschrieben: ps: cup sieg isch schöner als meistertitel??? haha
http://www.blick.ch/sport/fussball/supe ... 81766.html
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch
hey, hey, hey. jetzt mal langsam. der arme hat seinen ersten beitrag geschrieben und wird dafür von allen seiten gehänkt.rhyschiffer1893 hat geschrieben:Das isch nid nur inhaltlich e bombe Ischtig ins Forum gsi...
Baseldytsch oder Schriftsprache! Aber vo Dir am liebschte gar nüt meh...![]()
"gehängt"The_Dark_Knight hat geschrieben:hey, hey, hey. jetzt mal langsam. der arme hat seinen ersten beitrag geschrieben und wird dafür von allen seiten gehänkt.
"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."
Das ha ich mir au scho yyberleggd, aber ich glaub ich bi dr ainzig vo unserem Fan-Kreis wo dr ganz Nomidaag frey het. Und s'Wätter isch au nid so toll zem "ummelungere"! Ich wird das vermuetlig mit 2-3 Bier im Brune Mutz kompensiere...ivan hat geschrieben:Mottoshirt isch ächt top! Finds abr bitz schwach, dass me erst am 5i uff Bärn fahrt! Ich wird dr ganz Nommitag bsoffe in Bärn ummelungere und mini Farbe vrträtte! Wär doch vill geiler wenn d Bärner Altstadt dr ganz nommitag vo tuusige vo Basler belagert wird! Und i will nüt ghöre vo "s git lütt wo schaffe"! Das isch e Cupfinal und für das nimmt me sich gfälligscht am Nommitag freiErscht rächt wenn me am näggschte Tag sowiso nid muess frei näh!