Wohnungskatzen

Der Rest...
Oralapostel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Oralapostel »

middle_sister hat geschrieben:ich gseh scho, du zergosch aus cho vor sehnsucht und kasch chum mini rückkehr erwarte....
"Wie Katz und Maus"

Y wünsch euch dennoch scheeni Ferie. Wenn de langi Zyt hesch, kasch jo mol alüte. :rolleyes:

:p

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Mendez hat geschrieben: Suscht killt sie no ab und zue e tuube, scho 2 mol mit ere zerfleischte tuube atroffe im hobbyruum, het e chli e sauerei gäh, aber d'chatz muess schliesslich au d'fitness bhalte.

Ich würd dir au 2 chatze empfehle, wenn die tier nid usechönne.
DAS KENN ICH!

Die einti Katz bringt ab und zue emol Müüs ine.....isch prima und ich find am morge denn e zerfleischts Irgendöbbis....*igitt*!

Aber das isch halt in Ihrer Natur. Guet, bi Eichhörnli hört dr Spass denn uff!!!

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

mimpfeli hat geschrieben:DAS KENN ICH!

Die einti Katz bringt ab und zue emol Müüs ine.....isch prima und ich find am morge denn e zerfleischts Irgendöbbis....*igitt*!

Aber das isch halt in Ihrer Natur. Guet, bi Eichhörnli hört dr Spass denn uff!!!
Pah, dasch jo gar nix.
D Jagdtrophäe vo unserne erwitere sich no um Blindschliiche, Flädermüs und Ratte. DAS ist richtig widderlig.
S eint mol, woni z Nacht ha miesse go schiffe, machts au pletzlig "pfscht" und woni s Liecht aamach, sehn i, as uf e halbaagfrässeni Muus gstande bin. Isch au total gmietlig gsi. S ander Mol hän sie e Vogel brocht und en denn im Huus widder lo goh. Toll womr Zobe heim gho sin, het dä Vogel s halbe Huus veschisse gha...
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

access
Benutzer

Beitrag von access »

Lou C. Fire hat geschrieben:Pah, dasch jo gar nix.
D Jagdtrophäe vo unserne erwitere sich no um Blindschliiche, Flädermüs und Ratte. DAS ist richtig widderlig.
S eint mol, woni z Nacht ha miesse go schiffe, machts au pletzlig "pfscht" und woni s Liecht aamach, sehn i, as uf e halbaagfrässeni Muus gstande bin. Isch au total gmietlig gsi. S ander Mol hän sie e Vogel brocht und en denn im Huus widder lo goh. Toll womr Zobe heim gho sin, het dä Vogel s halbe Huus veschisse gha...
hehehe dämfall sinn dini katze sehr jagdfreudig ;-) dasch ebbe dr vorteil vo wohnigskatze ;) :D
The Dude minds!

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

[quote="access"]hehehe dämfall sinn dini katze sehr jagdfreudig ]

Aigentlig isch es e verfluechti Mörderbandi....

Ha schon baar mol dänggt, wo si so härzig sin gho schmüsserle: wäre ich so gross wie ne Muus, wurde si mi gnadelos jage, z tod gwähle und denn frässe.

Zwei Sach muess mr sich immer bewusst sie:
1. me wohnt immer bi dr Katz, ihre gheert s Huus, nid umgekehrt
2. me isch letschtändlig nid meh, als dr Doseöffner...

Aber trotzdäm, mecht se nid misse!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

tilly
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tilly »

1.man soll die katze immer loben, wenn sie etwas gefangen hat, da es
ihrer natur entspricht!
2.wenn die katze an den möbeln kratzt, darf man sie nicht beim namen
rufen, sondern eher mit einem energischen "nein, nein" vertreiben. eine
kleine wasserspritzpistole wirkt dabei wunder!
3.die katze vom bauernhof ist oft halbwild, d.h. extrem schnell und evt.
menschenscheu.
4.man soll die katze nicht zu früh und nicht zu spät von der mutter
entwöhnen, ca. mit 10 wochen.
5.wenn die katze mit dem schwanz wackelt, heisst das ACHTUNG! sie will
etwas erleben, schlimmstenfalls beissen und kratzen oder aber jagdspiele
veranstalten.
6.die katze am kopf büersten, kraulen und streicheln hat sie sehr gern, weil
sie sich dort nicht lecken kann.
7.wenn die katze frisst, trinkt und sich ableckt, darf man sie nicht stören.
...

schnauz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schnauz »

1. tip: grossen kühlschank > damit sie am abend noch frisch ist wenn du nach hause kommst !

.
es git nit scheeners uf dr Welt ,
als dr FCB und schwizer Geld !

