sei ruhig, sonst bring ich dich zum schweigen!Diggi_Eier hat geschrieben:Gsundheit....
Heisser Empfang In der Türkei, Schweizer Teambus mit Eiern beworfen
- schniposa
- Erfahrener Benutzer
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
ja, ich bin huber!
- Belgrad-Basel
- Erfahrener Benutzer
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Was willsch mach he? heee?? kuuuumm? kuuumm? hehe!schniposa hat geschrieben:sei ruhig, sonst bring ich dich zum schweigen!
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Also entweder, oder...Belgrad-Basel hat geschrieben: Aber ich wünsch de schwizer und de türke viel glück hüt zobe!
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- Belgrad-Basel
- Erfahrener Benutzer
hesch rächt, übrigens sind mini meischte kollege schwiizer.....nie problem ka mit ihne usw...........Gonzo hat geschrieben: Aber immerhin habe ich in diesen Tagen eine wirklich phänomenale Stärke der Schweizer entdeckt: Ausländer- und Immigrationsprobleme auf gerade die Ethnie zu vereinfachen, bei welcher es einem im Moment am besten passt! Als hätten wir seit Jahren Probleme mit türkischen Mitbewohnern...Noch vor einigen Wochen glaubte ich, dass polnische Billigarbeiter die Wurzel allen Übels in der Schweiz sind! Ich versteh die Welt nicht mehr....
![]()
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
ok,ok. Serbie- Montenegro isch aber au sehr souverän duureko. Hän die irgendwelchi grosse Näme?Belgrad-Basel hat geschrieben:Jo ich bi neutral.... es isch mr ehrlich gseit egal wär witer chunt
- JohnHolmes
- Erfahrener Benutzer
- Belgrad-Basel
- Erfahrener Benutzer
- schniposa
- Erfahrener Benutzer
zurück zum eigentlichen thema:
wie bereits von mir in vielen freds gepostet, geht es mir schlicht und einfach darum, dass unter der mit der begründung "ehrverletzung" (pfeiffen bei hymne, warten müssen bei pressekonferenz und laut heutigem baslerstab: fehlende betreuung in der CH [
] etc.) die schlechte leistung einer schwachen mannschaft erklärt wird.
wie bereits von mir in vielen freds gepostet, geht es mir schlicht und einfach darum, dass unter der mit der begründung "ehrverletzung" (pfeiffen bei hymne, warten müssen bei pressekonferenz und laut heutigem baslerstab: fehlende betreuung in der CH [

Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.
ja, ich bin huber!
ja, ich bin huber!
- Belgrad-Basel
- Erfahrener Benutzer
[quote="Diggi_Eier"]ok,ok. Serbie- Montenegro isch aber au sehr souverä]
Mir sind suverän als Gruppeerste dure cho (vor Spanie!)
Grossi Näme: Stankovic (Inter), Zigic (RS Belgrad), Kezman (ex-chelsea, jetzt A. Madrid) Kovacevic, Milosevic, Mihajlovic....und und und, ich könnte bis morgen weiter schreiben. Und auch in der Vergangenheit immer TOP-Fussballer wie z.B. Stojkovic, Savicevic, Jugovic, Mijatovic, Dzajic...
P.S. Es brauch aber nicht immer "grosse Namen"
Mir sind suverän als Gruppeerste dure cho (vor Spanie!)
Grossi Näme: Stankovic (Inter), Zigic (RS Belgrad), Kezman (ex-chelsea, jetzt A. Madrid) Kovacevic, Milosevic, Mihajlovic....und und und, ich könnte bis morgen weiter schreiben. Und auch in der Vergangenheit immer TOP-Fussballer wie z.B. Stojkovic, Savicevic, Jugovic, Mijatovic, Dzajic...
P.S. Es brauch aber nicht immer "grosse Namen"
[CENTER]RED STAR BELGRADE THE PRIDE OF SERBIA
FC BASEL [/CENTER]
FC BASEL [/CENTER]
- JohnHolmes
- Erfahrener Benutzer
das probiere si uns jo scho syt em samschtig zerkläre, ebe weil mir alli jo eso unfair gsi sin, hän sich alli divene vo däre mannschaft nid könne entfalte, sprich, nid ihres beschte gäh. das isch dänk so öpe dr tenor....schniposa hat geschrieben:zurück zum eigentlichen thema:
wie bereits von mir in vielen freds gepostet, geht es mir schlicht und einfach darum, dass unter der mit der begründung "ehrverletzung" (pfeiffen bei hymne, warten müssen bei pressekonferenz und laut heutigem baslerstab: fehlende betreuung in der CH [] etc.) die schlechte leistung einer schwachen mannschaft erklärt wird.
Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....
Johnholmes, 1975 - ....
- schniposa
- Erfahrener Benutzer
[ehrverletzungsmodus an:]für das brauchst du eine halbe stunde? [ehrverletzungsmodus aus]Mendez hat geschrieben: Dä wichser han in fascht e halb stund lang vrprügelt bis er sich nüm bewegt het.
ja, ich bin huber!
ja, ich bin huber!
ich glaub ich wird das morn mit mine hundert schwiizer kollege au mache.......weisch denn sind 100 gege mich, und glaub mir, ich schlo sie alli ab!!! denn kann ich sage.......100 sind uf mich allei ko und ich han sie alli verprüglet!!!Mendez hat geschrieben:Ich ha au schwiizer kollegas. Meint doch dr eint geschter zu mir: "Türkei het nid so guet gspielt am mittwuch, oder? Was meinsch du zu dem?"
Dä wichser han in fascht e halb stund lang vrprügelt bis er sich nüm bewegt het.

