Ha jo vorhär au gschriebe, das d'Art und Wyys unhöflich gsi isch und dodrmit sin unseri Mainige jo nid grundverschiede.TAFKAE hat geschrieben:da bin ich eben anderer meinung. erst ne pressekonferenz ankündigen, dann schwanz einziehen, ne presseerklärung ankündigen und dann so warme luft raus lassen. da hätte er es lieber sein lassen. und das ganze ist gerade mal ne woche her, da wird man wohl noch darüber reden dürfen. wenn ich sehe, wie eine stupide aktion an einer lächherlichen meisterfeier eines unbedeutenden vereins im jahre 2003 immer noch hauptthema in diesem forum ist!
Ich vrbiet niemerdem, drybr z'rede... y find's aifach nur lächerlich, dass denn nachemne Joor immr no dr Name Gimenez mit "Wichsr,Judas, Huesohn" vrbunde isch statt mit em Begriff "Tormachine"
S'Schlächte wiegt halt immr schwerer. Do kasch dr Joorelang dr Arsch ufrisse und dr Held syy, abr nach einere unmöglich unhöfliche Situation bisch grad in Ungnad gfalle. Das sin halt d'Woogschaalene z'Basel.
Uff dr andere Site isch e Murat Yakin, wo jo soooo viel für uns glaischtet het und am Laufmeter sich Unverschämtheite bietet und es wird em immr no d'Stange ghalte.
Aifach e Witz.