Stormy
Benutzer
Beitrag von Stormy »

Wenn du kleine Katzen willst: Nach Möglichkeit ca. 3 Monate bei der Mutter lassen nach der Geburt, was Katzen da sonst an Erziehung verpassen, kann man danach nicht mehr nachholen (zumindest nicht, ohne sie total zu verstören) - unsere Katze die am frühsten von der Mutter weggeholt wurde, ist selbst jetzt nach über 10 Jahren nicht 100% stubenrein, absolut immun gegen Erziehungsmassnahmen (solche Sachen wie "auf das Füttern warten" kennt sie nicht, ab und zu stürmt sie auf den Mittagstisch und haut mit einem Schnitzel wieder ab), und teilweise auch ziemlich ratlos, wenn's um die Verrichtung alltäglicher Dinge geht. Dagegen haben sich die 2 die wir 3 Monate bei der Mutter gelassen haben, noch nie etwas zu Schulden lassen kommen (und wenn man sie trotzdem mal zurechtweist laufen sie eine Woche lang mit gesenktem Köpfchen rum). Ach ja, und Katzen mit "Kindheitstraumas" brauchen extrem viel Zuwendung und Geduld, wenn man sie von plötzlichen Wutausbrüchen wegkriegen will, so ganz geht das allerdings nie. Und so etwas scheint sich auch irgendwie zu vererben. Ansonsten würde ich auch raten, mindestens 2 Katzen anzuschaffen, bestenfalls 2 vom gleichen Wurf, die werden wenn nichts falsch läuft unzertrennlich (wogegen es bei 2 fremden Katzen Jahre dauern kann, bis sich die nicht mehr bei jeder Gelegenheit verprügeln). Und man sollte die Katzen gleichzeitig anschaffen - wenn eine Katze auch nur ein Monat vorher da war, ist sie der Chef und betrachtet die andere Katze als Eindringling.

azoui
Erfahrener Benutzer

Beitrag von azoui »

Dark Coyote hat geschrieben:Wenn die perfekt Huuskatz wotsch den kauf dir e:

BRITISH SHORT HAIR

:cool:
Eso eini ha ich au, sinn scho gediige. Minni kha aber uuse. Wenn's aber dusse rägnet, brunzt uns schisst si in d'Badwanne. Isch no praktisch!

Mi empfählig, kai jungi Katz. Nimm e älteri uss em Tierheim, die mache in dr Regel kai so radau meh und wüsse au sehr schnäll wo s'Kischtli isch.

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

Lou C. Fire hat geschrieben:Aigentlig isch es e verfluechti Mörderbandi....

Ha schon baar mol dänggt, wo si so härzig sin gho schmüsserle: wäre ich so gross wie ne Muus, wurde si mi gnadelos jage, z tod gwähle und denn frässe.

Zwei Sach muess mr sich immer bewusst sie:
1. me wohnt immer bi dr Katz, ihre gheert s Huus, nid umgekehrt
2. me isch letschtändlig nid meh, als dr Doseöffner...

Aber trotzdäm, mecht se nid misse!
Und schaff alli schwarze Kleider ab, me chunt unmöglich ohni Hoor an de Kleider us dr Huustür! Rauhfasertapete sin au in bi Katze! Kauf der e Katzebaum bi E-Bay, dört gits geili Dinger für wenig Gäld.
Copyrights @ el presidente!

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

Lou C. Fire hat geschrieben:Pah, dasch jo gar nix.
Mini hän sich speziallisiert uf d'Sunntigsgipfeli vom Nochber wo ab em Tisch klaut wärde sobald öber nid ufpasst. Es het au scho mol e riese Bolle Fleisch (e richtige Sunntigsbroote!) müesse dra glaube wo dr Nochber zum Uftaue ufd Terasse glegt het... :D

el presidente
Erfahrener Benutzer

Digge hat geschrieben:Mini hän sich speziallisiert uf d'Sunntigsgipfeli vom Nochber wo ab em Tisch klaut wärde sobald öber nid ufpasst. Es het au scho mol e riese Bolle Fleisch (e richtige Sunntigsbroote!) müesse dra glaube wo dr Nochber zum Uftaue ufd Terasse glegt het... :D
Höhö, minni het em Nochber di ganzi Späckschwarte klaut! àr weiss hüt nonig wohi das teil verschwunde isch :o

redangel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von redangel »