-
- Erfahrener Benutzer
Du hesch e Hellseher umbrocht!Mendez hat geschrieben:Ich ha au schwiizer kollegas. Meint doch dr eint geschter zu mir: "Türkei het nid so guet gspielt am mittwuch, oder? Was meinsch du zu dem?"
Dä wichser han in fascht e halb stund lang vrprügelt bis er sich nüm bewegt het.

Hesch en wenigstens vorhär no nach de Lottozahle gfrogt?

Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***
aber nid dr Josef
- Belgrad-Basel
- Erfahrener Benutzer
Aha, bisch Du au sone Dräggsagg, wo alli Vorzüg in dr Schwiiz gniesst, kriminell isch und nach em Motto "eh alles Scheiss-Schwiizer, Mann" läbt?!?Murathino hat geschrieben:Sorry, hüt gohts um Fuessball und nid um Politik, nid um irgendwelchi Schlägereie, nid um Kebab, nid um raclette und Fondue, nid um Asyl, nid um Kopftuech...........es isch eifach unglaublich, was me so liesst, nur will dir gege Türkey spielet...........aber all das sind mir Türke eigentlig gwohnt vo Euch, sobald dr Name Türk fallt, ja denn wärde viel von Euch zu Rassischte! Und Rassischte verdiene nid nur ei Fuscht ins Gsicht, sondern 100 bis unendlich!!!! Basta!!!!!!!!!!!!!!!
Und wenn dir Hüt Zobe schaffe an d'WM z'go, ja denn hän dir das verdient!! Au Basta!!!!!
Falls jo, pack Di Plunder (aber nume Dine) und verpiss Di heim!
Do goht mr jo grad s'Mässer im Sagg (woni im Gägesatz zu ***** nid ha) uf!
[quote="Belgrad-Basel"]Murathino und Mendez, was tippet ihr hü]
also ich dängg emol, wenn d'schwyz in de erschte 15min kei goal kassiere......denn dängg ich wirds verdammt schwer für uns, denn sin dir dure..........sunnscht wirds knapp für euch.........
aber ehrlig gseit, es wird sehr sehr schwer für uns!!!!
nichts ist aber unmöglich!! oder?
also ich dängg emol, wenn d'schwyz in de erschte 15min kei goal kassiere......denn dängg ich wirds verdammt schwer für uns, denn sin dir dure..........sunnscht wirds knapp für euch.........
aber ehrlig gseit, es wird sehr sehr schwer für uns!!!!
nichts ist aber unmöglich!! oder?
hejo bin ich au ein........isch do öber hässig??? das freut mich aberSpäcki hat geschrieben:Aha, bisch Du au sone Dräggsagg, wo alli Vorzüg in dr Schwiiz gniesst, kriminell isch und nach em Motto "eh alles Scheiss-Schwiizer, Mann" läbt?!?
Falls jo, pack Di Plunder (aber nume Dine) und verpiss Di heim!
Do goht mr jo grad s'Mässer im Sagg (woni im Gägesatz zu ***** nid ha) uf!