Sharky hat geschrieben:Wie recht der hat:
„liebe“ MK, „liebe Infernos“
gestern abend habt „ihr“ leider auf der ganzen linie versagt.
ja ja, ihr könnt nicht’s dafür, DOCH könnt ihr.
schon in der ersten halbzeit flog eine pyro auf das spielfeld, das gab es vor ca 10 jahren das letzte mal.
in diesem moment war mir klar dass der platzsturm am ende des match nicht friedlich ablaufen wird.
als dann der platzsturm erfolgte griff sofort ein kleines grüpplein die aarauer an, da hätte man mit ein paar leuten eingreifen können und diese deppen stoppen.
eure ausreden dass ihr nicht’s dafür könnt sind mir so etwas von egal, wer einen „befreiungsschlag“ und „Stand uff wenn du am Bode bisch“ produziert übernimmt verantwortung, und die wäre gestern abend auch nötig gewesen, ihr hättet der ganzen schweiz zeigen könne dass ihr gegen die „jungen“ chaoten vorgeht.
ihr habt sehr wohl genug personen die dies bewerkstelligen könnten, ABER dies bedingt „eier“ und eventuell auch gewalt gegen „eigene fan’s“und davor habt ihr anscheinend grosse angst.
gestern abend habt IHR wieder viele freunde in den übrigen sektoren verloren, und ich bin es leid euch immer wieder vor arbeitskoleggen freunden und verwandten zu verteidigen.
so, ich hoffe ihr nehmt endlich eure verantwortung wahr und greift gegen solche amöben durch.
E scheene daag
canon hat geschrieben:Absolute dünpfiff wo du do schribsch...
wie scho gschriebe, dä tegscht isch nid vom sharky sondern vo mirFrau Ti hat geschrieben:Gwalt? Sich sälber prügle?? Und das seht den in de Medie besser us? Ich seh scho Schlagzile: Basler Fans gehen aufeinander los!!
Wenns e Lösig git, denn isch das entweder wieder verstärkti Polizeipresänz oder e Machtwort vom Club, aber sicher NIT Sälbstjustiz..
Aber ich bi überzügt, das nach dem Vorfall einiges anderst wird… Fans wie au Clubleitig werdet sich nüm viel gfalle loh![]()
er isch eso hüt am morge vo mir an d'mk und au uf em facebook postet worde.
öbe jo, dä mit dr selbschtjustiz, bi ich au nid derfür, aber wenn grad am afang vo de usschritige, wo numme e paar fcb-crew mitglieder probiert hän die amöbe z'stoppe nonemol 20 stügg vo dr mk koh wäre denn hätt me sehr wohrschienlich die usschrittige könne verhinder.
übrigends: die meischte do inne sin z'junge, aber vor ca 34 joor (ca 1980, dört bi ich 20 gsi) het's in dr schwiiz verschiedeni AJZ gäh, das isch nid viel anders als hüt d'infernos in dr mk.
dört sin alli sache in ere vollversmmlig basisdemokratisch entschiede worde
ABER au dört het's irgendwenn gruppe brucht wo derzue gluegt hän dass nid eifach alles sinnlos kaputt gmacht worde isch, also quasi e eigene ordnigsdienscht.
dir sieht, scho in minere jugend het me sich miese gege amöbe zur wehr setze, trotz AJZ und linker ystellig
ps: Dave isch mi richtige name, kai pseudonuem, und dr nochnahme voht mit STR ah, es het emol e regierigsrot gäh mit em glieche name, er het d'kinder nach dr schwizerhale katastrophe in d'schuel gschiggt, alles klar