Stormy hat geschrieben:Wenn du kleine Katzen willst: Nach Möglichkeit ca. 3 Monate bei der Mutter lassen nach der Geburt, was Katzen da sonst an Erziehung verpassen, kann man danach nicht mehr nachholen (zumindest nicht, ohne sie total zu verstören) - unsere Katze die am frühsten von der Mutter weggeholt wurde, ist selbst jetzt nach über 10 Jahren nicht 100% stubenrein, absolut immun gegen Erziehungsmassnahmen (solche Sachen wie "auf das Füttern warten" kennt sie nicht, ab und zu stürmt sie auf den Mittagstisch und haut mit einem Schnitzel wieder ab), und teilweise auch ziemlich ratlos, wenn's um die Verrichtung alltäglicher Dinge geht. Dagegen haben sich die 2 die wir 3 Monate bei der Mutter gelassen haben, noch nie etwas zu Schulden lassen kommen (und wenn man sie trotzdem mal zurechtweist laufen sie eine Woche lang mit gesenktem Köpfchen rum). Ach ja, und Katzen mit "Kindheitstraumas" brauchen extrem viel Zuwendung und Geduld, wenn man sie von plötzlichen Wutausbrüchen wegkriegen will, so ganz geht das allerdings nie.
Das kannst du nicht verallgemeinern. Meine 2 Jungs habe ich erhalten als sie 3 Wochen alt waren, da die Mutter überfahren wurde. Ich habe sie mit der Flache grossgezogen. Sie sind stubenrein und machen keine Probleme. Wenn die Katzen klein sind kann man sie bis zu einem gewissen Grad erziehen. Es gibt einfach einige Spielregeln zu beachten.

Ritter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ritter »

Wenn vorhande:

Unbedingt Dachfänschter zuetue, sünscht gohts dr wie mir und heschs Gfühl, die Dachlawine wo abgoht ruscht nid nume sondern Miaut au no! ( Kei Witz)
ähm......... tja!

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

el presidente hat geschrieben:Höhö, minni het em Nochber di ganzi Späckschwarte klaut! àr weiss hüt nonig wohi das teil verschwunde isch :o
nenei, mi nochber het mr denn dr ahgfrässeni broote verbybrocht, ich chönn jo au grad dr räscht no mine jungs verfüettere. hejo, alles schön rund ume abgschnitte und mr das teil sälber ind pfanne ghaue! :D

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

Ritter hat geschrieben:Wenn vorhande:

Unbedingt Dachfänschter zuetue, sünscht gohts dr wie mir und heschs Gfühl, die Dachlawine wo abgoht ruscht nid nume sondern Miaut au no! ( Kei Witz)
und vorallem NIE e fänschter kippe!!!!
d katz vo mine eltere het nur überläbt will dr 75jöhrig nochber ufs dach klätteret isch und d katz us em fänschter zoge het!!!

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Digge hat geschrieben:und vorallem NIE e fänschter kippe!!!!
d katz vo mine eltere het nur überläbt will dr 75jöhrig nochber ufs dach klätteret isch und d katz us em fänschter zoge het!!!
Sag nütt!

Unseri Katzesitterin hett das emol gmacht und prompt isch die Kleini fascht iklemmt worde!

Wenn nitt willsch das d'Katze usegöhn machsch halt e Fliegegitter ane. Denn kasch s'Fänschter uffmache!

Beträffend Frässe:

Unsere Kater LIEBT Bresso (Früschkäs)....wenn also das Bächerli uffmachsch oder scho e Brötli gstriche hesch und er isch ume, entwäder in Sicherheit bringe oder e schlabberet Dir dr ganzi Käs vom Brot... :D

Müüsli
Benutzer

Beitrag von Müüsli »

[quote="access"]zahlsch öbbis bim buurehoof oder bim tierheim? weiss öbber wos e paar härzigi gitt? ]

http://www.gratisinserate.ch

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Access, due bitte keim Tier dini Awäseheit a! :D :D :D

Nei, seich.... gang ins Tierheim, die sin immer froh wenn sie für zueglaufeni Tier e dehei finde. Und ebbe, wenn e Wohnigskatz, denne 2, will die sin denne eh dr ganz Tag elei.

Müüsli
Benutzer

Beitrag von Müüsli »

redangel hat geschrieben:Das kannst du nicht verallgemeinern. Meine 2 Jungs habe ich erhalten als sie 3 Wochen alt waren, da die Mutter überfahren wurde. Ich habe sie mit der Flache grossgezogen. Sie sind stubenrein und machen keine Probleme. Wenn die Katzen klein sind kann man sie bis zu einem gewissen Grad erziehen. Es gibt einfach einige Spielregeln zu beachten.
Dere meinig bini au, will woni chleiner gsi bi hämer au e 2 e halb Wuche alts mit dr Fläsche miese ufzieh dos d Mueter verstosse het.....und si isch au stuberein und suber und alles worde...

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

mimpfeli hat geschrieben:Sag nütt!

Unseri Katzesitterin hett das emol gmacht und prompt isch die Kleini fascht iklemmt worde!

Wenn nitt willsch das d'Katze usegöhn machsch halt e Fliegegitter ane. Denn kasch s'Fänschter uffmache!

Beträffend Frässe:

Unsere Kater LIEBT Bresso (Früschkäs)....wenn also das Bächerli uffmachsch oder scho e Brötli gstriche hesch und er isch ume, entwäder in Sicherheit bringe oder e schlabberet Dir dr ganzi Käs vom Brot... :D
Wenn ich e Päckli Schinke ufmache und si sin in dr nöchi denn cha se nüt me ufhalte! Die drülle jetzt aber so was vo duure wenn si schinke schmegge!! :D

Oralapostel
Erfahrener Benutzer

Digge hat geschrieben:Wenn ich e Päckli Schinke ufmache und si sin in dr nöchi denn cha se nüt me ufhalte! Die drülle jetzt aber so was vo duure wenn si schinke schmegge!! :D
bi mir längt scho s'raschle vo dr packig und si schliche mir um d'fiess :)

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

Oralapostel hat geschrieben:bi mir längt scho s'raschle vo dr packig und si schliche mir um d'fiess :)
denn schliche si nüm umd fiess, denn springe si mi ah!!!! und dr einti isch no e 7-kilo-maschine!!! :eek:

redangel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von redangel »

alles unerzogeni Katze....tztztzt

bi dr einte chani alles offe ligge loh. Fleisch, Fisch alles. Die chlaut nüd....

und sit e Kolleg dr andere emol Pommes CHips gäh het, dreiht si dure wenn si nur e Pommchips-Tüte hört.
Si schmuuse mit Flädermüünd und Hünd (obwohl si no nie ein gseh kha hän), apportiere Bälleli und verjaage Heizigs-abläser.

hmmmm villicht hän si doch neume e Schaade :rolleyes:

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Digge hat geschrieben:Wenn ich e Päckli Schinke ufmache und si sin in dr nöchi denn cha se nüt me ufhalte! Die drülle jetzt aber so was vo duure wenn si schinke schmegge!! :D
Ha letschti emol früschi Pouletbrüschtli gschnitte und unseri Madame hett das gschmeggt.....cha vo Glück sage läb ich no!

Die hett afo Tön vo sich gäh.....beängschtigend, e Leu isch e Schissdrägg drgege..... :eek: :D

Oralapostel
Erfahrener Benutzer

redangel hat geschrieben:alles unerzogeni Katze....tztztzt

bi dr einte chani alles offe ligge loh. Fleisch, Fisch alles. Die chlaut nüd....

und sit e Kolleg dr andere emol Pommes CHips gäh het, dreiht si dure wenn si nur e Pommchips-Tüte hört.
Si schmuuse mit Flädermüünd und Hünd (obwohl si no nie ein gseh kha hän), apportiere Bälleli und verjaage Heizigs-abläser.

e katz 'erzieh' goht glaubs gar nid richtig. mini katze gän mir klar z'verstoh, dass ich bi ihne wohn, und nid umgekehrt. do gits kei kompromiss :D

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

mimpfeli hat geschrieben:Ha letschti emol früschi Pouletbrüschtli gschnitte und unseri Madame hett das gschmeggt.....cha vo Glück sage läb ich no!

Die hett afo Tön vo sich gäh.....beängschtigend, e Leu isch e Schissdrägg drgege..... :eek: :D
hehe, das chunnt mr doch wirklich sehr bekannt vor. ich mach mängmol e spiele mit de jungs. stell denn e stuehl z'mitts ind kuchi und verteil schinkestückli. immer eine ufe stuehl, schingge näh und abe go frässe und dr nögschti uffe. denn isch action pur!
wenni normalerwys dr stuehl fürenimm chömme sy nid cho z'seggle, die chömme z'fliege!!! :D

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

redangel hat geschrieben:alles unerzogeni Katze....tztztzt

also mini frässe prinzipiell ALLES was ich au iss, Pasta mit Arabiata-Sauce, scharfi Chips, Schoggi, Ärdnüssli, Gmües, Joghurt, Gipfeli. Eifach alles. :D

el presidente
Erfahrener Benutzer

Digge hat geschrieben:also mini frässe prinzipiell ALLES was ich au iss, Pasta mit Arabiata-Sauce, scharfi Chips, Schoggi, Ärdnüssli, Gmües, Joghurt, Gipfeli. Eifach alles. :D
Kai Wunder 7Kilo!

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

el presidente hat geschrieben:Kai Wunder 7Kilo!
dr ander macht das au und gheit fascht us em liim.... sin halt ziircher.... :D

ah übrigens, d 7-kilo maschine duet alu-bälleli und no lieber bierfläschedeckel apportiere!!!!

Antworten